Θεατρικές Παραστάσεις

Ανταπόκριση θεατρικής παράστασης: Το φινιστρίνι

 
   Ο πρωταγωνιστής μας ξυπνάει στο διαμέρισμά του. Σπίτι εργένη με λίγα πράγματα, τα βασικά. Είναι μία ακόμα μέρα σαν όλες τις άλλες. Ποιος πάει για δουλειά; Πόσο βαρετά θα είναι πάλι; Τι θα μου ζητούσουν και σήμερα; Παραγωγή, νούμερα, αριθμούς. Τελικά για ποιο λόγο δουλεύουμε;
 
finistrini1922 
   Μέσα στην ανία της ημέρας έρχεται στο μυαλό του η κυρία στο διπλανό διαμέρισμα. Η κυρία που ποτέ δεν είχε μπει στο σπίτι της, αλλά τελικά πήγε. Ο λόγος; Πήγε να της δώσει τα κοινόχρηστα, όπως κάθε φορά, μόνο που αυτή την φορά δεν τον περίμενε στην πόρτα και η πόρτα ήταν ανοιχτή. Το σπίτι τακτοποιημένο και καθαρό όπως της μητέρας του. Τα μπιμπελό όλα στη θέση που τους πρέπει. Στη σειρά και όπως θα περίμενε ο καθένας. Το μόνο ατόπημα η ρόμπα της που ήταν πεταμένη, όχι όπως θα περίμενε ο καθένας. Γιατί πήδηξε στο κενό; Τι να είχε συμβεί;

   Επιστρέφει στο διαμέρισμα και συνεχίζει να σκέφτεται. Τη ζωή του, τις σχέσεις του, τους φίλους του, τους γείτονες. Πρέπει να δει τους φίλους του. Πρέπει να κανονίσει να βρεθούνε όλοι μαζί όπως τότε. Να πει ο καθένας την ιστορία του, να περιγράψει τη ζωή του. Τι έκανε, τι σπούδασε, αν παντρεύτηκε, αν έχει παιδιά. Φίλους με τους οποίους μιλούσανε συνέχεια και όσο περνούσε ο καιρός μειωνόταν η συχνότητα μέχρι που η επαφή έγινε ευθεία γραμμή. Καμία... Άρα τον νοιάζει τελικά. Και γιατί να βρεθούν και να πούνε αυτά που λένε όλοι σε μία παρέα; Ποιον τον ενδιαφέρει; Τι αξιόλογο θα ακούσει; Ούτε αυτό του αρέσει..
 
finistrini1923
   Μήπως να θυμηθεί την τελευταία κοπέλα του; Αυτή που τον έκανε να νοιώσει κάτι. Αυτή που ήθελε. Αλλά και αυτή τον τσάκισε. Δεν του φέρθηκε καλά. Τον στεναχώρησε και αν βρίσκονταν θα την έβριζε τελικά. Ούτε αυτή θέλει να δει. Μήπως η καλύτερη σχέση που έχει είναι με τους γείτονες; Ναι, αυτούς που όταν ανοίγει τα παντζούρια του βλέπει να κινούνται στο διαμέρισμά τους. Και μιλάει μαζί τους νοερά. Όχι στην πραγματικότητα. Κι όμως νοιώθει ότι τους ακούει να του απαντάνε…

   Η αγαπημένη του κατάσταση είναι να ξαπλώνει στο χαλί και να κοιτάει το ταβάνι. Να αισθάνεται ότι από πάνω του έχει ένα φινιστρίνι. Να σηκώνεται όρθιος στο χαλί και να νοιώθει πως αυτό ξεκινάει να σηκώνεται στον αέρα. Ανεβαίνει ψηλά και το βγάζει από το φινιστρίνι του. Αρχίζει να πετάει και να χαζεύει τον κόσμο που χάνει μένοντας μέσα, μένοντας μόνος από όλους. Πετάει ψηλά και γρήγορα. Δεν μπορεί να το χειριστεί. Τρέχει γρήγορα και τελικά… Επικίνδυνα τα ταξίδια του μυαλού, αν δεν ξέρεις πότε και πώς να φρενάρεις.
 
finistrini1924
   Ο Αντίνοος Αλμπάνης αποδίδει πολύ καλά τον άνθρωπο του σήμερα που παλεύει με τα θέλω, τις φοβίες, τις παραξενιές του σήμερα. Λόγος απλός με νόημα, σημερινός και έντονος. Οι φωτισμοί τονίζουν τις εναλλαγές στα συναισθήματα και αυτό το κάνει εξαιρετικό. Το σκηνικό είναι δυνατό μέσα στην λιτότητά του. Και το πλαστικό που είναι όλα σκεπασμένα… έχει στην σημασία του.

Πάρης Μακρίδης

Συντελεστές Παράστασης:
Κείμενο : Βασίλης Ρίσβας
Σκηνοθεσία: Πέτρος Φιλιππίδης
Σκηνικά κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Βοηθoί Σκηνοθέτη: Χάρης Χιώτης, Ζαχαρένια Φραγκιαδάκη
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
Παίζουν: Αντίνοος Αλμπάνης
 
finistrini1925
 
Πρεμιέρα: Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00
Κάτω σκηνή
Τιμές εισιτηρίων:
Κανονικό :13€
Φοιτητικό/Ανέργων/ ΑμέΑ /Άνω των 65 : 10 €
Ατέλεια : 5€
Από Μηχανής Θέατρο, Ακαδήμου 13
www.amtheater.gr
Κρατήσεις : 210 523 2097
Προπώληση: Ticket365
Υπεύθυνος επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης

Facebook Comments

Θεατρικές Παραστάσεις