Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Η Ωραία Κοιμωμένη

gallery4a

gallery1   Μπαλέτο; Τι μπαλέτο; Τι είναι αυτό το πράγμα; Τρώγεται; Κάτι τέτοιο μπορεί να ρωτούσα πριν λίγο καιρό, αν κάποιος αναφερόταν σε αυτό το είδος χορού. Η μόνη επαφή που είχα εγώ με το μπαλέτο, πέρα από τις ταινίες “Billy Eliot” και “Black Swan”, ήταν όταν πήγαινα την αδελφή μου στην σχολή χορού και πάλι πίσω στο σπίτι. Να φανταστείτε, όταν μου έδειξε η μικρή τα παπούτσια που φοράνε για να χορέψουν, νόμιζα ότι ήταν παντοφλάκια (ή πασούμια, όπως τα αποκαλούμε στον τόπο μου) για το σπίτι.
 
   Μπορεί να ήμουν άσχετος σε ό,τι είχε να κάνει με το μπαλέτο, δεν έχασα την ευκαιρία όμως να βρεθώ στο Μέγαρο Μουσικής για πρώτη φορά, παρόλο που η παράσταση μπαλέτου “Η Ωραία Κοιμωμένη” με φόβιζε για το αν θα έβρισκα ενδιαφέρον για να την παρακολουθήσω.
 
   Έφτασε η μέρα λοιπόν και μετά από δέκα λεπτά καθυστέρηση, έχοντας χάσει τα πρώτα λεπτά της παράστασης, κατάφερα να “γλιστρήσω” στον πρώτο εξώστη και να κάτσω αναπαυτικά στην θέση μου. Πριν προλάβω καν να σκεφτώ οτιδήποτε, βρήκα τον εαυτό μου να χαζεύει την σκηνή και να χάνεται μέσα στην πανδαισία χρωμάτων που προερχόταν από τα σκηνικά και τα κοστούμια των χορευτών του έργου, που σε συνδυασμό με την μουσική του Τσαϊκόφσκι, με απορρόφησε για τα καλά.

gallery2a   Χωρίς να δίνω πολύ σημασία λοιπόν στο story κάθισα και χάζεψα για αρκετή ώρα τις χορογραφίες. Πόση πραγματικά ψυχική δύναμη αλλά και ταλέντο μπορεί να έχει ένας άνθρωπος για να πραγματοποιήσει κάτι τέτοιο; Και δεν αρκεί απλά να μπορείς να σταθείς στις μύτες των ποδιών σου, όπως νόμιζα και εγώ λίγες μέρες πριν, αλλά να είσαι κάτι ανάμεσα σε ηθοποιό, χορευτή και ολυμπιονίκη ενόργανης γυμναστικής.

   Μία ώρα είχε περάσει και κάπου εκεί ήρθε το διάλειμμα. Τα φώτα άναψαν και αφού χάζεψα για λίγο την τεράστια αίθουσα, κατέβηκα από τον εξώστη ώστε να πάρω την «κανονική» μου θέση στην πλατεία. Τα υπόλοιπα εξήντα λεπτά που διήρκεσε η παράσταση ούτε κατάλαβα πότε πέρασαν και αυτή την φορά απορροφήθηκα σε ακόμη πιο μεγάλο βαθμό, μια και ήμουν πιο κοντά στην σκηνή.

   Αποχωρώντας λοιπόν από το Μέγαρο συνειδητοποίησα πόσο λάθος είναι το σκεπτικό του να σνομπάρουμε κάτι που δεν γνωρίζουμε. Δεν είναι ότι ξαφνικά ξύπνησα και θα πάω να γίνω χορευτής μπαλέτου (ούτε κατά διάνοια!), απλά πλέον ακούγοντας μπαλέτο θα ξέρω πραγματικά το τι σημαίνει και το τι αντιπροσωπεύει.

   Συνιστώ την παράσταση ανεπιφύλακτα σε όλους.
 
Γιώργιος Γκουγκούδης

gallery11

   Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση παρακάτω:

   Στους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους χορεύουν Σολίστ του Covent Garden, του Κρατικού Μπαλέτου του Βερολίνου, του Θεάτρου Μαριίνσκι, του Μπαλέτου Μπολσόι, της Όπερας του Παρισιού, του Μπαλέτου του Κρεμλίνου, του Μπαλέτου του Τόκυο, του Εθνικού Μπαλέτου της Ολλανδίας και του English Νational Ballet.

Μουσική: Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι
Χορογραφία: Μαριούς Πετιπά
Χορογραφικές παρεμβάσεις: Αντρέι Πετρόφ

Λιμπρέτο: Ιβάν Φσεβολόζκι & Μαριούς Πετιπά 
 
(βασισμένο στο παραμύθι του Charles Perrault)
Σκηνικά: Στανισλάβ Μπενέντικτοφ
Κοστούμια: Όλγα Πολυάνσκαγια
Roberta Marquez / David Makhateli (Royal Ballet)
Corps de Ballet του Μπαλέτου του Κρεμλίνου
 
14,15,16,19,20,21,22,23,25,26,27,28,29,30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012/20:00
15,16,22,23,26,28,29,30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012/16:00
Τιμές:
Φοιτητικά-Παιδικά:
Έκπτωση 50%
επί της τιμής της κάθε ζώνης
Απογευματινές παραστάσεις
 
Άνεργοι, ΑΜΕΑ, 65+, πολύτεκνοι: € 12
Γ Ζώνη: € 25
Β Ζώνη: € 40
Α Ζώνη: € 50
Διακεκριμένη Ζώνη: € 65
Βραδινές παραστάσεις
Άνεργοι, ΑΜΕΑ, 65+, πολύτεκνοι: € 14
Γ Ζώνη: € 35
Β Ζώνη: € 50
Α Ζώνη: € 60
Διακεκριμένη Ζώνη: € 75
 

Θεατρικές Παραστάσεις