= Βρεθήκαμε στο Θέατρο ELIART - Δάχτυλο στο μέλι
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο Θέατρο ELIART - Δάχτυλο στο μέλι

 
   Ποιος πολιτικός έχει βάλει δάχτυλο στο μέλι και δεν το έγλυψε; Μα είναι δυνατόν; Και δεν μιλάω μόνο για τα «βλαστάρια» της φαιδράς πορτοκαλαίας… Όχι, όχι, παιδιά μου. Παγκόσμιο είναι το φαινόμενο. Ο άνθρωπος έχει ΜΙΑ εμμονή. Μην ανησυχείτε, μία είναι.

   «Από τότε που πρωτοπάτησε το πόδι του στη γη», για να θυμίσω το μεγαλύτερο κλισέ στους προλόγους εκθέσεων που γράφαμε στο λύκειο, ο άνθρωπος ενδιαφέρεται #ΜΟΝΟ (όχι αυτούς, όχι αυτούς) για ένα πράγμα. Δύναμη. Εξουσία. Και όλα όσα ακολουθούν. Θέλεις τα μεγαλύτερα οφέλη; Αποκτάς δύναμη και είναι στα πόδια σου. Το έργο αναφέρεται με μαεστρία στην ιστορία ενός τοπικού άρχοντα. Ενός δημάρχου, που θέλει να κάνει μια χοντρή κονόμα, υπέρ-τιμολογώντας, με κρυφό του όνειρο να καρπωθεί το μεγάλο χρηματικό ποσόν που «περισσεύει».
 
dahtylo2218

   Σαλόνι δεκαετίας ογδόντα, κλασσικά Πασοκάρα κατάσταση, με το τηλέφωνο με κυκλικό καντράν, περιοδικά της εποχής στο σταντ και ανάλογη διακόσμηση. Πριν ξεκινήσει η παράσταση ακούμε κομματάρες της αυτής δεκαετίας, Pop ομορφιές που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ. Προεξάρχοντος του “Big In Japan” των Alphaville – μιξαρισμένου, αν άκουσα καλά – περιμένουμε τρίτο κουδούνι και η ιστορία ξεκινά. Το ζεύγος δημάρχου περιμένει να γνωρίσει από κοντά το νέο αμόρε της θυγατρός του. Συμπάθειες και λοιπά εμπριμέ συναισθήματα ΔΕΝ είναι αμοιβαία και κάπου εκεί αρχίζει μία θαυμάσια κωμωδία παρεξηγήσεων, η οποία έχει έναν σκοπό. Να ψυχαγωγήσει. Να μας κάνει να γελάσουμε, εννοείται να ξεχαστούμε και κάποια στιγμή να προβληματιστούμε. «Απ’ τη ζωή βγαλμένο» που λέγαν και οι παλιοί…

   Ανανεωμένη η διανομή, με την κυρία Βίβιαν Κοντομάρη να υποδύεται τη σύζυγο του δημάρχου και να δείχνει από τα πρώτα δευτερόλεπτα πως η φρεσκάδα της αλλαγής (ενδιαφέρουσα χρήση λέξεων) είναι διάχυτη στην παράσταση. Την καταχάρηκα, με εκείνο το ύφος μεγάλης κυρίας βορείων προαστίων, η οποία όμως νοιάζεται για το σπλάχνο της και το στεφάνι της. Έβγαλε γέλιο και μας θύμισε τις ωραίες εποχές της πρόζας, έτσι όπως τις χαζεύαμε στο «Θέατρο της Δευτέρας». Πάντα σπουδαία, πάντα πειστική. Στον ρόλο της κόρης συναντάμε την κυρία Χριστίνα Μαθιουλάκη. Πέρα από το γεγονός ότι είναι μία καλλονή, η εν λόγω ηθοποιός τσαλακώθηκε άνετα, διασκεδάζοντας και πραγματοποιώντας μία ερμηνεία, η οποία προσέδωσε στο γέλιο, στον ρυθμό, στον παλμό και την όλη κίνηση της παράστασης. Νομίζω ότι το χάρηκε πιο πολύ και από εμάς τους θεατές.
 
dahtylo2216

   Στον ρόλο της Νατάσας, της δαιμόνιας-όχι-και-τόσο οικιακής βοηθού από το Αγρίνιο βρίσκουμε την κυρία Μαρία Κωνσταντά. Είναι που είναι αβανταδόρικος ο ρόλος, εκείνη τον απογειώνει. Οι γκριμάτσες, οι κινήσεις, η «προφορά», το όλο στήσιμο. Εξαιρετική παρουσία. Ο μπαρουτοκαπνισμένος και έμπειρος Κωνσταντίνος Μουταφτσής υποδύεται τον Νώντα και είναι μία γιορτή από μόνος του! Απίστευτη ερμηνεία, μεγάλη άνεση και αβίαστο γέλιο. Υπάρχουν στιγμές που οι μορφασμοί από μόνοι τους υπέρ-αρκούν για να διπλωθούμε από τα γέλια.

   Από την «παλιά φρουρά» συναντάμε τους τρεις κυρίους που είχαμε δει και την προηγούμενη φορά στη σκηνή. Ο Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος, ο οποίος υποδύεται έναν απίστευτα σουρεάλ χαρακτήρα, είναι πάντα το κερασάκι στην τούρτα. Με το αλλόκοτο χτένισμα και την ακόμα πιο αλλόκοτη ματιά, κερδίζει άνετα τις εντυπώσεις και βγάζει πολύ γέλιο. Ο Μίμης Καπέρδος, ο οποίος υπογράφει το κείμενο και συνυπογράφει τη σκηνοθεσία, μαζί με τον κύριο Χρήστο Ευθυμίου, είναι πάντα γνήσιος στον ρόλο του, πολύ άνετος και αυθεντικός ως προς τον χαρακτήρα που υποδύεται. Την ομαδάρα κλείνει ο δήμαρχος της καρδιάς μας, ο Χάρης Μαυρουδής, ο οποίος είναι ακόμα πιο φρέσκος, πιο κινητικός και πιο δυναμικός, σε σχέση με την προηγούμενη φορά, κατά την οποία ήταν άψογος! Προφανώς και του αρέσει ο ρόλος, άλλωστε ο ίδιος μας είχε πει, σε συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει, πως είχε πολύ καιρό να κάνει κωμωδία και του είχε λείψε όλο αυτό. Αυτό που είδα, από τη θέση του θεατή, είναι πως αυτός ο άνθρωπος έχει τέτοια άνεση, που θα μπορούσε να μας κάνει να γελάσουμε, ακόμα κι αν απαριθμούσε από τον τηλεφωνικό κατάλογο.
 
dahtylo2214

   Ο επίλογος των γλυκών ονείρων βρίσκει το κοινό να χειροκροτά ασταμάτητα και καλό θα ήταν αυτό το κλίμα να μεταφερθεί. Το θέατρο γέμισε έτσι κι αλλιώς, αλλά όσο πιο πολλοί μαθαίνουν πως εκεί στο Γκάζι υπάρχει ένας χώρος, στον οποίο μπαίνεις κάπως και βγαίνεις μια χαρά, τόσο το καλύτερο. Το είπαμε και στην αρχή. Ψυχαγωγία πάνω απ’ όλα. Γιατί η ψυχούλα μας το χρειάζεται το μέλι κι ας μην έχει δάχτυλα…

Κώστας Κούλης

Κείμενο: Μίμης Καπέρδος
Σκηνοθεσία: Χρήστος Ευθυμίου - Μίμης Καπέρδος
Σκηνικά κοστούμια: Βαλεντίνο Βαλάσης
Casting: Κυριάκος Κουρουτσαβούρης

Παίζουν οι ηθοποιοί:
Βίβιαν Κοντομάρη (Ελένη)
Χάρης Μαυρουδής (Γιώργος)
Κωνσταντίνος Μουταφτσής (Νώντας)
Μίμης Καπέρδος (Νίκος)
Χριστίνα Μαθιουλάκη (Τέρυ)
Μαρία Κωνσταντά (Νατάσα)
Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος (Σπύρος)
 
dahtylo2217
Επικοινωνία θέατρο ELIART: Μαρίκα Αρβανιτοπούλου

Info
Πού: Θέατρο ELIART, Κωνσταντινουπόλεως 127, Βοτανικός, τηλ.: 210 3477677
Πότε: Δευτέρα και Τρίτη
Ώρα: 21:15
Διάρκεια: 80 λεπτά
Εισιτήρια: 12€ (προπώληση), 15€ (γενική είσοδος), 10€ (φοιτητές, άνεργοι, πολύτεκνοι, ΑμεΑ και άνω των 65).
Προπώληση: www.viva.gr
και στο Ταμείο του θεάτρου ELIART
 
dahtylo2215
  • Η παράσταση θα λειτουργήσει σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες οδηγίες ασφαλούς διεξαγωγής ζωντανών θεαμάτων, ακροαμάτων & λοιπών παραστατικών τεχνών σε κλειστούς χώρους και με υποχρεωτική χρήση μάσκας.
Joomla Social by OrdaSoft!