= Βρεθήκαμε στο Παλλάς - Το Σώσε
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο Παλλάς - Το Σώσε

 
   Μια θεατρική παράσταση είπα να δω αλλά… πέσαμε σε γενική πρόβα. Τι γενική δηλαδή, δύο βδομάδες όλες κι όλες είχε o θίασος για πρόβες. Wash εντ τσακίς, που λένε. Παρόλα αυτά, όλοι οι ηθοποιοί ήτο απάν στους ρόλους. Μεταξύ μας, υπήρχαν θεματάκια, που έκαναν τον σκηνοθέτη να βγαίνει συνεχώς από τα ρούχα του. Κύριε σκηνοθέτα μου, με δυο βδομάδες πρόβες τι να αφομοιώσει η έρμη (σ.υ.υ.: καλέ, ποια έρμη); Πόσες φορές έπρεπε να πηγαινοέρθουν εκείνες οι σαρδέλες μήτε εγώ κατάλαβα, που καθόμουν ήσυχα στη θεσούλα μου και είχα τον νου μου συνεχώς στη σκηνή. Από την άλλη, μήπως για να μην μπερδεύονται οι ηθοποιοί πριν το έμπα τους στη σκηνή, να έπεφτε μια νότα, βρε παιδί μου, για να καταλαβαίνουν;

   Όταν γίνονται πρόβες υπάρχουν περιθώρια λάθους, θα μου πείτε, αλλά στη γενική, μερικές ώρες μόνο πριν την πρεμιέρα, καταλαβαίνω το άγχος σας, κατανοώ τους προβληματισμούς σας αλλά και εσείς, πρέπει να έχετε λίγο τακτ. Με τις αγριοφωνάρες σας είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρει ο ηθοποιός και να μην ξεκλειδώνει με τίποτα. Όταν έχει απορίες κάποιος για τον ρόλο του, καλό είναι να λύνονται, για να μπορεί να εντρυφήσει στην περσόνα του.

   Έχω να σας πω, κύριε σκηνοθέτα μου, ακόμα ότι πέραν των διακοπών και επισημάνσεων, τελικά αυτό το έργο που ανεβάσατε πώς τελειώνει; Ζήτημα ήταν να είδα λίγο από τη δεύτερη πράξη. Τελικά ποιος είναι ποιος; Το σπίτι θα πουληθεί; Θα πιάσει η εφορία τον συγγραφέα; Η οικονόμος θα καταφέρει να δει την σειρά που θέλει ή θα την έχετε σήκω πάνω κάτσε κάτω; Τις σαρδέλες θα τις φάει κανείς; Ο κλέφτης έκανε γερή μπάζα ή πήρε μόνο τα ασημικά;

Φιλικά,
Το κοινό σας
 
sose2217

   Μια από τις πιο σπαρταριστές κωμωδίες ανέβηκε στο θέατρο Παλλάς. Παράσταση μέσα στην παράσταση. Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, που υπογράφει τη σκηνοθεσία, πάτησε full extra στα κουμπάκια του γέλιου. Στην παράσταση όμως ως σκηνοθέτης φαινόταν ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος. Ο άνθρωπος που πρέπει να ήπιε τον Βόσπορο και πέρασε ξώφαλτσα όξω από το τρελάδικο, μέχρι να καταφέρουν να αρθρώσουν οι ηθοποιοί τις σωστές ατάκες. Μεγάλη τζαζιά (δεν λέω την άλλη λέξη, ντρέπομαι). Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης δεν ήταν απών ΣΤΟ παράσταση, υποδυόταν τον ηθοποιό που η ευφράδεια λόγου του βοηθούσε τον σκηνοθέτη αλλά και τους συνεργάτες τους στην απορρόφηση των εννοιών και νοημάτων στην παράσταση (σ.υ.υ.: μου το ξαναλέτε;). Εγώ μονάχα δεν κατάλαβα τι έλεγε, αλλά μάλλον έφταιγε που δεν ξέρω τεχνικά το θέατρο. Έτσι δεν είναι, Κωνσταντίνε;

   Η αγαπημένη μου Σμαράγδα Καρύδη υποδυόταν την οικονόμο του σπιτιού. Η οποία, η καψερή, ήθελε απλά να φάει ένα πιάτο σαρδέλες, βλέποντας μια σειρά, ντοκιμαντέρ; Τέλος πάντων, να αράξει ήθελε η γυναίκα και δεν την άφηναν. Εκμετάλλευση της εργατιάς λέγεται αυτό… Εντάξει, ξεχνούσε λόγια, μπέρδευε πιάτα, εφημερίδες, τηλέφωνα αλλά… σε κάθε είσοδο στη σκηνή άλλαζε και περούκα. Δεν είχε λύσει το στυλιστικό η γυναίκα και αγχωνόταν. Η Στεφανία Γουλιώτη είναι ο ήρωάς μου. Με τα δεκάποντα έφερνε σβούρες στη σκηνή, έτρεχε, κάλπαζε. Άξια! Εγώ μήτε τρία τετράγωνα μπορώ να κάνω με δαύτα (σ.υ.υ.: τι, δεν θα τα κάνεις με τις γόβες;). Αέρινη, καλόβολη και ταλαντούχα η Λένα Παπαληγούρα στον ρόλο της συζύγου του συγγραφέα. Ο κυνηγημένος από την εφορία, υπερταλαντούχος συγγραφέας, ήτο ο Γιώργος Χρυσοστόμου με την αθλητική κορμάρα, ενώ βοηθός σκηνοθέτη ήταν η δύσμοιρη Δάφνη Δαυίδ, που προσπαθούσε να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Άσε που ήταν και ερωτευμένη με τον σκηνοθέτη… Ο λίγο κρασί, ακόμα και ουίσκι (σ.υ.υ.: αδυνατώ να αποκαταστήσω αυτή τη συντακτική αναρχία), χτυπημένος από τη μοίρα συνταξιούχος ληστής Γιώργος Ψυχογυιός, έκαμε φιλότιμες προσπάθειες να μπουκάρει, ετεροχρονισμένα λίγο, αν θέλετε τη γνώμη μου, αλλά το entrance του ήταν συγκλονιστικό. Το παιδί πασπαρτού, λίγο τεχνικός, λίγο έτοιμος να κάνει όποιον ρόλο χρειαστεί ήταν ο Γιώργος Ζυγούρης, που συγκλόνισε με την αφοπλιστική του ερμηνεία.
 
sose2214

   Ξέρω, σας έχω μπερδέψει όσο δεν παίρνει. Ένα θα σας πω... Ότι δεν θα πω τίποτε άλλο για αυτή την υπέρτατη παράσταση! Οι ερμηνείες όλων ήταν συγκλονιστικές, το γέλιο που ρίξαμε ισοδυναμούσε με δυο βδομάδες προπόνησης κοιλιακών. Τα σκηνικά τόσο άρτια δουλεμένα, μπρος και πίσω από τη σκηνή (θα καταλάβετε τι εννοώ). Τα κοστούμια, μια ανοιξιάτικη ανάσα που θα ζήλευε μέχρι και ο Jean Paul Gaultier, από μόνα τους έχω να σας πω ότι έβγαζαν γέλιο. Τα εύσημα στην Βασιλική Σύρμα!

   Αν υπήρξε μια παράσταση που με αυτή θα γιόρταζες τη μέρα του θεάτρου θα ήταν η συγκεκριμένη, καθώς φανερώνει με πολύ εύθυμο και σαρκαστικό τρόπο τη ζωή, τις δυσκολίες, τις αναποδιές όλων των ανθρώπων που πασχίζουν, που ματώνουν για μια παράσταση, μπροστά και πίσω από τη σκηνή. Ήταν υπέροχο που μπορέσαμε να δούμε, έστω μέσα από μια κωμική σκοπιά, τον κόσμο του θεάτρου πριν οι προβολείς ανάψουν, η αυλαία ανοίξει και η… παράσταση αρχίσει!

Καλή σας θέαση στην καλύτερη παράσταση της χρονιάς! Δύσκολα θα πάρει κάποια άλλη τη θέση της!
Μαίρη Ζαρακοβίτη

Σημείωση υπευθύνου ύλης: ευτυχώς που δεν έγραψες κι άλλα και ευτυχώς που ήταν μόνο δύο εβδομάδες οι πρόβες. Αν ήταν δύο μήνες, θα μ.ε.γ.ο.
 
sose2215

ΤΟ ΣΩΣΕ!
του Michael Frayn
Θέατρο Παλλάς
Από τις 18 Μαρτίου,
για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων

Σκηνοθεσία - Μετάφραση: Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Σκηνικά: Πάρις Μέξης
Μουσική: Μίνως Μάτσας
Φωτισμοί: Δημήτρης Κουτάς
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Κίνηση: Κική Μπάκα
Βοηθός Σκηνοθέτη: Χριστίνα Ματθαίου
Βοηθοί σκηνογράφου:
Αλέγια Παπαγεωργίου, Εύη Ανδριανού
Βοηθός ενδυματολόγου: Κατερίνα Αριανούτσου
Φωτογραφίες: Ελίνα Γιουνανλή
Graphic design: Indigo Creative
Social Media: ad4art - Κάλλη Μαυρογένη

Πρωταγωνιστούν
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Σμαράγδα Καρύδη, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Στεφανία Γουλιώτη, Γιώργος Χρυσοστόμου, Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Ψυχογυιός, Δάφνη Δαυίδ και Γιώργος Ζυγούρης
 
sose2216

Ευχαριστούμε θερμά τους Σταμάτη Φασουλή, Ξένια Καλογεροπούλου και Άννα Παναγιωτοπούλου, για την παραχώρηση του τίτλου της παράστασης, «Το Σώσε».

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τετάρτη στις 19:00
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00
Κυριακή στις 18:30
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΔΩ
από 15€ - 80€

Διεύθυνση Επικοινωνίας – Προβολή
Όλγα Παυλάτου

Το Θέατρο Παλλάς λειρουργεί αμιγώς ως χώρος υποδοχής θεατών πλήρως εμβολιασμένων ή νοσήσαντων. Η είσοδος του κοινού στον χώρο του θεάτρου, γίνεται με επίδειξη έγκυρου πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης από το gov.gr, συνδυαστικά με έγρραφο ταυτοπροσωπείας.
(Η εγκυρότητα των πιστοποιητικών εμβολιασμού/νόσησης ελέγχεται μέσω της αντίστοιχης εφαρμογής του gov.gr και θα πρέπει να επαληθεύονται με την πράσινη ένδειξη).

ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Θεατρικές Σκηνές
 
Joomla Social by OrdaSoft!