Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο θέατρο - Το Νυφικό Κρεβάτι

 
   Καλοκαιράκι, με ημίμετρα ή κανονικά μέτρα, με μάσκες ή χωρίς, το θέατρο ξαναμπαίνει σιγά σιγά στη ζωή μας. Αυτή εδώ η παράσταση είναι ένα ιδιαίτερο έργο. «Το Νυφικό Κρεβάτι» μιλά για τη ζωή ενός ζευγαριού, από την πρώτη νύχτα γάμου μέχρι τα γλυκά γεράματα. Ο συγγραφέας του βιβλίου, Γιαν Ντε Χάρτογκ, κυκλοφόρησε το θεατρικό το 1951 και την ίδια χρονιά ανέβηκε στο Broadway, κερδίζοντας βραβεία Tony καλύτερου θεατρικού και καλύτερης σκηνοθεσίας. Με πολύ σοφιστικέ επεξεργασία από τους Αλέξανδρο Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου, το έργο μεταμορφώθηκε στη σκηνή και αποδόθηκε με εξαίρετες ερμηνείες από την Πηνελόπη Αναστασοπούλου και τον Ορέστη Τζιόβα.
 
nyfiko2104

   Στα λευκά είχε ντυθεί η σκηνή στο Κηποθέατρο Παπάγου, για υποδεχθεί το νιόπαντρο ζευγάρι. Με τις γλυκές μελωδίες του γαμήλιου εμβατηρίου μπαίνουν στη σκηνή η Αγνή και ο Μάικ. Μόλις έχουν παντρευτεί και ο Μάικ είναι ανυπόμονος για τη πρώτη νύχτα του γάμου τους. Η Αγνή είναι ντροπαλή και σκαρφίζεται συζητήσεις για να καθυστερήσει το μοιραίο. Ο Μάικ απαγγέλλει στην καλή του ένα ποίημα που έγραψε για την περίσταση, με θέμα έναν ξιφία… Αλληγορικά βέβαια τα μηνύματα του ποιήματος, αλλά βρε Μάικ, ξιφίας και ρομαντισμός δεν κολλάνε και πολύ. Αργότερα θα βρούμε τον Μάικ και την Αγνή σε μια άλλη στιγμή της ζωής τους. Λίγο πριν τη γέννηση του πρώτου τους παιδιού. Ο Μάικ νοιώθει λίγο παραγκωνισμένος από το νέο μέλος που μπαίνει στη ζωή τους. Η Αγνή, με τον μαλακό της τρόπο, προσπαθεί να τον ηρεμήσει. Δεν είναι όλα όπως τα φαντάζεται. Η ιστορία συνεχίζεται με το ζευγάρι να μας περνά μέσα από την κοινή του ζωή. Μέσα από έντονες στιγμές, τσακωμούς ακόμα και απιστία, το ζευγάρι μεγαλώνει και ωριμάζει μαζί.

   Ο Μάικ γίνεται ένας βραβευμένος συγγραφέας και η Αγνή αρκετές φορές χρειάζεται να τον προσγειώσει στη πραγματικότητα. Αντιμετωπίζουν όλα όσα η ζωή τους δίνει και επιβιώνουν πάντα μαζί. Όταν τα παιδιά φεύγουν από το σπίτι, έχει έρθει η ώρα για εκείνους να περάσουν στο επόμενο κεφάλαιο της ζωής τους. Σε ένα μικρότερο σπίτι στην εξοχή. Λίγο πριν αναχωρήσουν από το σπίτι, κάνουν έναν βαθύ απολογισμό, με τρυφερότητα, χιούμορ, μέσα σε ένα απίστευτα συγκινησιακό τοπίο.
 
nyfiko2106

   Η Αγνή (Πηνελόπη Αναστασοπούλου) έδωσε απίστευτη ένταση και γλυκύτητα στο ρόλο. Πραγματικά τον απογείωσε. Πέρασε στον ψυχισμό των ηλικιών τόσο όμορφα. Ο ρόλος έγινε κτήμα της και μάγεψε το κοινό. Ο Ορέστης Τζιόβας ή αλλιώς Μάικ, μας έκανε πολλές φορές να γελάσουμε με τις ατάκες που εμβόλιμα είχε προσθέσει το δίδυμο Ρήγας – Αποστόλου. Είμαι σίγουρη που όλοι οι άνδρες που βρίσκονταν στο κοινό ταυτίστηκαν με τον Μάικ. Ο Ορέστης έδωσε μια από τις καλύτερές του ερμηνείες σε αυτή τη παράσταση. Τα εύσημα θα πρέπει να δοθούν και στον Δημήτρη Αγορά, που με την βοήθεια της μουσικής, έκανε τις απαραίτητες αλλαγές στα σκηνικά και στα αντικείμενα με τόσο εύθυμο τρόπο και έδεσε μέσα στη παράσταση σαν τρίτο μέλος.

   Ήταν μια υπέροχη παράσταση, στημένη με μεράκι και αγάπη και νοιώσαμε πολύ ευτυχείς που την παρακολουθήσαμε, παρόλο που το θέατρο που την υποδεχόταν φάνηκε απροετοίμαστο.
Είναι κρίμα η ανεγκεφαλία κάποιων «υπευθύνων» να χαλά την εικόνα μιας τόσο επιτυχημένης παραγωγής και παράστασης. Όταν, καλοί μου δημοτικοί σύμβουλοι και άλλοι παρατρεχάμενοι του δήμου, κάνετε εκδηλώσεις στους χώρους σας, εκτός από το να τηρείτε τα απαραίτητα μέτρα λόγω covid-19, καλό θα είναι πρωτίστως να τηρείτε την υγιεινή και την καθαριότητα του χώρου. Σάστισα όταν είδα ότι ο χώρος ήταν τόσο βρώμικος, τα καθίσματα μέσα στις σκόνες και τα φύλλα. Οι μάσκες σας μαράνανε… Κάπου εδώ θα αφήσω τον Κώστα Κούλη να πει τα υπόλοιπα για την ανευθυνότητα που είδαμε σε όλο της το μεγαλείο.

Μαίρη Ζαρακοβίτη

   Για έναν έρωτα μεγάλο θα σας πω… Μμμ… Όχι! Δεν θα σας πω. Αυτά τα έγραψε η Μαίρη πιο πάνω και καλώς έκανε και ελπίζω να ξαναδούμε αυτή την παράσταση σε κλειστό χώρο, χωρίς τα προβλήματα στον ήχο, που δυστυχώς ταλαιπώρησαν ξανά το Κηποθέατρο Παπάγου. Θα προτιμήσω, κυρίες και κύριοι, να σας πω για τα κακώς κείμενα. Βλέπετε, τόσο καιρό με καραντίνες, lockdown, πρακτικές άλλων εποχών και εποχές μακριά από κάθε λογική, το «έξω» ήταν για μας ουτοπικό. Εδώ γράφαμε χαρτιά και στέλναμε μηνύματα για να βγάλουμε τον σκύλο βόλτα και να μην καταλήξουμε με πρόστιμο ελέω σοφιστικέ επιτροπών (sic), στο θέατρο θα πηγαίναμε;
 
nyfiko2105

   Και με το που ανοίξαν τα θέατρα… μαντέψτε! Εμφανίστηκαν και οι γνωστοί κουφιοκεφαλάκηδες, οι γνωστοί ανεύθυνο-υπεύθυνοι, οι οποίοι καθόλου – μα καθόλου όμως – δεν μας είχαν λείψει. Το αυτονόητο κάναμε χθες. Πήγαμε και στηθήκαμε στην ουρά, έξω από την πόρτα που έγραφε «Προσκλήσεις». Μας άνοιξε μετά από κάνα δεκάλεπτο μία κυρία. «Α, εδώ είναι οι προσκλήσεις του Δήμου. Οι δημοσιογραφικές στο ταμείο». Στο ταμείο πάλι αναμονή κάνα τέταρτο. Δεν βαριέσαι, δεν πειράζει. Στο ταμείο δεν ήξεραν τίποτα. Ξαναπήγαμε στην πρώτη πόρτα. «Μας άφησαν» να περάσουμε. Ούτε θέσεις ξέραμε ούτε τίποτα. Μίλησα με την υπεύθυνη επικοινωνίας της παράστασης, την οποία – ούτε λίγο ούτε πολύ – ΔΕΝ άφησαν να κάνει τη δουλειά της! Ο άνθρωπος είναι στον χώρο τόσα χρόνια, όσα δεν έχουν καν ονειρευτεί οι πανεξυπνόπουλοι και δεν την άφησαν να κάνει αυτό που κάνει τέλεια. Να αναλάβει το πού θα κάτσουν όσοι έρχονταν να καλύψουν την παράσταση.

   Είμαι καλόβολος άνθρωπος και τέτοια χαζά τείνω να τα ξεχνάω αμέσως. Δεν με ενδιαφέρει πού θα καθίσω, δεν έχω κολλήματα, δεν θα γράψω για μία παράσταση ότι ήταν χάλια, επειδή δεν με βάλανε πρώτη σειρά. Και σε τούτη την παράσταση το ίδιο συνέβη. Η παραγωγή μας πρότεινε να πάμε μπροστά, εμείς διαλέξαμε τις πίσω θέσεις, είχαμε και μία αναπάντεχη όσο και όμορφη συνάντηση (ξέρεις ποιος είσαι, ξέρεις εσύ) και το καταχαρήκαμε. Δεν βαυκαλιζόμαστε ότι είμαστε «κριτικοί θεάτρου». Αυτό το αφήνουμε για εκείνους που το διατυμπανίζουν, για να μπορούμε να γελάμε άνετα με τα καμώματά τους. Αυτό που θέλουμε, αυτό που θέλω προσωπικά, είναι όσοι δεν έχουν ΙΔΕΑ από στήσιμο παράστασης και διαδικασίες sitting, να μην μπαίνουν μπροστά. Να μην επεμβαίνουν. Να μην θεωρούν ότι τα ξέρουν όλα. Αμάν πια με την ξερολίαση! Φίλε και φίλη; Δεν το κατέχετε, κατά συνέπεια κάντε στην άκρη και αφήστε εκείνους που ξέρουν. Αν δεν είσαι γιατρός, μην προσποιείσαι ότι είσαι. Θα εκτεθείς και θα έχουμε κλάματα. Κάντε λοιπόν στην άκρη και αφήστε εκείνους που ξέρουν. Κάντε στην άκρη γιατί αλλιώς θα γράφω μέχρι να κάνετε. Και πιστέψτε με, ΔΕΝ το θέλετε αυτό!

Κώστας Κούλης
 
nyfiko2107

ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ (ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ 2021)
Συγγραφέας: Γιαν Ντε Χάρτογκ
Διασκευή – Απόδοση: Αλέξανδρος Ρήγας – Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Πρωταγωνιστούν: Πηνελόπη Αναστασοπούλου - Ορέστης Τζιόβας
Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Αγοράς
Ενδυματολόγος: Ελένη Μπλέτσα
Φωτογράφιση: Zak Viemon
Make up artist: Αφροδίτη Μησιακούλη
Κομμώσεις: Κωνσταντίνος Κρητικός

Εισιτήρια:
Γενική είσοδος: 15€
Ειδικές τιμές για ανέργους, συνταξιούχους, φοιτητές: 12€
Group άνω των 20 ατόμων: 10€
Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/theater/periodeia/to-nyfiko-krevati
Τιμή εισιτηρίου προπώλησης: 12€

Παραγωγή:
Εταιρεία Θεατρικών Παραγωγών «ΜΕΘΕΞΙΣ» Χρήστος Τριπόδης
Επικοινωνία: 210 7622034
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
https://www.facebook.com/methexis.productions/?ref=br_rs


Πρόγραμμα καλοκαιρινής περιοδείας 2021 «ΤΟ ΝΥΦΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΙ»
ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΛΑΜΙΑ - ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΑΜΙΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΚΟΖΑΝΗ - ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΤΡΙΤΗ 13 ΤΡΙΚΑΛΑ - ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΥ
ΤΕΤΑΡΤΗ 14 ΛΑΡΙΣΑ - ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΑΖΑΡ
ΠΕΜΠΤΗ 15 ΚΑΡΔΙΤΣΑ - ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 16 ΚΟΜΟΤΗΝΗ- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ - ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΤΙΝΑΛΜΑΖΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ 18 ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ - ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΞΑΝΘΗ- ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΤΡΙΤΗ 20 ΣΕΡΡΕΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΚΑΒΑΛΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΠΕΜΠΤΗ 22 ΚΑΣΤΟΡΙΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΝΑΟΥΣΑ - ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 24 Ν.ΠΟΡΟΙ - ΘΕΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΒΟΛΟΣ - ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ Ν.ΙΩΝΙΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΣΑΡΩΝΙΔΑ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ ΤΡΙΑΝΟΝ
ΠΕΜΠΤΗ 29 ΚΙΑΤΟ
ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ – ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ ΑΘΗΝΑΙΑ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 1 ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ Ν.ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΧΑΝΙΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΤΑΦΡΟΥ
ΤΡΙΤΗ 3 ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΠΛΑΖ ΕΟΤ
ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ
ΠΕΜΠΤΗ 5 ΣΗΤΕΙΑ - ΑΛΣΟΣ ΧΛΟΥΒΕΡΑΚΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΡΕΘΥΜΝΟ - ΘΕΑΤΡΟ ΕΡΩΦΙΛΗ ΦΟΡΤΕΤΖΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΛΑΥΡΙΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ "ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ"
ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΚΑΒΑΣΙΛΑ – ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΧΙΟΣ - ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΜΗΝΑ
ΠΕΜΠΤΗ 12 ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΕΞ
ΤΡΙΤΗ 17 ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ - ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. ΜΑΚΡΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 18 ΜΟΥΔΑΝΙΑ - ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
ΠΕΜΠΤΗ 19 ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑ - ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΣΙΒΗΡΗ - ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΙΒΗΡΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΚΕΡΚΥΡΑ - ΜΟΝ ΡΕΠΟ Ρ.ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ 23 ΙΩΑΝΙΝΑ - ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΗΜ-ΦΡΟΝΤΖΟΥ
ΤΡΙΤΗ 24 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ
ΤΕΤΑΡΤΗ 25 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ - ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΤΡΑΣ
 

Θεατρικές Παραστάσεις