= Βρεθήκαμε στο Θέατρο Άλσος - Πάρτυ Γενεθλίων
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο Θέατρο Άλσος - Πάρτυ Γενεθλίων


   Βρεθήκαμε στο θέατρο Άλσος για να παρακολουθήσουμε μια ιδιαίτερη παράσταση. Μουσική, τραγούδι, μονόλογος. Ένα θέαμα που εγώ δεν είχα την τύχη να παρακολουθήσω στο παρελθόν. Μια ευφυέστατη παράσταση, κατά την γνώμη μου, που θα αφήσει εποχή, παρά το ότι οι παραστάσεις είναι ελάχιστες. Eίναι η πρώτη μουσικοθεατρική παράσταση στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί ολογράμματα γνωστών προσώπων (τραγουδιστή, ηθοποιού, συγγραφέα) και με αυτή την τεχνική πετυχαίνει τον άυλο χαρακτήρα τους, αφού είναι σκέψεις - φαντάσματα από το παρελθόν.

   Μια γυναίκα φτάνει στο κατώφλι των τριάντα της χρόνων. Με όπλο της ένα λευκό φόρεμα και ένα κόκκινο κραγιόν, μας ταξιδεύει στο πριν και στο μετά της ζωή της, μέσα από υπέροχες μουσικές και τραγούδια. Η στεντόρεια φωνή της ηθοποιού - τραγουδίστριας Σαλίνας Γαβαλά μαγεύει με τις περιγραφές της και τις ερμηνείες στο τραγούδι.
 
salina2214

   Σε σκηνοθεσία του Φίλιππου Σοφιανού, η σκηνή γεμίζει με νοσταλγία, γεμίζει μουσική. Μια διαδραστική οθόνη στο κέντρο της σκηνής κάνει ακόμα πιο συναρπαστικό το θέαμα, καθώς από μέσα της ξεπετάγεται ο παιδικός εαυτός της γυναίκας (μικρή Ειρήνη), ο Άμλετ (Θανάσης Χειμωνάς), ο τραγουδιστής (Γιώργος Καραδήμος, σαν τον μεγάλο έρωτα της ηρωίδας) και ο πατέρας (Φίλιππος Σοφιανός). Τον Φίλιππο Σοφιανό τον έχω συναντήσει και σε μια ακόμα σκηνοθετική του απόπειρα, όπου, όπως και τότε έτσι και τώρα, η απόπειρα στέφθηκε με επιτυχία.

   Υποκλίνομαι στους ανθρώπους που με ελάχιστα εφόδια δημιουργούν ένα μεγαλείο. Αυτό εισέπραξα και στη συγκεκριμένη παράσταση. Οι ερμηνείες συγκλονιστικές. Εικόνα, ήχος και Live γίνονται ένα, ενώ η δημιουργός σαν αερικό κινείται, με περίτεχνες κινήσεις στη σκηνή. Ό,τι και να σας αναφέρω μέσα από την ανταπόκρισή μου, δεν το καθιστά ικανό να σας βάλει στο κλίμα της ατμόσφαιρας αν δεν το δείτε ζωντανά.

   Κάθε μονόπρακτο το ακολουθεί και ένα τραγούδι. Όπως προ-είπα, η ηρωίδα μας, μια γυναίκα που από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα αφέθηκε να εννοηθεί ότι έμπαινε στα τριάντα της χρόνια. Μια ηλικία καθοριστική για μια γυναίκα. Είτε γιατί κατά την ελληνική κοινωνία δεν έχει κάνει ακόμα την πολυπόθητη οικογένεια - μια λάθος προσέγγιση, μια και στην ηλικία αυτή, είτε άντρας είτε γυναίκα, είσαι, βρίσκεσαι στην πύλη της απόλυτης ωριμότητάς και παύει η όποια ανεμελιά διακρίνει τον άνθρωπο - είτε γιατί σε αυτή την ηλικία νιώθεις πια ότι έχεις μεγαλώσει και αφήνεις πίσω σου έναν άλλο εαυτό που δεν θα μπορέσεις ποτέ να ανακτήσεις.
 
salina2215

   Πάθη, λάθη, στεναχώριες, μοιάζουν με λιθαράκια καλά καρφωμένα στην ψυχή. Άλλοτε την ματώνουν, άλλοτε της δίνουν ώθηση. "Γερνάω μαμά", τραγουδά η Σαλίνα και η σκηνή γεμίζει με την αλήθεια του κάθε ανθρώπου. «Οι άντρες περνούν μαμά»… Η οθόνη γεμίζει με εικόνες! Όχι, δεν θα παρασυρθώ να αποκαλύψω τι είδα, θα ήθελα και εσείς να βιώσετε αυτό το μεγαλείο. Θα μπορούσα να ξεκινήσω το κείμενό μου με την εξής φράση, «Δεύτερη ζωή δεν έχει», όπως ερμήνευσε η τραγουδίστρια-ηθοποιός, είναι μία και είναι δική μας. Δάκρυσα με τον πατέρα, που η απουσία του έκανε κρότο στην ψυχή του παιδιού του. Με τις επιρροές της γυναίκας που την έκαναν αυτό που μας παρουσίαζε. Μια ψυχή που μόνη σε ένα σπίτι βλέπει τη ζωή της να περνά σαν ταινία. Κάνει προσπάθειες να πάρει ανάσα και να σηκώσει το κεφάλι της ψηλά, αλλά της είναι δύσκολο. Γιατί;

   Πρόκειται για μια παράσταση ψυχογράφημα της σημερινής νέας γυναίκας και όχι μόνο. Είδα με τα μάτια μου τους θεατές να κουνούν καταφατικά το κεφάλι τους στα λεγόμενα της Σαλίνας Γαβαλά, πράγμα που υποδηλώνει ταύτιση. Ο κάθε ένας από εμάς που βρισκόμαστε μέσα στην αίθουσα του θεάτρου, είμαστε αυτή η γυναίκα. Μια παράσταση που δίνει πολύ τροφή για σκέψη. Ο θεατής αποχωρεί γεμάτος!
 
salina2216

   Θα ήθελα να ακούσω ότι έχει πάρει παράταση για περισσότερες προβολές. Θα πρέπει να τη δει πολύς κόσμος. Την προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Αισθάνομαι ότι άνοιξε την πόρτα για ώστε να ανέβει επίπεδο το ελληνικό θέατρο χωρίς καμιά υπερβολή. Προλάβετε… Τα πάρτυ δεν κρατάνε πολύ!

Καλή θέαση!
Κατερίνα Κονίτσα Σωπύλη

Φίλιππος Σοφιανός στον ρόλο του πατέρα, ο τραγουδιστής Γιώργος Καραδήμος στον ρόλο του «πρώην», ο συγγραφέας Θανάσης Χειμωνάς στον ρόλο του Άμλετ και η μικρή Ειρήνη στον ρόλο του παιδικού εαυτού… και… λοιποί συγγενείς και φίλοι.

Ζωντανά στο πιάνο ο Γιάννης Τσέρτος και στο μπάσο ο Γιάννης Γρηγορίου. Ενορχηστρώσεις: Γιώργος Παπαχριστούδης.

Σκηνοθεσία - φωτισμοί: Φίλιππος Σοφιανός

Φωτογράφιση: Νίκος Γώγος

Επικοινωνία: Νατάσα Παππά

Παραστάσεις

Σάββατο 09 Απριλίου 2022 στις 20.30

Κυριακή 10 Απριλίου 2022 στις 20.30

Σάββατο 16 Απριλίου 2022 στις 20.30

Κυριακή 17 Απριλίου 2022 στις 20.30


Θέατρο ΑΛΣΟΣ

Ευελπίδων 4, Αθήνα - Πεδίον του Άρεως
Τηλέφωνα επικοινωνίας - κρατήσεων : 210 8831487 & 210 8227471
Facebook page: https://www.facebook.com/theatroalsosofficial/?ref=page_internal
Instagram account: toalsos

Προσβασιμότητα

Λεωφορεία:
γραμμή 224 στάση Γεωγραφική Υπηρεσία Στρατού (ΓΥΣ) (120m)
γραμμή 035 στάση Ευελπίδων (270m)
γραμμή 054 στάση Αγγελοπούλου
γραμμή 022 στάση Πανελλήνιος (500m)

Τρόλεϊ:
γραμμή 2, 4, 5, 11, 15

Ηλεκτρικός:
Σταθμός Βικτωρίας (900m)

Τιμές εισιτήριων

Κανονικό: 20 ευρώ
Μειωμένο (παιδικό, φοιτητικό, ΑΜΕΑ): 15 ευρώ

Διάρκεια: 1 ώρα και 45 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Προπώληση εισιτηρίων: viva.gr
https://www.viva.gr/tickets/theater/party-genethlion/

Υγειονομικό πρωτόκολλο: Covid free χώρος
 
Joomla Social by OrdaSoft!