Θεατρικές Παραστάσεις

Ανταπόκριση φαντασμαγορικού μιούζικαλ: NINE

 
ninerev01
 
  Σελίδα ένα, πράξη πρώτη, σκηνή πρώτη... Σελίδα ένα, πράξη πρώτη, σκηνή καμία... Όταν ο οίστρος στερεύει, όταν το μυαλό παύει να γεννά, όταν το φως μονίμως στέκει θαμπό αντί να θεριεύει... Τότε πλέον η έμπνευση πάει περίπατο, βορρά στο ετσιθελικό μοτίβο μιας πλούσιας προκαταβολής για ένα έργο που είναι καταδικασμένο από την αρχή... Ίσως...
 
ninerev02
   Ο Γκουίντο Κοντίνι είναι ένας πασίγνωστος σκηνοθέτης του ιταλικού κινηματογράφου. Οι ταινίες του συζητιούνται και σχολιάζονται πανταχόθεν, ο ίδιος όμως εισπράττει αυτό για το οποίο πολύς ντόρος γίνεται... Τον ίδιο το ντόρο δηλαδή! Περιοδικά, εφημερίδες και κόσμος ασχολούνται μαζί του, η ζωή είναι στην ουσία ένα πολυτελές φωτορομάντζο και οι γυναίκες που περνούν από τη ζωή του, το κρεβάτι του και τη μνήμη του δεν περιορίζεται σε απλό υπολογισμό δακτύλων χεριών και ποδιών. Ο ίδιος έχει δεχθεί χωρίς να το πολυσκεφθεί τη γενναία αντβάνσα της παραγωγού της καινούργιας του ταινίας, τρέμει σαν φύλλο όμως στην ιδέα ότι σε λίγες μέρες ξεκινάει γύρισμα χωρίς καν να έχει σενάριο. Χωρίς καν να έχει μια ιδέα για να κινηθεί. Η νόμιμη σύζυγός του δεν φαίνεται και πολύ πρόθυμη να βοηθήσει, ενώ οι «μούσες» του θα πρέπει να γίνουν ακόμα πιο «μούσες». Ο Κοντίνι θα βρεθεί στη Βενετία, δήθεν για διακοπές και συμπάθεια, απ’ την άλλη όμως εξετάζει το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθούν τα γυρίσματα εκεί.

   Οι δημοσιογράφοι κανιβαλίζουν, κλασσικά, βγάζοντας «πληροφορίες» και «ειδήσεις» για το νέο πόνημα του διάσημου Γκουίντο, η παραγωγός ωρύεται και ζητά - επιτέλους - ένα σενάριο για να πειστεί ότι τα λεφτά της δεν έγιναν απλώς τροφή για εξτραβαγκάνζες και ο σκηνοθέτης αμφιταλαντεύεται, υποφέρει, εξίσταται, ζει το θαύμα και αποΖΕΙ-τά τη λύτρωση. Κι επειδή μιλάμε για παράσταση, η λύτρωση δεν είναι μακριά. Μόνο που, στην περίπτωσή μας, ονομάζεται πλέον κάθαρση. Των τοιούτων παθημάτων φυσικά...
 
ninerev04
   Βασισμένο στο πανδιάσημο «Nine” και την ακόμα πιο διάσημη ταινία «8 ½” του μάγου Φελλίνι, το δημοφιλέστατο μιούζικαλ παρουσιάζεται στη χώρα μας σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και ένα σύνολο εξαιρετικών ηθοποιών και εν γένει καλλιτεχνών. Δεν θα μπορούσα να πω περισσότερα για την παράσταση αυτή... Βλακείες, φυσικά και μπορώ να γράψω περισσότερα! Τα σκηνικά είναι απίστευτα, ο Μανόλης Παντελιδάκης έχει κάνει ΤΡΟΜΕΡΗ δουλειά! Έχουν πέσει πολλά λεφτά στην παραγωγή και αυτό κάνει μπαμ από το πρώτο δευτερόλεπτο. Μιλάμε εύκολα για την πιο εντυπωσιακή παράσταση για φέτος και - εύκολα - για του χρόνου, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Όσο για τους ηθοποιούς που παίζουν... Όλοι τους στέκονται πολύ ψηλά και προζάρουν/τραγουδούν σε ακόμα υψηλότερο επίπεδο. Μέτρησα είκοσι άτομα επί σκηνής, ηθοποιούς και χορευτές, ενώ η εκπληκτική μουσική σερβίρεται ζωντανά από δωδεκαμελή ορχήστρα. Επιτρέψτε μου μόνο να αναφερθώ στην παρουσία της Κατερίνας Παπουτσάκη, η οποία θα μπορούσε άνετα να είναι μια σπουδαία σοπράνο, πέρα από το γεγονός ότι έκανε ακόμα και τους καναπέδες του ΠΑΝΘΕΟΝ να στενάξουν με την εμφάνισή της, επιτρέψτε μου να σταθώ στην παρουσία της Έλενας Παπαρίζου, της οποίας η φωνή είναι πιο τεράστια κι από το ίδιο το ΠΑΝΘΕΟΝ - μιλάμε για μέταλλο μεγατόνων και ερμηνεία για βραβείο - χώρια για τα σάλια που μου έφυγαν όταν την αντίκρισα στο σανίδι. Επιτρέψτε μου όμως να αναφερθώ και στην πολύ μεγάλη κυρία του θεάτρου, τη Μάρω Κοντού, της οποίας η αγέρωχη ομορφιά και ο καλπασμός ομιλίας και κίνησης μας καθήλωσαν πολύ άνετα. Εύκολα η πιο εντυπωσιακή παρουσία στο χώρο, εύκολα η πιο συγκινητική στιγμή σε όλη την παράσταση.
 
ninerev05
   Μου έκανε τρομερή εντύπωση η κυρία Αγορίτσα Οικονόμου, σε ένα ρόλο που απέδωσε με μοναδικό τρόπο. Περίεργος ο χαρακτήρας, υπέροχα γκροτέσκα η απόδοση, με προεξέχουσα την εκφορά του λόγου. Η Νάντια Μπουλέ έδειξε ότι το έχει πολύ, όσον αφορά τραγούδι και χορό και πραγματικά το διασκέδασε. Ωραία φωνή, ρε παιδί μου, πραγματικά ωραία φωνή! Ομοίως όμοια για την κυρία Τάνια Τρίπη, η οποία τραγούδησε εξίσου μοναδικά, με θαυμάσια κυματομορφή στο βιμπράτο της. Πώς είπατε; Πώς γίνεται όλες οι κυρίες να τραγούδησαν τόσο ωραία; Πώς δεν γίνεται! Όταν περισσεύει το ταλέντο και όταν έχεις κοτζάμ Λία Βίσση να επιμελείται τη φωνητική διδασκαλία...
 
ninerev06
   Όσο για το Βασίλη Χαραλαμπόπουλο... Μου αρέσει πολύ σαν ηθοποιός, θεωρώ ότι είναι το ίδιο εξαίσιος σαν κωμικός και σαν δραματικός και του αξίζουν πολλά μπράβο που περπάτησε στα μονοπάτια που έχουν χαράξει τα θηρία (Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και Ντάνιελ Ντέι Λιούις). Θα ήθελα πολύ να τον δω να παίζει το Ρόμπιν Ουίλιαμς σε κάποιο έργο για τη ζωή του μεγάλου ηθοποιού - όταν αυτό με το καλό ετοιμαστεί. Τα δάκρυα ενός κλόουν θα εκπροσωπηθούν με τον καλύτερο τρόπο τότε...

Μαγική η αίσθηση σκηνικών και απόδοσης, ένα ΦΟΒΕΡΟ μαγαζί που στεγάζει το όνειρο και ένα έργο που συγκινεί και ψυχαγωγεί αφειδώς. Καλή αρχή και πολλή και καλή επιτυχία!

Κώστας Κούλης
 
Είμαι κατά της έννοιας «Επίσημη πρεμιέρα» και πολύ λίγο με ενδιαφέρει αν παρεξηγηθώ. Δεν έχω καμία αντίρρηση που διάφοροι ηθοποιοί έρχονται για να δουν την παράσταση, να στηρίξουν τους συναδέλφους τους και να δώσουν και να πάρουν λάμψη, αφού φωτογραφίζονται «και καλά» για το ότι ήλθαν να παρακολουθήσουν, στην ουσία όμως κάνουν επικοινωνία και θυμίζουν ότι υπάρχουν κι αυτοί καλλιτεχνικά. Έτσι κι αλλιώς τα περιοδικά «τέτοιου τύπου» υπάρχουν γι αυτό το λόγο και επειδή από αυτά τα περιοδικά ζουν άνθρωποι τις οικογένειές τους, πάω πάσο και μάλιστα απόλυτα συνειδητά. Το βράδυ της Παρασκευής όμως είδα ένα σωρό ανθρώπους χωρίς καμία δεξιότητα, χωρίς κανένα ταλέντο, χωρίς κανένα καλλιτεχνικό υπόβαθρο, να βγαίνουν από τα αυτοκίνητά τους και να στήνονται απέναντι στις κάμερες, επειδή κάνουν τηλεόραση παρουσιάζοντας μια εκπομπή της καλής ή κακιάς ώρας... Επειδή η ατάκα του Καραμήτρου μου ήλθε πολύ έντονα στην άκρη της γλώσσας... Αγαπητή ξανθούλα, που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το τιμόνι ενός αυτοκινήτου από το πιγκάλ, παρόλα αυτά, με τα βύσματα που έχεις, κατάφερες να χωθείς στην τηλεόραση και να είσαι μέρος μίας εκπομπής, μάντεψε! Μας ενδιαφέρει να μάθουμε ότι ήλθες να δεις το έργο, ενώ είναι σίγουρο πως καθόλη τη διάρκειά του, έψαχνες με το κινητό σου να δεις αν ανέβηκαν κιόλας οι φωτό σου; Μας ενδιαφέρει να μάθουμε ότι ήσουν παρούσα σε μια γιορτή του πολιτισμού, ενώ για σένα πολιτισμός είναι μόνο τα ψιλοτάκουνα και τα μίνια; Μας ενδιαφέρει να μάθουμε ότι εσύ και τα υπόλοιπα ψώνια ήσαστε παρόντα, ενώ ο ίδιος ο σκηνοθέτης είπε σε μια στιγμή «Ξέρετε τι ώρα είναι; Θα αρχίσουμε επιτέλους»; Μάντεψε λοιπόν και κάνε μας τη χάρη την επόμενη φορά! Πολλά μπράβο στους ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ που ήλθαν και απόλυτα διακριτικά μπήκαν στην αίθουσα χωρίς πολλά-πολλά!
 
ninerev07
 
Οι συντελεστές στην ελληνική παράσταση:
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κακλέας
Απόδοση κειμένου: Θοδωρής Πετρόπουλος
Απόδοση στίχων: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Ενορχηστρώσεις - Διεύθυνση ορχήστρας: Αλέξιος Πρίφτης
Σκηνικά: Μανόλης Παντελιδάκης
Κοστούμια: Ντένη Βαχλιώτη
Χορογραφίες: Χρήστος Παπαδόπουλος
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Φωνητική διδασκαλία: Λία Βίσση
Επεξεργασία εικόνας – video: Μάνος Χασάπης
Βοηθός σκηνοθέτη: Νουρμάλα Ήστυ
Παραγωγή: Θέατρο Πάνθεον
 
Στο ρόλο του Γκουίντο Κοντίνι ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος.
Πρωταγωνιστούν (αλβαφητικά):
Μάρω Κοντού, Κατερίνα Λέχου, Νάντια Μπουλέ, Αγορίτσα Οικονόμου, Έλενα Παπαρίζου, Κατερίνα Παπουτσάκη, Τάνια Τρύπη.
Μαζί τους (αλφαβητικά):
Ελένη Βακάλη, Σταυριάννα Γαρναβού, Μυρτώ Γράψα, Τατιάνα Δημητριάδου, Έλενα Κέκκου, Βαλέρια Κουρούπη, Μελίνα Κόντη, Ιωάννα Λέκκα, Ευγενία Λιάκου, Άννα Μάγκου, Στέφανι Μακαρίτη, Λήδα Μανουσάκη, Σοφία Μιχαήλ, Ευφροσύνη Μπαξεβανάκη.
 
Τη δωδεκαμελή ορχήστρα διευθύνει ο Αλέξιος Πρίφτης
 
Θέατρο Πάνθεον
Πειραιώς 166, 11854 Ταύρος, τηλ.: 210-3471111
www.pantheontheater.gr
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
Ημέρες και ώρες παραστάσεων
Τετάρτη ώρα 20:00
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο ώρα 21:00
Κυριακή ώρα 19:00
Τιμές εισιτηρίων:
15 €, 20 €, 25 €, 30 €, 35 €, 40 €, 45 €
 Κάθε Πέμπτη γενική είσοδος 20 €
(διατηρείται και η τιμή των 15 €).
 
Φοιτητικό & ανέργων 15 € (με κάρτα ανεργίας)
Αναπηρικό αμαξίδιο: δωρεάν
Κάρτα ΑΜΕΑ: έκπτωση 30%
Προπώληση:
Στα ταμεία του θεάτρου Πάνθεον,  www.pantheontheater.gr
Δίκτυο καταστημάτων ΟΤΕ και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και www.tickethour.com
 
Επικοινωνία:
Ειρήνη Λαγουρού
Μαργαρίτα Δρούτσα
Κατερίνα Καραγιάννη
 

Θεατρικές Παραστάσεις