= Βρεθήκαμε στο Θέατρο Τζένη Καρέζη - Και το όνομα αυτού
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο Θέατρο Τζένη Καρέζη - Και το όνομα αυτού

 
   Έχει κόσμο στο φουαγιέ του Τζένη Καρέζη. Έχει λαό, από το μπαρ μέχρι τον τοίχο απέναντι και μπροστά από τη σκηνή μέχρι πίσω-πίσω στις σκάλες. Ο Αριστοτέλης Ρήγας έχει παραδίπλα την κιθάρα του και στέκεται όρθιος με το μικρόφωνο στο χέρι. Θίγει τα πάντα. Από τα μηνύματα που του στέλνουν μέσω διαδικτύου για κουρευτικές μηχανές - ασχολίαστο, εννοείται, έτσι κι αλλιώς ο ίδιος ο καλλιτέχνης το εμβάθυνε μέχρι δακρύων - μέχρι την υπέροχη στιγμή που έγινε μπαμπάς - δις - και φρόντισε να την πασπαλίσει με διάφορα καρυκεύματα, το εξής ένα. Γέλιο! Γέλασα αβίαστα, χειροκρότησα ακόμα πιο αβίαστα και κάποια στιγμή, στο δεύτερο «ημίχρονο», δεν κρατήθηκα και φώναξα. Ε, #monomaiden ήταν αυτό, ήταν αδύνατο να το βουλώσω το ρημάδι μου.

   Παρατηρούσα τον κόσμο κατά τη διάρκεια της παράστασης. Διάφορες ηλικίες, κατά βάση νέοι, άνθρωποι που μπορεί να έρχονται και προέρχονται από παντού, οι οποίοι όμως μπήκαν να παρακολουθήσουν με στόχο να ξεχαστούν. Και αυτό ο Ρήγας το πέτυχε και μάλιστα με χαρακτηριστική άνεση. Είναι ζεστός άνθρωπος, το μεταδίδει αυτό και στην ουσία τον θεωρούμε σαν ένα φίλο που άρπαξε το μικρόφωνο και βάλθηκε να μας κάνει να περάσουμε καλά.
 
rigas2215

   Το δεύτερο μέρος της παράστασης έχει να κάνει με τον Αλέξανδρο και την κιθάρα του. Και τολμώ να πω πως έβγαλε περισσότερο γέλιο από το πρώτο μέρος. Ξεκινάει να μιλάει για τη «μουσική» τραπ. «Κραπ» την αποκαλεί και έχει χίλια δίκια. Τα σκατά, ακόμα και σε πορσελάνη Ρόζενταλ, δεν παύουν να βρωμάνε. Χρησιμοποιεί λοιπόν μουσικά θέματα από διάφορα τραγούδια και αναμιγνύει μελωδίες και στίχους. Κάνει τα μινόρε ματζόρε, παίζει με Μέταλ και «έντεχνο» και στη συνέχεια απογειώνεται, αναφερόμενος στα παιδικά τραγούδια, τα οποία ακούει κατά κόρον, λόγω φυσικά της πατρικής ιδιότητας και του βλασταριού του.

   Ήτανε ένα μικρό καράβι λοιπόν, που ήταν αταξίδευτο, οέ-οέ και κάπου εκεί μας πληροφορεί πως δεν είναι και η καλύτερη ιδέα στον κόσμο να αναδύονται εικόνες κανιβαλισμού από κάτι τόσο χαριτωμένο όσο ένα καρυδοτσουφλάκι που χάνεται κάπου στη Μεσόγειο. Δεν μπορώ να περιγράψω τι ακολούθησε και πώς αντέδρασε το κοινό. Νομίζω μάλιστα πως μερικοί γελάνε ακόμα, διαβάζοντας αυτές τις γραμμές, ενθυμούμενοι τα της παράστασης. Απ’ την άλλη μεριά, οι αναφορές στα παιδικά του χρόνια, τις μουσικές τότε, τον Μιχάλη τον Τζάκσον και τα λαϊκά άσματα, κάνουν το κοινό να γελάει συνεχώς και να ζητάει περισσότερο.
 
rigas2214

   Έχω την αίσθηση πως πάει για πολλές παρατάσεις αυτή η βραδιά. Ο Αριστοτέλης Ρήγας προσφέρει γέλιο, το κάνει με την ευκολία που εμείς αναπνέουμε και φροντίζει όσοι φεύγουν από το θέατρο να έχουν πλέον την καλύτερη των διαθέσεων. Να πάτε να τη δείτε και εσείς. Και να γελάσετε και να χειροκροτήσετε και να φωνάξετε και να τραγουδήσετε μαζί του. Η διάδραση είναι το κλειδί. Και να προσέξετε την ώρα έναρξης. Ο γραφίστας πάει να μας την κάνει!

Κώστας Κούλης

Τοποθεσία: Θέατρο Καρέζη, Ακαδημίας 3 (μετρό Σύνταγμα)
Παραστάσεις: Πέμπτη 10, 17, 24 Φεβρουαρίου
Ώρα Έναρξης: 20:30
Διάρκεια Παράστασης: 75 λεπτά
Τιμές εισιτηρίων: €10 Γενική είσοδος
Προπώληση https://www.viva.gr/tickets/standupcomedy/kai-to-onoma-autou/
και στο ταμείο του θεάτρου
Ομαδικές κρατήσεις στο ταμείο του θεάτρου
Πληροφορίες: Τηλ.: 2103636144 – 2103625520,
www.theatrotzenikarezi.gr
Ώρες ταμείου: ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΡΙΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ, ΚΥΡΙΑΚΗ: 11:00-13:00 & 17:00-22:00
 
Joomla Social by OrdaSoft!