Θεατρικές Παραστάσεις

loogoo

Ανταπόκριση εξαιρετικού μονολόγου: Όταν η Marylin Monroe μένει μόνη

 
   Το El Convento Del Arte είναι ένας χώρος όπου η τέχνη ξεδιπλώνεται. Μπαίνοντας έχεις την αίσθηση ότι ανοίγεις το χρονοντούλαπο και μεταφέρεσαι πίσω στο χρόνο. Έχει κάτι από το glamour και τη φινέτσα ταινιών του παρελθόντος. Σε μαγνητίζει. Εκεί λοιπόν, την Πέμπτη που μας πέρασε, σε αυτό το μαγικό χώρο παρακολούθησα το μονόλογο «Όταν η Marylin Monroe μένει μόνη», με την Ερωφίλη Κόκκαλη, σε σκηνοθεσία Πέμης Ζούνη.
 
merlin1954

   Μια ντιζέζ αριβάρει μπροστά μας για να φλερτάρει με το Hip-Hop μοτίβο και ξεκινά το νούμερό της. Καθώς αυτό τελειώνει, η performer ξεκινά να ασχολείται με το είδωλό της, τη Μέριλιν. Ξεκινούν καυστικά σχόλια, λεπτομέρειες της ζωής της, καθώς και συμπεριφορές που κάνουν τη γυναίκα είδωλο να δείχνει μια κακομαθημένη ή ακόμα και καβαλημένη… ελέω της επιτυχίας; Άλλωστε πόσες φορές έχουμε παρακολουθήσει τραβηγμένες συμπεριφορές από άλλους αστέρες του Χόλυγουντ; Για εμάς τους κοινούς θνητούς, που δεν έχουμε καμία σχέση με το συνάφι, όλα αυτά προκαλούν απορίες και ίσως πικρόχολα σχόλια κατά των αστέρων που μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας.

   Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορούμε να καταλάβουμε από πού προέρχονται αυτές οι συμπεριφορές και τι πρεσβεύουν. Πίσω όμως από την εικόνα που έχουμε σχηματίσει, βρίσκεται ένας άνθρωπος με σάρκα και οστά, με συναισθήματα, όνειρα και ναι, με φιλοδοξίες. Όταν φτάνει κάποιος/κάποια σε εκείνο το βάθρο της νίκης, εμείς οι θνητοί θεωρούμε ότι αυτός, αυτή, τα έχει όλα. Μα για να φτάσει κάποιος μέχρι εκεί, έχει ισοπεδώσει τις επιθυμίες του, έχει κάνει τον εαυτό του κομμάτια και μοιράζει μια εικόνα που εμείς οι ίδιοι θέλουμε να βλέπουμε σε αυτόν.
 
merlin1953

   Στο δεύτερο μέρος αυτού του μονολόγου η performer γίνεται η Μέριλιν και μας ανοίγεται. Δεν ήθελε όλα αυτά που έγιναν. Δεν ήθελε να γίνει σύμβολο, δεν ήθελε να τη βλέπουν σαν κρέας, δεν ήθελε να νοιώθει μοναξιά, δεν την ενδιέφερε η δόξα αλλά η αγάπη, ένα παιδί, ένας άνθρωπος να μοιράζεται τις χαρές και τις λύπες της. Απογυμνώνεται και απομυθοποιείται μπροστά στο κοινό της. Βλέπεις τη γυναίκα πίσω από το προσωπείο που της έχουν δώσει. Την εκμεταλλευτήκαν μέχρι το τέλος, χωρίς να νοιάζονται για την ίδια. Όλοι ήθελαν κάτι και εκείνη, πιστή στο ρόλο που της έδωσαν, έκανε τα πάντα για να τους ευχαριστήσει. Στη διαδρομή η Norma Jeane Mortenson χάθηκε και η Μέριλιν Μονρόε πήρε τη θέση της.

   Ο μονόλογος «Όταν η Μέριλιν Μονρόε μένει μόνη» δίνει απίστευτα ερεθίσματα σκέψης που θα σας κάνουν να αναθεωρήσετε πολλά. Θα ξεχωρίσετε τα σημαντικά πράγματα. Θα δείτε πως όσα χρήματα ή δόξα και αν έχετε ή θέλετε να αποκτήσετε, αν δεν είστε ευτυχισμένοι, τίποτα από αυτά δεν μπορεί να καλύψει το συναισθηματικό κενό που θα νοιώθετε. Η κυρία Ζούνη έχει κάνει υπέροχη δουλειά και η Ερωφίλη πραγματικά μας θάμπωσε με την απόδοσή της.
Έπεται και συνέχεια, καθώς έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε στο Noizy την Πέμη Ζούνη για να λύσουμε όλες σας τις απορίες.

Μαίρη Ζαρακοβίτη
 
merlin1952

Ταυτότητα παράστασης
από 07/03 έως 19/04
Πέμπτη: 21:30 (Ο χώρος λειτουργεί από τις 21:30 για φαγητό και ποτό.)
Εισιτήριο: 8 ευρώ

EL CONVERTO DEL ARTE Βιργινίας Μπενάκη 7, 210 5200602
Συγγραφέας: Γιάννης Κοντραφούρης
Σκηνοθεσία: Πέμη Ζούνη
Πρωταγωνιστούν: Ερωφίλη Κόκκαλη
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Στίχοι: Ερωφίλη Κόκκαλη
Βοηθός Σκηνοθέτη - Βοηθός παραγωγής: Ντέπη Ζούνη
 

Θεατρικές Παραστάσεις