Μουσική Xρονομηχανή & Άλλες Ιστορίες

loogoo

Μυθολογία Μετά Μουσικής Pt.2 (Power and Passion)

myth420110519 Botticelli-venus1

Ο Κρόνος φορτώνεται με τύψεις - αναδύεται η Αφροδίτη
 
   myth1Hindu14BrahmaΗ ινδική πανάρχαια Μυθολογία έχει πολλά κοινά με την ελληνική. Εκεί θα συναντήσουμε Εκατόχειρες, Τιτάνες, Κύκλωπες, πράμα που μαρτυράει ότι οι Έλληνες κατέβηκαν από το οροπέδιο του Παμίρ, που βρίσκεται ανάμεσα σε Τιάν Σαν και Ιντοκούχου. Ακόμα και σήμερα η Τρίμορφη θεά Βράχμα-Βίσνου-Σίβα έχει έξι χέρια. Στον Ώξο, στο ποτάμι Αμού Ντάρια είναι οι ρίζες των πρώτων Θεών που τους κουβάλησαν στον τόπο μας οι Άριοι. Η γλώσσα επίσης η Σαμ-Σκρίτα (scripta λατινικά εξ' ου και οι παράγωγες λέξεις) δηλαδή τα σανσκριτικά μετανάστευσε με τους Αρίους δυτικά του Παμίρ. Δημιούργησαν λοιπόν με αυτό το σπέρμα νέα μυθολογία προσαρμοσμένη στους τόπους που μετοίκισαν. Η σανσκριτική δεν μιλιέται εδώ και τρεις χιλιάδες χρόνια. Είναι μόνο ιερή γλώσσα των Βραχμάνων και μάνα της δικής μας γλώσσας. Οι άγνωστοι θεοί του Παμίρ είναι πρόγονοι των δικών μας Μυθολογικών θεών. Υπάρχει πολύτομη μελέτη του ιδρυτή της Συγκριτικής Γλωσσολογίας και μελετητή της σανσκριτικής Γερμανού "Bopp Franz" (1791-1867), σχετικά με το θέμα αυτής της προέλευσης.
 
   myth3330px-Nymph and satyr-Summer GardenΑς γυρίσουμε όμως στα δικά μας. Πολλά παιδιά γεννοβολούσε η Γαία και ο Ουρανός άρχισε να φοβάται μη του φαν τα πρωτεία και την εξουσία. Πάντα ο φόβος για τον σφετερισμό του θρόνου είναι μεγάλος. Από φόβο λοιπόν, μόλις γεννιόντουσαν, τα πετούσε στα έγκατα της γης στον Τάρταρο. Η μάνα Γαία όμως από την μια γένναγε από την άλλη παιδιά δεν είχε, πιάνει και φτιάχνει λοιπόν ένα δρεπάνι μεταλλικό από χάλυβα. Κρύβει καλά το δρεπάνι και ανταμώνει με τα παιδιά της. Ανακοινώνει στα παιδιά της ότι αποφάσισε να του κόψει με το δρεπάνι κάθε πατρότητος ελπίδα. Φρίκιασαν τα παιδιά και λένε "μαμά αυτό δεν γίνεται ντροπή", πετάγεται όμως ο νεαρός Κρόνος και λέει "εγώ θα το κάνω μαμά που είμαι καλύτερος στο σημάδι και από τον Τζον Ράμπο". Τα συμφωνούν λοιπόν μάνα και γιός και περιμένουν την ευκαιρία. Ένα βράδυ ο Ουρανός γυρίζει ψιλομεθυσμένος μαζί με την ξελογιάστρα Νύχτα έχοντας πονηρούς σκοπούς και ξαπλώνει φαρδύς πλατύς πάνω στη Γη μαζί με την παρέα του. Εκεί που ζαχαρώνανε πετάγεται ο νεαρός Κρόνος με το δρεπάνι, κράτα με το' να χέρι τον μπαμπά και με το άλλο του κόβει ...ό,τι ήταν για κόψιμο. Όλα αυτά συμβαίνουν κάπου στην Κύπρο. Από το αίμα της πληγής γεννηθήκαν οι Ερινύες (Τύψεις), οι Γίγαντες και οι Νύμφες. Ο Κρόνος πετάει στην Θάλασσα αυτά που έκοψε, αμέσως βγήκε άσπρος αφρός και από μέσα του αναδύεται η Αφροδίτη. Γι' αυτό την λένε Αφροδίτη. Αναδυόμενη εκ του αφρού. Ο Ουρανός από κει και πέρα έζησε απόμαχος. Μια χαλαρή στιγμή και μια δρεπανιά έστειλαν στην σύνταξη κοτζάμ Ουρανό που η δουλειά του από εδώ και πέρα είναι να προβλέπει το μέλλον βοηθώντας τον Λεφάκη και να αγκαλιάζει ακίνδυνος και φουκαράς την Γη.
 
   Ο Βασιλεύς απέθανε, ζήτω ο Βασιλεύς. Ο νεαρός Κρόνος πάει στα ανάκτορα και παίρνει για γυναίκα του την αδελφούλα του την Ρέα. Σ' αυτό το σημείο πρέπει να θίξουμε το θέμα αυτού που σήμερα λέμε αιμομιξία και πώς ήταν αντιληπτό στις πρώτες ανθρώπινες κοινωνίες. Οι πρώτοι άνθρωποι ζούσαν σε μικρές ομάδες συνήθως μέσα σε σπήλαια. Ερχόταν αναγκαστικά σε επιμιξίες μεταξύ τους. Μάνα με γιο, πατέρας με κόρη, αδελφός με αδελφή. Αργότερα θεσπίστηκαν τα ταμπού. Σήμερα αυτό εφαρμόζεται μόνο σε πρίγκιπες. Άρα το να υπάρχει έρωτας μέσα στην οικογένεια ήταν τότε επιτακτική κοινωνική ανάγκη και κάτι τέτοιο δεν πρέπει να μας ξενίζει μέσα στη Μυθολογία. Το Οιδιπόδειο σύμπλεγμα του Φρόϊντ εξηγεί πάρα πολλά στον σημερινό κόσμο.
 
   Ο Κρόνος και η Ρέα κατόπιν γεννούν την δεύτερη φάρα Θεών πιο γνωστών σε μας, παιδιά ενός ακατανόητου σε μας συμπλέγματος! Αποτελέσματα έρωτα μέσα στην ίδια την οικογένεια. Απ' αυτά που όταν τα ακούμε στις τηλεοράσεις σήμερα αγανακτούμε και βρίζουμε, τότε όμως ήταν φυσιολογικά. Θεών συνέχεια έπεται λοιπόν.
 
Σπύρος Γκάλτσας

Μουσική Χρονομηχανή & Άλλες Ιστορίες

Facebook Comments