Θεατρικές Παραστάσεις

Ανταπόκριση εκπληκτικής παράστασης: Αγγέλα

 
   Συγκοινωνούντα δοχεία οι ζωές των ανθρώπων, με μια σταγόνα επιβίωσης στο μοίρασμα. Η Ελλάδα της δεκαετίας του ’50, κατακερματισμένη μετά το πέρας του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και του εμφυλίου – απ’ τις πρώτες πράξεις του «ψυχρού» πολέμου.
 
aggela21
   Άνθρωποι στα όρια της εξαθλίωσης, που απεγνωσμένα γυρεύουν τον τρόπο για τη μετάλλαξη της καταποντισμένης ζωής τους σε μια ζωή με αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης. Η πάγια μεταπολεμική κατάσταση που χαρακτηρίζει όλες τις εμπλεκόμενες χώρες σε πόλεμο. Η Ελλάδα των δύο ταχυτήτων του ’50 περιγράφεται με ρεαλιστικό τρόπο μέσα από την Αγγέλα του Γιώργου Σεβαστίκογλου.

   Το μπουλούκι των μικρών χωριατοκόριτσων, που εργάζονται ως υπηρέτριες σε μια πολυκατοικία των Αθηνών, με κεντρικό πρόσωπο την μόλις δεκαεπτάχρονη Αγγέλα, παίρνει ζωή στην σκηνή του Altera Pars, δίνοντας πραγματικά την «άλλη πλευρά» του έργου μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Πέτρου Νάκου. Σκηνικό λιτό, που στη διαμόρφωσή του βοηθάει και ο πολύ επίπεδος χώρος του θεάτρου, δημιουργώντας την αίσθηση των αίθριων αυλών των πολυκατοικιών της παλιάς Αθήνας και που επικοινωνιακά αβαντάρει με φυσικό τρόπο τις παραδομένες στα πάθη τους και στην εξαθλίωση υπηρέτριες να ξεδιπλώσουν το δράμα τους μπροστά σε ένα κοινό που ρουφά κάθε λέξη και κάθε κίνηση των εξαιρετικών ερμηνειών από όλους τους ηθοποιούς της παράστασης. Σε συνδυασμό με τους αχνούς, αέρινους, κλειστοφοβικούς φωτισμούς, τη μουσική που μπλέκεται με το παραδοσιακό, το κλασσικό και το έθνικ, τη διαφορετική aggressive ενδυματολογική άποψη και την ευρηματική σκηνοθεσία (Χαρακτηριστικές στιγμές το «Θέατρο σκιών», που εκτυλίσσεται το γλέντι του γάμου της Φανής και του Μένιου, στο επάνω πάτωμα και το οποίο έρχεται σε αντίθεση με τον τραγικό διάλογο μεταξύ Αγγέλας και Λάμπρου και της τελευταίας σκηνής του έργου, όπου ο σκηνοθέτης καταφέρνει να μας δώσει όλοι την παράνοια και τη χαοτική κατάσταση που επικρατεί στο μυαλό του Λάμπρου με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο).
 
aggela022
   Μια υπέροχη οπτική του έργου από όλους τους συντελεστές της παράστασης που μας έκανε κοινωνούς του δράματος των ηρώων. Που μας έκανε να βιώσουμε την εκμετάλλευση και τον εξαναγκασμό της προδοσίας για την επιβίωση. Τη χειραγώγηση του αδυνάτου από τους ιθύνοντες νόες, που κινούν ανά τους αιώνες τα νήματα, μεταμορφώνοντας την ανθρώπινη υπόσταση σε άψυχη μαριονέτα.

   Εν κατακλείδι μια παράσταση που αξίζει κατά πολύ να δείτε! Κλείνω με τα λόγια του συγγραφέα μέσα από την Αγγέλα, που θα μπορούσε να είναι το μανιφέστο των απανταχού αδυνάτων.

«Ή όλος ο ντουνιάς είναι μπαμπέσης κι άτιμος ή μπαμπέσικοι κι άτιμοι είναι όσοι μας κυβερνάνε»…

Μαρία Ασημακοπούλου
 
aggela033
Συντελεστές της παράστασης
Σκηνοθεσία: Πέτρος Νάκος
Σκηνικά: Altera Pars
Επιμέλεια σκηνικού: Σάββας Πασχαλίδης
Κοστούμια: Δέσποινα Κολοκοτσά
Πρωτότυπη μουσική της παράστασης: Ελένη Λομβάρδου
Φωτισμοί: Πέτρος Νάκος
Επιμέλεια Κίνησης: Ελβίρα Μπαρτζώκα
Μουσική επιμέλεια: Πέτρος Νάκος - Αγγελική Κοντού
Κατασκευή αξεσουάρ: Μελανία Μπαλτσίδου

Διανομή
Αγγέλα: Αγγελική Κοντού
Λάμπρος: Παύλος Εμμανουηλίδης
Στράτος: Πέτρος Νάκος
Γεωργία: Έλενα Καστανά
Άννα: Στέλλα Κωνσταντάτου
Φανή: Μελανία Μπαλτσίδου
Νέρα: Κυριακή Στούρου
Μένιος: Γιάννης Ανδρουλακάκης
Κα Παπά: Στέλλα Κωνσταντάτου
Γκαρσόνι: Θάνος Κώτσης

ΕΝΑΡΞΗ: 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ, ΚΥΡΙΑΚΗ : 21.00
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: 15€ Κανονικό -12€ Φοιτητικό - 8€ (Ομαδικό/Άνεργοι/Α.Μ.Ε.Α)
 
Τηλ. Επικοινωνίας : 210 34 10 011 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
aggela044

Θεατρικές Παραστάσεις