= Βρεθήκαμε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά - Χορευτική πανούκλα
Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Βρεθήκαμε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά - Χορευτική πανούκλα

 
   Θα έλθει κάποια μέρα λοιπόν που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης – ή εξημέρωσης, αν θέλετε, καθώς έχουν εδώ και πολύ καιρό αρχίσει να αντιλαμβάνονται αυτό τον ρόλο τους – θα ελέγχουν πλήρως τις σκέψεις και τη βούλησή μας. Θα είναι μέρα επειδή εκείνα θα το λένε, θα είναι νύχτα επειδή εκείνα θα το αναφέρουν, εχθρός μας θα είναι εκείνος που θα μας υποδεικνύουν κάθε φορά… Και κάπως έτσι δεν θα πλήττουμε καθόλου. Εκτός κι αν θελήσουμε εμείς να κάνουμε τη διαφορά. Και τότε η δαμόκλειος σπάθη θα φύγει προς τα κάτω…
 
alexkat3s

   Σε κάποιο μέρος του Στρασβούργου εθεάθησαν άνθρωποι να χορεύουν ανεξέλεγκτα και ασταμάτητα. Κλαυθμός και οδυρμός και μια και βρισκόμαστε στον δέκατο έκτο αιώνα, δυστυχώς δεν υπάρχει τηλεόραση για να αναθεματίσει το γεγονός. Υπάρχουν όμως οι πολιτικοί και οι κληρικοί, οι οποίοι αμέσως λαμβάνουν θέση. Τι, ο κόσμος θα χορεύει και εκείνοι δεν θα έχουν όφελος; Τι, η μπίζνα δεν θα είναι αποκλειστικά δικιά τους; Καταδικάζουμε! Η χορευτική πανούκλα είναι πραγματική ασθένεια, είναι μάλιστα κολλητική και ο κόσμος διατάσσεται να τηρεί αποστάσεις – μπας και σας θυμίζει κάτι; Μπας – και γενικά να διαχωρίζει τη θέση του από το άθλιο αυτό φαινόμενο. Μία ομάδα χαμινιών λειτουργεί έξω από το κουτί και σύντομα θα προσελκύσει τα πυρά των «αλαθάνστων».

   O κύριος Κωνσταντίνος Μάρκελλος υπογράφει το κείμενο, βασισμένο στην αληθινή ιστορία της 14ης Ιουλίου 1518, καθώς και τη σκηνοθεσία, ενώ ο κύριος Λευτέρης Βενιάδης επιμελείται τη μουσική και τις ενορχηστρώσεις. Στη συνέχεια έρχεται να αναλάβει δράση η υπέροχη αρμάδα των παρακάτω κυρίων. Ελένη Στεργίου, Γιάννης Μαστρογιάννης, Χρήστος Παπαδόπουλος, Ilya Algaer, Μυρτώ Παπά, Σταύρος Ζαφείρης, Λευτέρης Βενιάδης, Κωνσταντίνος Μάρκελλος.
 
alexkat4s

   Ντυμένοι στα κόκκινα οι πρωταγωνιστές, εισβάλλουν στην αίθουσα και αφηγούνται την ιστορία του τότε. Για δεύτερη φορά, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, παρακολουθώ μία παράσταση, η οποία στηρίζεται στην ομαδική απόδοση μίας ιστορίας, από ηθοποιούς που υποδύονται πλειάδα χαρακτήρων, κυρίως χωρίς ονόματα. Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που αναρωτιέσαι συνεχώς. Αυτό πάλι πώς το κάνουν; Πότε θυμάται πού θα μπει ο καθένας; Πώς γίνεται να εκτυλίσσεται τόσο άψογα η εναλλαγή θέσεων, πώς είναι δυνατό να λειτουργεί με αυτό τον τρόπο ο θίασος; Και δυνατό είναι και όλοι θυμούνται τα πάντα. Έχουν λιώσει στην πρόβα, είναι επαγγελματίες σε αυτό που κάνουν και το διασκεδάζουν που παίζουν εκεί μπροστά μας. Καταπληκτικό το στήσιμο, ακόμα πιο καταπληκτική η απόδοση. Και εκεί που δεν το περιμένεις, να και στοιχεία Monty Python, ίσα-ίσα για να μην πιστεύω τα αυτιά μου.

   Οι μουσικοί επί σκηνής συνάδουν στην ευρυθμία της κίνησης της παράστασης. Πλήκτρα και τύμπανα και κάπου εκεί… Συγγνώμη, οι ηθοποιοί παίζουν και μουσικά όργανα; Εννοείται ότι παίζουν και όλος ο θαυμασμός μας πάει στον χαρακτήρα που γίνεται από το πουθενά κοντραμπασίστας και μπασίστας και σε εκείνον που γίνεται κιθαρίστας και στα παιδιά που τραγουδούν. Πάνω στην πλοκή… «Έλα, Γιάννη, το έχουμε παίξει αυτό» ή κάτι παρεμφερές, που έκανε πολύ κόσμο να σκεφτεί αμήχανα για μερικά δεύτερα, πριν ξεσπάσει σε γέλια. Είναι μία παράσταση που πραγματικά τη χόρτασα. Πανέξυπνη, με τόνους μηνύματα, με ηθοποιούς που εκμεταλλεύτηκαν κάθε εκατοστό του χώρου που τους δόθηκε, με σκηνοθεσία που σκέφτηκε τα πάντα πριν υλοποιήσει. Το χάρηκα που ο κόσμος γέμισε την αίθουσα, το χάρηκα που στο μπιζάρισμα όλοι ήταν γεμάτοι, παρά το γεγονός ότι έδωσαν τα πάντα, όση ώρα κρατούσε η παράσταση.
 
alexkat8s

   Φεύγοντας από το θέατρο και βλέποντας όλα εκείνα τα πιτσιρίκια να αράζουν μπροστά του, κάνοντας σκέιτμπορντ ή κουβεντιάζοντας, σκέφτομαι ότι οι «από πάνω μας» είναι ικανοί να βγάλουν φιρμάνι ότι το σκέιτινγκ είναι θανατηφόρο και κολλητικό και να μας πάνε σε μία τέτοια κατάσταση, δεύτερου μεσαίωνα. Και θα έχουν τα ΜΜΕ σαν πολύτιμο σύμμαχο, τα οποία μέσω δημοσιογράφων-σταρ θα αναθεματίζουν τέτοιες «ασυλλόγιστες» κινήσεις. Κυνήγι μαγισσών με κομπιούτερ και σόσιαλ μίντια λοιπόν. Καλώς ορίσατε!

Κώστας Κούλης

Συγγραφή-Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μάρκελλος
Σύμβουλος στη Δραματουργία: Ελένη Στεργίου
Πρωτότυπες Συνθέσεις-Ενορχηστρώσεις: Λευτέρης Βενιάδης
Χορογραφίες-Επιμέλεια Κίνησης: Ηρώ Κόντη
Σκηνικά-Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού
Σχεδιασμός Φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Βίβιαν Κραββαρίτη
Βοηθός Σκηνογράφου-Ενδυματολόγου: Σοφία Μπαρμπανιώτη
Βίντεο-Trailer: Κώστας Στάμου & Χάρις Καρακουλίδου (Artlabor Productions)
Ηχοληψία-Μουσική Παραγωγή: Μικές Γλύκας (Studio ΜΕΤΕΡΙΖΙ)
Φωτογραφίες: Άλεξ Κατ
Γραφιστικά-Αφίσα-Banner: Polkadot

ΠΑΙΖΟΥΝ
Ελένη Στεργίου, Γιάννης Μαστρογιάννης, Χρήστος Παπαδόπουλος, Ilya Algaer, Μυρτώ Παπά, Σταύρος Ζαφείρης, Λευτέρης Βενιάδης, Κωνσταντίνος Μάρκελλος
 
alexkat9s
INFO
ΠΟΥ: Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Σκηνή Ωμέγα
ΠΟΤΕ :Από 9/5ως 11/6

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ: έως 30/5, Δευτέρα, Τετάρτη στις 21.00 & Σάββατο στις 18.00
Από 1/6 έως 11/6, Τετάρτη έως Κυριακή στις 21.00

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 105΄

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Προσφορά Προπώλησης (έως 8/5 ) 12 €
15 € (Γεν. Είσοδος), 10 € (Φοιτητές, ΑΜΕΑ/Συνοδοί, Πολύτεκνοι, Άνω των 65,Ομαδικά),
8 € (Ατέλειες)
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: https://www.ticketservices.gr/event/xoreftiki-panoukla/
Ταμείο ΔΘΠ Ηρ, Πολυτεχνειου 32 / τηλ 2104143310

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μαρία Αδαμοπούλου/ΔΘΠ
Ανζελίκα Καψαμπέλη
 
Joomla Social by OrdaSoft!