Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Ανταπόκριση θεϊκης παράστασης ΙΙ: Ω, Θεέ μου - Αθήνα

 
   Πρεμιέρα, μπλα-μπλα, πρόσωπα της show-biz, μπλα-μπλα, celebrities, μπλα-μπλα, λουλούδια-αγάπες κτλ. Τα προσπερνώ όλα διότι για μένα πάντα η παράσταση έχει τον πρώτο λόγο.
 
othee746
 
    Για να σας βάλω στο πετσί του ρόλου, ας πούμε ότι είσαστε ψυχολόγος… Και άντε και σας λένε… Άννα… Έχετε ένα παιδί αυτιστικό, είστε θετικός άνθρωπος παρόλες τις δυσκολίες που έχετε, αγαπάτε την κηπουρική και λαμβάνετε ένα τηλέφωνο τη μέρα του ρεπό σας ότι θα πρέπει να δείτε ένα νέο ασθενή, γιατί αν δεν τον δείτε θα γίνει κάτι… τραγικό. Παρατάτε τον κήπο, έχετε δε γκρινιάξει γιατί δεν βρέχει.. να ζωντανέψει η πλάση (Καλέ, εσύ πού ήσουνα όταν θέλαμε κανό για να βγούμε στους δρόμους;)… Και συνεχίζω.
 
   Έρχεται λοιπόν ο ασθενής, ένας πολύ καλοβαλμένος κύριος, με αμφίεση που κάτι μας θυμίζει (βλέπε πόστερ godfather πίσω από το γραφείο - μα εσύ το μόστραρες, δεν θυμάσαι;) και αρχίζει η συνεδρία.
- Πώς σας λένε;
- Πείτε με Θ (δεν κάνουμε δουλειά έτσι…)
- Πόσων ετών είστε;
- Δισεκατομμυρίων (σε τρελό πέσαμε)
- Τι δουλειά κάνετε;
- Καλλιτέχνης… (και τρελός και καλλιτέχνης, δεν θα φτάσει το 50άλεπτο…)
 
   Για να μην τα πολυλογώ, ο ασθενής αποκαλύπτει πως είναι ο… Θεός καλέ, τόσο απλά. Και το λέει στην Άννα που δηλώνει άθεη.
 
othee747
 
   Τι κάνεις λοιπόν σε αυτή τη περίπτωση;  Στέλνεις τον ασθενή σε ψυχίατρο; Μάνα δεν έχει... πατέρα δεν έχει, συμπλέγματα δεν έχει, ζουρλομανδύα δεν έχεις εσύ. Πρόβλημα όμως που δεν θέλει να πάει και απειλεί κιόλας να κάνει χαλασμό (check Νώε) και θα μας πάρει και θα μας σηκώσει όλους, δεν θα αφήσει μήδε οδοντογλυφίδα όρθια. Κάθεσαι λοιπόν να ακούσεις τον ασθενή Θεό να περιγράφει τη δημιουργία, να περιγράφει πως και γιατί έπλασε τον Αδάμ (για κτηνοτρόφο και κηπουρό τον έπλασε… τα ακούτε; Και για να έχει κάποιον να διατάζει), γκρίνιαξε που ο Αδάμ ήθελε ταίρι, αποκαλύπτει πως το design της Εύας ήτο έμπνευση  του Αδάμ. Μιλά για τη «δίκαιη» (αυτός το λέει, εγώ έχω άλλη άποψη) εκδίωξή τους από τον Παράδεισο… Ένα μήλο έφαγαν καλέ! Και το έφαγαν μαζί κιόλας. Σου άφησαν τα υπόλοιπα… απαπά, φαταούλας ο Θεούλης.
 
   Η Άννα έχει φουντώσει από αυτά που ακούει και αρχίζει και πολιορκεί το Θεό, αναφερόμενη σε άλλα «λάθη» του. Δες Εβραίους (εδώ κολλάει και αυτό που λέει ο λαός «μακριά και αγαπημένοι»), που καλοπέρασαν ως αγαπημένα παιδιά του Ύψιστου… Δες Πρώτη Σταυροφορία, Ισπανική Ιερά Εξέταση, Ολοκαύτωμα… Πέρασαν παραδεισένια, τι να πεις…
 
   Ωσάν κακομαθημένο παιδαρέλι λοιπόν, προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα στη ψυχολόγο του. Και λέει κιόλας πως ο Σατανάς του έβαλε λόγια για τον Ιώβ… Και που βρέθηκε, καλέ αυτός ο Σατανάς; Φύτρωσε;
 
othee745
 
   Τελικά ποια είναι η ρίζα του κακού; Τι θέλει; Τι αποζητά; Αρνείται ότι κάτι του λείπει, ότι αισθάνεται μοναξιά και λέει ότι θέλει να πεθάνει. Θα καταφέρει η Άννα να του αλλάξει γνώμη; Θέλει να το κάνει; Θα καταφέρει να βρει τη ρίζα του κακού; Και αλήθεια, το κακό ποιο είναι; Αυτή ένα πράγμα αποζητά, να ακούσει τη φωνή του παιδιού της να τη λέει Μαμά. Όλα τα ερωτήματα θα απαντηθούν ένα-ένα στην πιο όμορφη παράσταση για το 2017 στην Αθήνα.
 
   Ο Γρηγόρης Βαλτινός είναι ένας απίστευτος θεατράνθρωπος, ένας ηθοποιός που σέβομαι και αγαπώ χρόνια. Με θάμπωσε με τη παρουσία του χθες στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη στο ρόλο του Θεού (θα σε λέω εγώ Θήτα, μη φοβού). Εκπληκτικός, με μια απίστευτη ζωντάνια, με ένα χιούμορ που σπάει κόκκαλα, με υφάκια, άλλοτε ναζιάρικα, άλλοτε θυμωμένα, μας έκανε να γελάμε συνεχώς. Ξέρει πώς να μανουβράρει το κοινό και αποδίδει το ρόλο με μαεστρία και μπρίο.
 
   Η αγαπητή Κατερίνα Διδασκάλου στο ρόλο της ψυχολόγου έδωσε τον καλύτερό της εαυτό. Με συγκίνησε, ταυτίστηκα πολλές φορές μαζί της κατά τη διάρκεια της παράστασης. Έδωσε τη νότα που έπρεπε και άναβε «φωτιές», δίνοντας πάσα ατάκες στο Βαλτινό. Θανατηφόρο δίδυμο αυτοί οι δύο να μου το θυμηθείτε.
 
othee744
 
   Όσο για το ρόλο του αυτιστικού, θέλω να δώσω τα εύσημα στο Μίλτο Τσιάντο που με έκανε αρκετές φορές να δακρύσω. Με σεβασμό σε αυτή τη πολύ δύσκολη πάθηση, ξεδίπλωσε το ταλέντο του. Του εύχομαι τα καλύτερα σε ό,τι κάνει και είμαι σίγουρη πως ένα αστέρι γεννήθηκε.
 
   Το έργο έχει την υπογραφή της Ανάτ Γκοβ. Η παρθενική παρουσίαση αυτής της εκπληκτικής παράστασης έγινε στη Θεσσαλονίκη. Επιτέλους ήρθε και στην Αθήνα και μας περιμένει όλους για να απολαύσουμε μαζί το «δράμα» του Δημιουργού.  Σπεύσατε και αφήστε και σε μένα θέση που θέλω να το ξαναδώ.
 
Μαίρη Ζαρακοβίτη
 
Ταυτότητα Παράστασης
Συγγραφέας: Ανάτ Γκοβ 
Μετάφραση: Δημήτρης Ψαρράς 
Σκηνοθεσία: Λίνα Ζαρκαδούλα
Μουσική: Μίνως Μάτσας
Σκηνικά: Διονύσης Χριστοφιλογιάννης
Κοστούμια: Γιώργος Σεγρεδάκης 
Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος 
Βοηθός Σκηνοθέτη: Νατάσσα Κοτσοβού
Στίχοι Τραγουδιού παράστασης: Λουίζα Αρκουμανέα 
Φωτογραφίες: Νίκος Καρανικόλας
Επικοινωνία: Μαρκέλλα Καζαμία
Παραγωγή: Αφοι Τάγαρη
 
Θέατρο ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ
Τηλέφωνο ταμείου (πληροφορίες): 210 8640414 
Έναρξη παραστάσεων: Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2016
Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Παρασκευή στις 21:15, Σάββατο στις 18:15 (λαϊκή απογευματινή) & 21:15 και Κυριακή στις 19:30
Διάρκεια παράστασης: 100 λεπτά 
Τιμές εισιτηρίων: 18 ευρώ (κανονικό), 15 ευρώ (λαϊκή απογευματινή), 13 ευρώ (φοιτητικό - ανέργων – πολυτέκνων). Ειδικές τιμές για ομαδικά εισιτήρια.
Προπώληση: Στο ταμείο του θεάτρου και ηλεκτρονικά στο viva.gr.
 

Θεατρικές Παραστάσεις