= Βρεθήκαμε στο θέατρο Μορφές Έκφρασης – Πρόσωπο με Πρόσωπο
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο θέατρο Μορφές Έκφρασης – Πρόσωπο με Πρόσωπο

 
   Ο Αντρέϊ Γκλάντκοφ είναι πολιτικός μηχανικός σε μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες. Κυνηγά τη θέση του προϊσταμένου με μανία. Η Νατάσα Γκλάντκοφ, η σύζυγος του Αντρέι, δουλεύει ως βιβλιοθηκάριος. Λόγω ενός ατυχήματος του γιου τους, που χάνει τα χέρια του στη δουλειά του πατέρα του, οι εντάσεις μεταξύ του ζευγαριού είναι αναπόφευκτες.

   Η μοίρα τους έχει παίξει ένα θλιβερό παιχνίδι αλλά τα εγώ τους δεν τους αφήνουν να «αναπνεύσουν». Εκείνος προσπαθεί να βρει το φως στην τραγωδία που τους βρήκε, με μόνο μέλημα να πάρει τη θέση, ώστε να έχουν χρήματα να ανταπεξέλθουν σε ό,τι χρειαστεί ο γιος τους. Εκείνη θεωρεί υπεύθυνο τον σύζυγό της για το κακό που τους βρήκε και βγάζει όλη τη μαυρίλα της ψυχής της πάνω του. Οι συνεχείς τσακωμοί αλλά και η έχθρα που σχηματίζεται ανάμεσά τους, βουλιάζουν τα πάντα. Παρόλο που θα περίμενες λόγω της κατάστασης να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να βοηθήσουν τον μονάκριβο γιο τους, εκείνοι αρέσκονται στο να «πυροβολούν» ο ένας τον άλλον, βγάζοντας όλα όσα έκρυβαν μέσα τους.
 
prosopo2114

   Αυτοί οι δύο ίσως και να μην έπρεπε να είναι μαζί. Παντρεύτηκαν ο καθένας για τους δικούς του λόγους και όχι από έρωτα ή αγάπη. Συμφέρον παντού και φυσικά κανένας δεσμός και δη οικογενειακός, δεν μπορεί να τους κρατήσει μαζί. Ή μήπως μπορεί; Οι φιλοδοξίες και των δύο είναι δυνατότερες από ποτέ και όλα μπορεί να συμβούν.

   Μια καταπληκτική παράσταση που μιλά για τη σαθρή κοινωνία του σήμερα αλλά και του χθες. Ένα έργο που έχει πολλά να δώσει στον θεατή.

   Παρόλο που η σκηνή του θεάτρου φαίνεται μικρή, τα σκηνικά δίνουν την αίσθηση ενός μεγάλου δωματίου, όπου όλα έχουν τη θέση και τη σημασία τους. Ο Θωμάς Κινδύνης είναι υπέροχος στον ρόλο του Αντρέι. Οι στιγμές αδυναμίας του ήρωα κάνουν τον θεατή να του δίνει δίκιο σε όλα όσα του καταλογίζει η Νατάσα ή αλλιώς Μαρία Παπαλάμπρου.
 
prosopo2116

   Ο δικός της ρόλος είναι πιο απαιτητικός, καθώς πρέπει να φανεί πιο υλίστρια, πιο εριστική και τα καταφέρνει με τον καλύτερο τρόπο, κάνοντας τους θεατές πολλές φορές να τη μισήσουν με τα λεγόμενα της. Δεν θα ξεχάσω τη σκηνή όπου η Νατάσα, αφού έχει «στολίσει» τον Αντρέι, για τις φιλοδοξίες του, για την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για το ατύχημα του γιου της, μαθαίνοντας ότι πήρε τη θέση, απαιτεί να δουλέψει ως προσωπική βοηθός του. Εκεί τα ξεχνά όλα, μπρος στη νέα πόρτα που της ανοίγεται. Ο κυνισμός της κάνει την τρίχα σου να σηκώνεται. Ενώ δεν είμαι υπέρ της βίας, θα χαιρόμουν πολύ αν τη σάπιζε στο ξύλο. Τόση ήταν η οργή μου αλλά και όλων των θεατών. Καταλαβαίνετε ότι η Μαρία τη μάτωσε τη φανέλα και κατάφερε να μας τεντώσει τόσο όσο.

   Πολλά συγχαρητήρια και στους δύο για την έντονη παράσταση που παρακολουθήσαμε.

Μαίρη Ζαρακοβίτη
 
prosopo2117
Ταυτότητα παράστασης:
Συγγραφέας: Alexander Gelman
Μετάφραση: Παπαλάμπρου Μαρία
Σκηνοθεσία: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Σκηνογραφία/Κοστούμια: Πολυτίμη Μαχαίρα
Πρωτότυπη Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Φωτισμοί: Περικλής Μαθιέλης
Φωτογράφος: Κώστας Μούντριχας

Διανομή: Θωμάς Κινδύνης, Μαρία Παπαλάμπρου
Συμπαραραγωγή: Θέατρο “Μορφές Εκφράσης” και Robin 4 Arts

Info:
Στο Θέατρο “ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ” Αλκμήνης 13, Πετράλωνα.
Επικοινωνία: 210 3464002, 210 3464903
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00, και κάθε Κυριακή στις 19:30.
 
prosopo2115
Τιμές Εισιτηρίων: 16€ (γενική είσοδος), 14€ (εκπτ. για ανέργους, πολύτεκνους, φοιτητές)
Προπώληση Εισιτηρίων: www.ticketservices.gr

Πρωτόκολλο: COVID FREE.
(Απαραίτητη η επίδειξη Πιστοποιητικού Εμβολιασμού ή νόσησης και η Χρήση Μάσκας στον θεατρικό Χώρο)
 
Joomla Social by OrdaSoft!

Θεατρικές Παραστάσεις