= Βρεθήκαμε στο Θέατρο Δρόμος - Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο Θέατρο Δρόμος - Όταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί

 
   Έπαρση… Ίδιον της βλακείας, ακόμα κι αν υπάρχει πίσω της μορφωτικό επίπεδο. Μοιάζει περισσότερο με ορυμαγδό… Κυνισμός… Καλός φίλος της έπαρσης. Ο γλύπτης είναι πανδιάσημος. Το περίφημο έργο του, «Η ημέρα της ανάστασης», τον έκανε γνωστό σε όλο τον κόσμο. Κι έτσι απέκτησε πλούτο και την απαραίτητη σε κείνον αυταρέσκεια. Η σύζυγός του νιώθει παραπεταμένη. Υποτίθεται ότι θα κάνουν ένα ταξίδι μαζί. Μέχρι που την εμφάνισή της κάνει μία κυρία, η οποία – παλιά – πόζαρε για τον γλύπτη. Είναι η κυρία που «διατέλεσε» ως μοντέλο του περίφημου έργου. Είναι η αρχή του τέλους;
 
nekroi2214

   Ο Ερρίκος Ίψεν έγραψε ένα κείμενο, το οποίο προβληματίζει με τον τρόπο που εκθέτει τον άνθρωπο ως αντικείμενο προς παρατήρηση. Ο – κατά τα άλλα καλλιεργημένος – καλλιτέχνης είναι στην ουσία άξεστος, αγενής και κακότροπος. Απλά, είναι ήπιος. Δεν θα ανεβάσει ποτέ τόνους. Δεν θα υψώσει τη φωνή. Στον αντίποδα, η σύζυγός του πολιορκείται από έναν αγριάνθρωπο, έναν χαρακτήρα που κυνηγάει αρκούδες. Ο τελευταίος όμως είναι απόλυτα γνήσιος ως προς αυτά που πρεσβεύει. Τη θέλει για τον εαυτό του, αλλά δεν προβαίνει σε χοντράδες.

   Όλα αυτά μπορεί να σας ακούγονται χιονοστιβάδα, όσον αφορά την προσπάθεια κατανόησης της παράστασης. Δεν υπάρχει λόγος να αγχωθείτε. Πάτε και βλέπετε το έργο, είναι τόσο εύκολο. Διαφορετικά, γιατί να διαβάσετε αυτό εδώ, μόνο και μόνο για να προσπεράσετε; Ο κύριος Εμμανουήλ Μαύρος μετέφρασε το κείμενο από τα αγγλικά (William Archer) και ανέλαβε να σκηνοθετήσει έξι ηθοποιούς. Το ζευγάρι, την τρίτη – για να οριστεί διαυγώς το Ιψενικό τρίγωνο – και τον τρίτο φυσικά, όσο και τις δύο βασίλισσες. Τη λευκή και τη μαύρη, σαν μία αλληγορία πάνω στην Alegria του Cirque du Soleil. H κυρία Ναταλία Βογιατζόγλου υποδύεται τη μετρ, εκείνη που φροντίζει τους πελάτες του σανατορίου, όπου διαμένουν και συναντώνται οι τέσσερις χαρακτήρες και παράλληλα περιδιαβαίνει τους χώρους, ντυμένη στα λευκά, σαν το alter ego της σκιάς. Με πολύ όμορφο παράστημα και πρόσωπο, συνδράμει στην εξέλιξη του δράματος, έχοντας απέναντί της τη σκιά. Την οποία υποδύεται η κυρία Εύη Τσακλάνου, καταφέρνοντας να κάνει έναν ρόλο χωρίς λόγια να έχει την προσοχή μας καθόλη τη διάρκεια της παράστασης. Πλαστικότητα στις κινήσεις, πραγματικά εξαιρετική κινησιολογία και ένας επίλογος που φέρνει και τη δική της υπογραφή.
 
nekroi2215

   Τον γλύπτη Άρνολντ Ρύμπεκ υποδύεται ο κύριος Σάββας Πογιατζής. Ο μεγαλόσχημος ηθοποιός στέκεται με ειλικρίνεια απέναντί μας και παίζει έναν χαρακτήρα που μας γίνεται αντιπαθής, παρά τις καλές προθέσεις. Είπαμε, η έπαρση είναι κάτι που δεν συγχωρείται. Ωραία χροιά και καθαρή εκφορά λόγου. Απέναντί του η κυρία Ήρα Δαμίγου, στον ρόλο της Μάγιας Ρύμπεκ. Την είχα δει στην παράσταση «Παλέρμο» και μου είχε προκαλέσει τις καλύτερες των εντυπώσεων. Εδώ, σε αυτό το έργο, σε ρόλο που διαφέρει κατά εκατόν ογδόντα μοίρες, είναι το ίδιο εντυπωσιακή, το ίδιο πειστική. Πραγματικά συγκινητική.

   Ο κύριος Αντώνης Αντωνάκος, τον οποίο είχα θαυμάσει στην παράσταση «Το ξεκατίνιασμα του Ολύμπου», βρίσκεται εδώ σε έναν ρόλο επίσης εντελώς διαφορετικό. Ο καλόψυχος πλην εντελώς άξεστος Υλφέιμ, ο κτήτωρ του σανατορίου και «αιμοδιψής» κυνηγός, είναι μια ενδιαφέρουσα προσωπικότητα και κόμβος στη ροή της ιστορίας. Ο ηθοποιός υποστηρίζει τον ρόλο του με θέρμη, με συνεχή κίνηση και ελεγχόμενη ένταση που απέχει από το να ξεσπάσει και αυτό είναι ένα μεγάλο συν στο έργο. Η κυρία Χριστίνα Κωνσταντινίδου είναι μία εξαίσια Ειρήνη, με τον λόγο της και την κίνησή της να συγκινούν. Είναι μία φιγούρα που θα μπορούσε να υφίσταται σε αρχαία ελληνική τραγωδία, είναι ένας χαρακτήρας διαχρονικός.
 
nekroi2216

   Να αναφερθούμε φυσικά και στους φωτισμούς της κυρίας Χριστίνας Φυλακτοπούλου, που συνέβαλε κατά πολύ στην αψεγάδιαστη παρουσίαση του έργου επί σκηνής. Θα το διαπιστώσετε και σεις. Είναι μία παράσταση που καθρεφτίζει απόλυτα τη φύση των ανθρώπων και την εμμονή τους να τα κάνουν όλα δύσκολα. Εξαιτίας αυτής ακριβώς της φύσης τους.

Κώστας Κούλης
 
nekroi2217

Συγγραφέας: Ερρίκος Ίψεν
Μετάφραση (από το αγγλικό κείμενο του William Archer): Εμμανουήλ Γ. Μαύρος
Σκηνοθεσία: Εμμανουήλ Γ. Μαύρος
Καλλιτεχνική Επιμέλεια- Σκηνικά: Ρένα Σανταμούρη
Κοστούμια: Μάγδα Καλορίτη
Μουσική: Crypt of Insomnia
Φωτισμοί: Χριστίνα Φυλακτοπούλου
Κινησιολογία: Ναταλία Βογιατζόγλου, Εύη Τσακλάνου
Φωτογραφίες: Χριστίνα Φυλακτοπούλου
Trailer: Εμμανουήλ Γ. Μαύρος
Video Post Production: Μανώλης Πετρής
Σχεδιασμός Αφίσας: Ρένα Σανταμούρη
Ψιμυθιολόγος: Γιώτα Κουτσάφτη
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ήρα Δαμίγου
Επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη
Παραγωγή: Medea Pictures

Διανομή (αλφαβητικά): Αντώνης Αντωνάκος (Υλφέιμ), Ναταλία Βογιατζόγλου (Μέτρ), Ήρα Δαμίγου (Μάγια Ρύμπεκ), Χριστίνα Κωνσταντινίδου (Ειρήνη), Σάββας Πογιατζής (Άρνολντ Ρύμπεκ), Εύη Τσακλάνου (Σκιά)
 
nekroi2218
Πληροφορίες Παράστασης
Παραστάσεις Από Σάββατο 26 Φεβρουαρίου
Ημέρες & ώρες παραστάσεων
Σάββατο στις 21:00 – Κυριακή στις 20:00

Τιμές εισιτηρίων
Γενική Είσοδος: 14€
Μειωμένο: 11€ (φοιτητικό, ανέργων, πολυτέκνων, ΑμεΑ, 65+)

Ειδικές Τιμές Για ομαδικές κρατήσεις άνω των 10 ατόμων (στο τηλέφωνο 210 88 18 906)
 
nekroi2219
Διάρκεια παράστασης
90 λεπτά χωρίς διάλειμμα

Προπώληση εισιτηρίων
Viva.gr: https://www.viva.gr/tickets/theater/henrik-ibsen-when-we-dead-awaken/

Για την είσοδό τους στην παράσταση οι θεατές πρέπει να επιδεικνύουν είτε πιστοποιητικό πλήρους εμβολιασμού είτε πιστοποιητικό νόσησης, καθώς και πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης). Επίσης υποχρεούνται να φορούν μάσκα κατά την παραμονή τους σε όλους τους χώρους του θεάτρου.
 
nekroi2220
Θέατρο Δρόμος
Αγ. Μελετίου 25, Αθήνα
Τηλ. 210 8818906
Web Site: https://dromostheatre.gr/
Facebook: https://www.facebook.com/dromostheatre
Instagram: https://www.instagram.com/dromostheatre/
 
Joomla Social by OrdaSoft!