Συναυλίες

loogoo

Al Di Meola Live@Fuzz 16 Δεκεμβρίου

Al Di Meola018
 
   Ίσως να ήταν αναμενόμενο για συναυλία αυτού του είδους, αλλά δεν μπορούσα να σχηματίσω την εικόνα στο μυαλό μου, επομένως μου έκανε μεγάλη και θετική εντύπωση το γεγονός ότι είχαν στηθεί καρέκλες για το κοινό στο Fuzz.
 
Al Di Meola012
   
   Τη συναυλία άνοιξε γύρω στις 9.20 ο Μπάμπης Παπαδόπουλος με το κουϊντέτο εγχόρδων του, ερμηνεύοντας για 30 λεπτά περίπου επιλεγμένα παλιά ρεμπέτικα του 1930, με μια ιδιαίτερη μουσική προσέγγιση, που ισορροπούσε μεταξύ παραδοσιακής και μοντέρνας αρμονίας. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ενδιαφέρον, κάποιες στιγμές μελαγχολικό και άλλες μέσα από ημισκοτεινά μονοπάτια και μας οδήγησε σε ξέφωτα αναμνήσεων. Το μουσικό σχήμα, ευλαβικά και αρκούντως λιγομίλητο, θα μπορούσε να ήταν μια φασματική προβολή στο χώρο.
 
   Ο Al Di Meola και ο Gonzalo Rubalcaba εμφανίστηκαν στη σκηνή γύρω στις 22.15 και ερμήνευσαν μαζί, αλλά και solo εναλλάξ, κομμάτια με ροπή προς το Latin tango, που χαρακτηρίζει την ύστερη περίοδο του DiMeola. Δίχως να τολμώ να κρίνω την υπεράνω κριτικής αξία σε όλα τα μουσικά επίπεδα των δύο δεξιοτεχνών, δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο το γεγονός μιας άνευρης, χλιαρής εμφάνισης - περισσότερα όργανα θα είχαν ίσως καλύτερο μουσικό αποτέλεσμα - αν εξαιρέσουμε την εκτέλεση του encore, “Mediterranean Sundance”, με τον Μιχάλη Παούρη στο μπουζούκι, που ενθουσίασε και το κοινό και έδειξαν να το διασκεδάζουν και ο DiMeola με τον Rubalcaba. Ένα κοινό που επίσης αντιδρούσε χλιαρά, μένοντας στο τυπικό χειροκρότημα στο τέλος των συνθέσεων. Επίσης δεν υπήρξε κάποια επικοινωνία ή κάποιου είδους αλληλεπίδραση με τους θεατές, παρά μόνο για κάποια σχόλια για τη Lady Gaga και για τον εξαερισμό που τον ενοχλούσε.
  Al Di Meola0110
  
   Και αν δεχτούμε όλα τα παραπάνω ως καθαρά υποκειμενικά στοιχεία - που εξ ορισμού φυσικά είναι - το γεγονός ότι ο Rubalcaba έπαιξε ένα επιπλέον κομμάτι αφού είχε ολοκληρώσει τη solo εμφάνισή του, περιμένοντας να επανέλθει ο DiMeola για τη συνέχεια και τελικά αναγκάστηκε ο ίδιος να τον καλέσει, ήταν τραβηγμένο - ο ίδιος είπε ότι χάθηκε στους διαδρόμους του χώρου. Εντάξει, ας το δεχτούμε και αυτό. Κάποιοι απ’ το κοινό όμως αποχώρησαν εν τω μεταξύ! Γύρω στις 12.00 οι δύο μουσικοί αποχώρησαν για να επανέλθουν για ένα τελευταίο κομμάτι, κάτι που δεν το περίμενε κανείς μάλλον, αφού αρκετοί είχαν ήδη αρχίσει να κατευθύνονται στην έξοδο, αλλά ίσως ούτε και ο ίδιος ο DiMeola, αφού ρώτησε επανειλημμένως «Είστε σίγουροι»; Είχα αρχίσει να πιστεύω πως δεν θα εμφανιζόταν καθόλου ο Παούρης.
 
 Al Di Meola017Και αν διερωτηθεί κανείς μήπως τα παραπάνω σχόλια είναι επιτηδευμένα αρνητικά ή πικρόχολα, λόγω των όσων περιγράφονται στην επόμενη παράγραφο, απαντώ: όχι σε καμία περίπτωση!
 
Σωτήρης Μαράντος
 
  
   Στο Noizy δεν μιζεριάζουμε. Θα ήταν άτοπο. Μιλάμε για μουσική, θέατρο, κινηματογράφο, γράμματα… Μιλάμε για τέχνη γενικότερα. Και η ρημάδα η τέχνη ένα σκοπό έχει. Να καλυτερέψει τη ζωή μας. Να μας κάνει να νιώσουμε καλά, έστω και για ένα δευτερόλεπτο. Γι αυτό και δεν πρόκειται να σχολιάσω αυτά που σας μεταφέρω παρακάτω. Παραθέτω τα γεγονότα και, από κει και πέρα, τα σχόλια δικά σας…
 
Al Di Meola016
 
   Στις 11 Δεκεμβρίου έστειλα ένα mail στην επίσημη ιστοσελίδα του Al Di Meola, ζητώντας συνέντευξη μαζί του, κατά τη διάρκεια παραμονής του στην Αθήνα. Προς τιμήν του ο ατζέντης του καλλιτέχνη όχι μόνο μου απάντησε, προώθησε το μήνυμά μου στην tour manager του μουσικού, η οποία μου απάντησε την ίδια μέρα και μου είπε πως θα κάναμε τη συνέντευξη στην Αθήνα. Μου ζήτησε να είμαι κοντά στο Fuzz για ένα διώρο πριν τη συναυλία και μείναμε εκεί.
 
Al Di Meola0115
 Δύο μέρες μετά η Laura Wilson (η tour manager που σας έλεγα πιο πάνω), επανήλθε, γνωρίζοντάς μου πως οι πωλήσεις δεν πήγαιναν καλά και ρώτησε αν έχουμε τη δυνατότητα να βοηθήσουμε. Της έστειλα το Link για ένα αφιέρωμα που είχαμε ανεβάσει για τον καλλιτέχνη, ζήτησα να μας δώσει press πάσα για να καλύψουμε τη συναυλία και κάποιες προσκλήσεις για τους αναγνώστες μας. Ανταποκρίθηκε και με ευχαρίστησε για τη βοήθεια και ξαναβρεθήκαμε από κοντά έξω από το Fuzz, γύρω στις επτά το απόγευμα της Κυριακής. Μου ανέφερε κάτι που έχω ακούσει πολλές φορές, ότι το πρόγραμμα είχε ξεφύγει και ότι ο Di Meola θα ερχόταν κατά τις οκτώ και κάτι. «Εσάς έχω για συνέντευξη και ένα συνεργείο του Ελληνικού MTV για τηλεοπτική»… Το συνεργείο ήλθε κάποια στιγμή αργότερα και θεώρησα καλό να της πω το αυτονόητο. Ότι θα ήταν καλό να μπαίναμε πρώτοι εμείς (ο Σωτήρης Μαράντος κι εγώ) και να κάναμε τη συνέντευξη όσο θα έστηναν τα παιδιά του MTV. Δεν με άκουσε, έβαλε πρώτα τα παιδιά του MTV, αυτά έκαναν 45 περίπου λεπτά να τελειώσουν και κάπου εκεί τελείωσε και η ιστορία για μας. Θα μου πεις «Αυτά συμβαίνουν και θα ξανασυμβούν»… Ναι, συμφωνώ. Πάμε τώρα στο επιστέγασμα. Μίλησα ξανά στην tour manager, όταν ήταν ήδη μέσα το συνεργείο του MTV. «Δέκα λεπτά τους έχω πει, όχι παραπάνω»… Όταν λοιπόν πέρασε η ώρα, ο Di Meola ανέβηκε στη σκηνή και ήταν έτοιμος να ξεκινήσει να παίζει, η tour manager, ενώ ήξερε που βρισκόμασταν, ενώ ήξερε που θα μας βρει για να μας πει έστω ένα «Συγγνώμη, παιδιά, δεν προλάβαμε, λυπάμαι», προτίμησε να μην έλθει καθόλου. Προτίμησα κι εγώ να φύγω πάνω στο μισάωρο και να μπαλακώσω τον καλό συνάδελφο Σωτήρη Μαράντα να αναλάβει και την κριτική, πέρα από τις φωτογραφίες. Έστειλα mail στον ατζέντη του DiMeola και έχω την έγγραφη συγγνώμη του στο αρχείο μου. Του ατζέντη και όχι της tour manager… Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, πάμε γι άλλα!
 
Κώστας Κούλης

Συναυλίες

Facebook Comments