Θεατρικές Παραστάσεις

Ανταπόκριση θεατρικής παράστασης: Ο ιατροδικαστής

 
   Πόσες φορές έχουμε σκεφτεί να κάνουμε κάτι αντίθετο με τους κανόνες; Πάρα πολλές. Πόσες φορές όντως το έχουμε κάνει; Αρκετές, Ίσως περισσότερες απ’ όσες θα θέλαμε να παραδεχτούμε. «Ο ιατροδικαστής» όμως, Ιάκωβος Αναστασίου, δεν έχει ξεχάσει ούτε για μια στιγμή τα πιστεύω του. Ακόμα και όταν έχει αναλάβει την υπόθεση της Έλλης Λαδά και όλοι ψάχνουν τρόπο να επηρεάσουν το πόρισμά του, αυτός παραμένει σταθερός στις αξίες του.
 
iatrodikastis124 
   «Ο ιατροδικαστής» είναι ένα έργο που έχει να δώσει σε όλους. Θίγει πολλά ζητήματα και σίγουρα θα πιάσεις τον εαυτό σου να προσπαθεί να αφομοιώσει και την πιο «ασήμαντη» λέξη, ώστε να σε βοηθήσει να λύσεις το όποιο πρόβλημα σε βασανίζει. Ο πρώτος προβληματισμός που θίγει και ίσως ο λιγότερο «σοβαρός», είναι αυτός της εργασίας πάνω στις σπουδές σου και η εικόνα του πετυχημένου. Αυτή η εικόνα… Σπουδαίο πράγμα… Χωρίς αυτή δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, όσο πετυχημένος και να είσαι. Έπειτα εμφανίζεται η υπόθεση της Έλλης Λαδά. Πολλοί είναι αυτοί που έχουν συμφέρον από το θάνατό της. Ένας δικηγόρος και ένας γραμματέας της Επισκοπής προσπαθούν να περάσουν την άποψή τους περί του τρόπου θανάτου της Έλλης Λαδά στον ιατροδικαστή, με σκοπό να εξυπηρετήσουν τα δικά τους συμφέροντα. Ο ιατροδικαστής όμως δεν μετακινείται ούτε εκατοστό από τη θέλησή του να αποδοθεί δικαιοσύνη. Όλα αλλάζουν με την εμφάνιση ενός δημοσιογράφου, ο οποίος φέρνει στην επιφάνεια όλο το παρελθόν του ιατροδικαστή και τον κάνει έξαλλο, με αποτέλεσμα να χάσει την υπόθεση.
 
iatrodikastis123

   Μία παράσταση που με την πρώτη ματιά νομίζεις ότι έχει ένα πολύ απλό στήσιμο, κάθε άλλο όμως. Ο σκηνοθέτης έχει σκεφτεί μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Οι ηθοποιοί που εμφανίζονται στη σκηνή είναι μόνο δύο κι ας παρελαύνουν οι χαρακτήρες πάνω σε αυτή. Ο Παντελής Παπαδόπουλος φέρνει στη σύγχρονη Ελλάδα τους δύο υποκριτές της αρχαιότητας και το κάνει πολύ καλά. Ο Χάρης Σώζος στο ρόλο του ιατροδικαστή και ο Χρήστος Ευθυμίου στο ρόλο του πελάτη, του δικηγόρου, του γραμματέα, του δημοσιογράφου και του πατέρα, έδωσαν όλο τους τον εαυτό, ο καθένας με τις δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει. Ο πρώτος βρισκόταν συνέχεια πάνω στη σκηνή, χωρίς να «κρυφτεί» από το κοινό ούτε για μια στιγμή και ο δεύτερος με τις συνεχείς εναλλαγές ρόλων, τελείως διαφορετικών μεταξύ τους. Ένα πολύ δύσκολο και τολμηρό στοίχημα που έβαλε ο σκηνοθέτης και το κέρδισε χωρίς αμφιβολία.

   Τα ονόματα που επιλέγει ο κάθε συγγραφέας να δώσει στους χαρακτήρες του, έχουν μεγάλη βαρύτητα και αν καταφέρεις να τα αποκωδικοποιήσεις το έργο παίρνει μία άλλη μορφή. Έτσι γίνεται και στο συγκεκριμένο. «Η ιστορία δεν βασίζεται σε πραγματικό πρόσωπο, παρά σε πραγματικά πρόσωπα, σε όλα εκείνα τα πρόσωπα που συνθέτουν τη χώρα μας. «Έλλ(η) Λαδά»… Τι όμορφη παρήχηση… «Έλλ(η) Λαδα»…» λέει ο Κώστας Λεϊμονής στο σημείωμά του στο πρόγραμμα της παράστασης. Τα πάντα έχουν σημασία…
 
Σοφία Κοτσαλάρα
 
iatrodikastis122
 
Πρωταγωνιστούν: Χάρης Σώζος, Χρήστος Ευθυμίου
Φιλική Συμμετοχή: Πόπη Τσαπανίδου

Συντελεστές:
Κείμενο: Κώστας Λεϊμονής
Σκηνοθεσία: Παντελής Παπαδόπουλος
Σκηνικά - Κοστούμια: Πολυτίμη Μαχαίρα
Πρωτότυπη Μουσική: Ραφαήλ Πυλαρινός
Φωτισμοί: Mανώλης Μπράτσης
Σχεδιασμός Αφίσας: Φίλιππος Νικόλας Μπάρλας
Τρέιλερ: Κώστας Γεραμπίνης
Παραγωγή: EIG PRODUCTIONS
Καλλιτεχνική Διεύθυνση - Οργάνωση Παραγωγής-Σύλληψη ιδέας: Πολυτίμη Μαχαίρα
Φωτογραφίες: Γιώργος Μαρινάκης
Προβολή - Επικοινωνία: Νατάσα Παππά
 
iatrodikastis125
Σκηνή: Centro
Διάρκεια: 75’ χωρίς διάλλειμα
Ημέρες παραστάσεων: Σάββατο 18:30, Κυριακή 21:00
Εισιτήρια: Γενική είσοδος 12€, μειωμένα 10€, 8€, 5€
Θέατρο Αλκμήνη, Αλκμήνης 12
Τηλέφωνο: 210 3428650
 

Θεατρικές Παραστάσεις