Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 07 Δεκεμβρίου 2018 20:23
Είναι ένας τεράστιος θεατράνθρωπος και αποτελεί για μας πραγματικά μεγάλη τιμή που μας αφιέρωσε από το χρόνο του για να τα πούμε. Ο «Φεγγίτης», η παράσταση που πρωταγωνιστεί ο Δημήτρης Καταλειφός, συνεχίζεται στο Θέατρο Εμπορικόν, μαζί με τη Λουκία Μιχαλοπούλου και το Μιχάλη Πανάδη, είναι ένα έργο για τρεις χαρακτήρες, γραμμένο από ένα συγγραφέα που συνήθιζε μέχρι τότε να γράφει για εκατοντάδες πρόσωπα. Ήπιος, γλυκύτατος, ο μεγάλος ηθοποιός μας μίλησε για την παράσταση, το χαρακτήρα που υποδύεται, τη μοναχικότητα των ηθοποιών, τους λόγους που κάπου τους βάζουν να πορευθούν σε μια άλλη περιοχή, όχι κοντά στην καλλιτεχνική τους φύση και τα σχέδιά του για το μέλλον, τα οποία συμπεριλαμβάνουν… θα διαβάσετε πιο κάτω. Τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στην Ελίνα Λαζαρίδου από τα Αθηναϊκά Θέατρα, η οποία φρόντισε να πραγματοποιηθεί αυτή η συνέντευξη.
Ο «Φεγγίτης» ανεβαίνει για δεύτερη χρονιά, για δεύτερη σεζόν… Φαντάζομαι ότι η απόφαση έχει να κάνει με την επιτυχία της πρώτης σεζόν… Πέρυσι παίχθηκε λίγο… Δυόμισι μήνες… Και επειδή (γελάει) τα έξοδα για να ανέβει ένα έργο είναι παρά πολλά, είναι πολύ δύσκολο πράγμα οι παραγωγές, συνήθως, στα θέατρα, εξαντλείται σε μεγάλο βαθμό ο χρόνος, ώστε να βγάλει το έργο τα χρήματα… Αλλά, πέρα από αυτό, σε καλλιτεχνικό επίπεδο, επειδή ένα έργο, ειδικά όταν το παίζεις για δεύτερη χρονιά, έχοντας μεσολαβήσει το καλοκαίρι, μερικά πράγματα λιώνουν… Ξανασκέφτεσαι, αναθεωρείς πράγματα, που στην πρώτη φάση είναι πιο αγχωμένα… Έχω παρατηρήσει, παρόλο που είμαι από αυτούς που δεν τους αρέσουν οι επαναλήψεις, ότι το δεύτερο χρόνο είναι συνήθως για καλό οι επαναλήψεις. Γι’ αυτό το λόγο. Γιατί μαλακώνει κάτι στην ψυχή του ηθοποιού, του βγαίνει πιο αβίαστα. Κι αυτό έχει συμβεί στα περισσότερα έργα που έχουμε κάνει επανάληψη. Και είναι αρκετά…
Και βγαίνει αβίαστα; Ναι! Είναι πιο μαλακό…
Πώς σας ήλθε η ιδέα να ανεβάσετε αυτό το έργο; Δεν το γνώριζα εγώ αυτό το έργο… Μου το έφερε η Λουκιά Μιχαλοπούλου, με την οποία έχουμε συνεργαστεί πέντε φορές στο θέατρο…
Σας θυμάμαι στο «Ολεάννα» παρέα. Στο «Η εκδοχή στου Μπράουνινγκ»… Στο «Κολεξιόν»… Την είχα σκηνοθετήσει παλιότερα στις «Λευκές νύχτες»… Έχουμε μακρόχρονη φιλία και σχέση και επειδή θέλαμε να ξανακάνουμε κάτι μαζί, μετά την «Ολεάννα», μου έφερε αυτό το έργο, που το διάβασα και μου άρεσε παρά πολύ. Απευθυνθήκαμε στον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, που είχε συνεργαστεί με τη Λουκία στο «Ο θεός της σφαγής» και έτσι έγινε η επαφή και ξεκίνησε αυτή η δουλειά. Παρά το ότι ήξερα το David Hare από τα κινηματογραφικά του σενάρια και όχι τα θεατρικά του έργα, άρχισα να ασχολούμαι και να διαβάζω κι άλλα έργα του, δοκίμιά του και κείμενά του και είναι ένας παρά πολύ ενδιαφέρων θεατρικός συγγραφέας. Στην Αγγλία θεωρείται από τους καλύτερούς της αυτή τη στιγμή… Αλλά εδώ στην Ελλάδα, είναι αλήθεια ότι δεν έχει παιχτεί ιδιαίτερα… Και είναι και το πρώτο έργο του αυτό, το οποίο το έγραψε το ’96… Ήταν μία απόπειρά του, επειδή αυτός στα νιάτα του, ο συγγραφέας που τον «καθόρισε» ήταν ο Τζον Όσμπορν, με τα «Οργισμένα νιάτα», επειδή έγραψε έργα πολυπρόσωπα, πολιτικά… Ο «Φεγγίτης» ήταν η πρώτη του απόπειρα να γράψει ένα έργο μέσα σε ένα δωμάτιο με λίγα άτομα.
Σας ιντριγκάρει εσάς αυτό; Όταν έχετε μία παράσταση με δύο ρόλους, όταν έχετε ένα μονόλογο, όταν έχετε μία παράσταση με πολύ κόσμο πάνω στη σκηνή… Κάθε φορά έχει άλλη χάρη το κάθε πράγμα… Ας πούμε, πέρυσι που παίζαμε το «Ήταν όλοι τους παιδιά μου» και ήταν εννιά τα πρόσωπα, ήταν πολύ ωραίο που ερχόσουν κάθε βράδυ και τα καμαρίνια ήταν γεμάτα κόσμο (γέλια), τιτίβιζαν τα νέα παιδιά… Μάθαινες τα νέα του ενός, τα νέα του άλλου… Πηγαίναμε πίναμε κάνα ποτό… Είχε μια χάρη όλο αυτό. Όταν είναι λιγότερα τα άτομα, όπως στο «Φεγγίτης», έχεις πιο πολύ βάρος, με την έννοια ότι για δυο ώρες λες πολύ περισσότερα λόγια, όλο το βάρος πέφτει σε τρεις ανθρώπους… Βέβαια, είναι ωραία και αυτά τα έργα με τα λίγα άτομα γιατί ο χαρακτήρας αναπτύσσεται παρά πολύ. Δεν «καταναλώνεται» χρόνος για τους άλλους χαρακτήρες… Ο συγγραφέας έχει δώσει τα πάντα στους δύο-τρεις ήρωες. Μάλιστα, το Μάιο, αν πάνε όλα καλά, θα κάνω ένα μονόλογο του Μπέκετ, όπου εκεί πέρα είναι και το πιο δύσκολο… Βγαίνεις μόνος σου στη σκηνή και έχεις να περάσεις όλο το λούκι μόνος σου! (Γελάει) Αλλά πιστεύω επί της ουσίας ότι είτε με έναν παίζεις, είτε με δύο είτε με δέκα, η λειτουργία του ηθοποιού είναι η ίδια. Δηλαδή, θέλει κάθε μέρα ενέργεια, ψυχική επιθυμία, προϋποθέτει πολλή δουλειά και μόχθο… Απλώς, όταν παίζεις με άλλους ανθρώπους, αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι να έχεις καλή συνεργασία. Επειδή ζούμε σε μία χώρα που όλοι έχουμε τη «δική μας γνώμη», δεν έχουμε εύκολα κοινή γλώσσα και κοινή συνεννόηση, είναι πολύ δύσκολο όταν μαζεύονται πολλά άτομα, αν αυτά τα άτομα δεν μπορούν να δημιουργήσουν μεταξύ τους μία χημεία… Με αυτή την έννοια λοιπόν τα ολιγοπρόσωπα έργα είναι συνήθως πιο εύκολα ως προς αυτό, επειδή – συνήθως – τα βρίσκεις πιο εύκολα με τον άλλο. Όταν είναι πολλοί, μπερδεύονται πολλά. Πολλά «εγώ»… Από την άλλη μεριά, μια από τις πιο ωραίες αναμνήσεις για μένα, ήταν από το «Ήταν όλοι τους παιδιά μου». Ήταν ένας θίασος πολύ δεμένος. Και πριν λίγα χρόνια το «Η εκδοχή του Μπράουνινγκ», που ήμαστε επτά άτομα.
Στο «Φεγγίτης» υποδύεστε έναν επιχειρηματία αυτοδημιούργητο, παρά πολύ πλούσιο, με το παρελθόν του με το χαρακτήρα που υποδύεται η Λουκία. Αυτό που σας συγκίνησε περισσότερο στο ρόλο σας τι ήταν; Τι είναι; Καταρχήν, η συγκίνηση δεν έρχεται πάντα από την αρχή… Εμένα μου γεννήθηκε σιγά σιγά γι’ αυτό το πρόσωπο, όσο κάναμε πρόβες… Αυτό που με συγκίνησε είναι το «επείγον» που έχει στη ζωή του. Είναι ένας άνθρωπος που έχει περάσει τα πενήντα, οι ευκαιρίες για το μέλλον του… δεν είναι όπως όταν είσαι τριάντα και σαράντα. Τα πράγματα αρχίζουν και περιορίζονται και επειδή αυτός ο άνθρωπος έχει υποστεί μία απώλεια… αυτή της συζύγου του. Απ’ την άλλη, τα παιδιά του φεύγουν απ’ το σπίτι επειδή μεγαλώνουν… Αυτός έβγαλε μεν λεφτά, αλλά είναι μόνος του σε ένα ωραίο σπίτι και δεν ξέρει τι να τα κάνει. Και του λείπει πολύ η αγάπη και το «μοίρασμα». Είναι από τους χαρακτήρες… Είναι τόσο πλούσιος που θα μπορούσε να έχει όσες φιλενάδες θέλει και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα. Αυτή η προσκόλληση με δύο γυναίκες στη ζωή του, μία με τη σύζυγο και μία με την Κίρα, με κάνει να πιστεύω πως αυτός ο άνθρωπος θέλει να μοιράζεται τη ζωή του με τον άλλο. Και όσο στενεύουν τα περιθώρια και μένει μόνος του, είναι αυτό τόσο ασφυκτικό και επείγον… Και είναι αυτό που με συγκινεί στον ήρωα! Ο φόβος να μείνει μόνος του…
Ίσως να είναι και ο μεγαλύτερος φόβος του ανθρώπου… Όχι για άλλους. Υπάρχουν άνθρωποι… εμείς οι ηθοποιοί έχουμε την παρηγοριά και το πάθος με τη τέχνη που κάπου ζητάμε να μείνουμε και μόνοι μας (γελάει), γιατί έτσι είσαι πιο απερίσπαστος και χαλαρός σε αυτό που κάνεις. Αν έχεις πολύ έντονα οικογενειακά βάρη και προβλήματα, δεν ξέρω κατά πόσον μπορείς να τα φέρεις σε ισορροπία… Υπάρχουν και χαρακτήρες που τους αρέσει να είναι μόνοι τους. Δεν είναι όλοι σαν τον Τομ Σέρτζεντ! (Γέλια)
Μέχρι πότε θα είστε εδώ; Αν όλα πάνε καλά, θα το παίξουμε ως τις γιορτές και μετά υπάρχει μια περίπτωση να το πάμε μια μικρή περιοδεία. Θεσσαλονίκη και δυο τρεις ακόμα πόλεις.
Από το Γενάρη και μετά; Ναι… Και το Μάιο… Ο μονόλογος του Μπέκετ.
Έχετε ξεκινήσει να δουλεύετε πάνω σ’ αυτό; Πολύ λίγο, χαλαρά. Θα το σκηνοθετήσει ο Γιώργος Σκεύας. Τώρα μεταφράζεται ακόμα. Το Νοέμβριο θα αρχίσουμε πρόβες. Είναι ένα πολύ ωραίο κείμενο… Ο Μπέκετ, μετά τον πόλεμο, πριν γράψει τα περίφημα, τα γνωστά θεατρικά του έργα, έγραφε μικρές νουβέλες. Μία από αυτές λέγεται «Το τέλος». Είναι γραμμένη σε πρώτο πρόσωπο και έχει πολύ θεατρικό χαρακτήρα. Είναι ένα αριστουργηματικό κείμενο, το οποίο θέλουμε να το κάνουμε πολύ, εγώ με το Γιώργο το Σκεύα.
Είναι κάτι που είχε υποπέσει στην αντίληψή σας πρώτα; Ναι… Χρόνια τώρα το γνωρίζω το κείμενο και ήθελα παρά πολύ να το κάνω. Επειδή φέτος η χρονιά θα περάσει με το «Φεγγίτης», έστω για να νιώθω και μια ανανέωση, έστω για λίγες παραστάσεις, θα κάνουμε «Το τέλος».
Να σας πω κάτι… Σκηνοθετείται ο Καταλειφός; Ο Μαρκουλάκης, που είναι και ένας εξαιρετικός σκηνοθέτης, ο κάθε εξαιρετικός σκηνοθέτης… Σκηνοθετεί τον Καταλειφό; Γιατί έχω την εντύπωση ότι όταν παίζετε εσείς, όλα είναι στον αυτόματο… (Γελάει) Αυτό είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα… Πιστεύω ότι η σκηνοθεσία και η υποκριτική είναι σαν δύο παράλληλες πορείες. Από την μία υπάρχει ο σκηνοθέτης, ο οποίος πρέπει να ενορχηστρώσει σχέσεις, ο οποίος πρέπει να σκεφθεί το σκηνικό, τα φώτα, τη μουσική… Όλο αυτό το πράγμα. Να μιλήσει με τους ηθοποιούς για τους χαρακτήρες… Από κει και πέρα, ο ηθοποιός οφείλει, κατά τη γνώμη μου, να αναπτύξει μια μεγάλη προσωπική και ερωτική, θα έλεγα, σχέση με το ρόλο του, η οποία δεν διδάσκεται. Ο ηθοποιός πρέπει να βρει τα «κλειδιά», ώστε να ζωντανέψει μέσα του ο κάθε άνθρωπος και να τον αγαπήσει και να εμπλακεί προσωπικά. Αυτό λέω και στις δραματικές σχολές που πηγαίνω, στα νεότερα παιδιά, ότι δεν μπορεί να σε κάνει ηθοποιό ο δάσκαλος ή ο σκηνοθέτης. Ο σκηνοθέτης μπορεί να σου πει πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, να σου πει κάποια πράγματα, αλλά το να αγαπήσεις το ρόλο σου και να γίνει προσωπική σου υπόθεση, θέλει πολύ προσωπική επένδυση, η οποία δεν «μεταφέρεται» από άλλους, κατά τη γνώμη μου. Βέβαια, ένας καλός σκηνοθέτης μπορεί να πατήσει ένα «κλειδί», με το οποίο έχεις μπερδευτεί και να σου ξεκαθαρίσει πράγματα. Είμαι σαράντα τρία χρόνια στη δουλειά. Έχω πολλή ανάγκη το σκηνοθέτη. Ο σκηνοθέτης είναι αυτό που αναζητώ για ένα διάλογο. Για να σου επιβεβαιώσει τι κάνεις ή να σου ανατρέψει τι κάνεις… Όσο φιλότιμος και ταλαντούχος να είσαι, χρειάζεσαι πάντα ένα διάλογο. Δεν μπορείς να μην έχεις ένα πάρε-δώσε. Δεν μπορεί να είναι κάτι αυτιστικό…
Αυτό που σας ενθουσιάζει στο φυσικό σας χώρο που είναι το θέατρο… ποιο είναι; Αυτό που με ενθουσιάζει είναι η τέχνη του θεάτρου. Δηλαδή το ότι κάθε συγγραφέας πλάθει ένα δικό του κόσμο, στον οποίο μπαίνουν ένας ηθοποιός, ένας σκηνοθέτης και μερικοί ακόμα άνθρωποι και ταξιδεύουν από κει κάθε φορά και συνομιλούν μεταξύ τους γι’ αυτό, ψάχνουν να βρουν πράγματα για την ψυχή τους… Όλη αυτή η συνάντηση ανθρώπων για να κάνουν ένα έργο μαζί έχει κάτι το πολύ συγκινητικό, το πολύ παιδικό, κάτι με το οποίο μπορεί να περάσει κάποιος τη ζωή του. Όπως εγώ.
Αυτό που σας απωθεί; Αυτό που με απωθεί στο θέατρο είναι ότι πολλές φορές, εξαιτίας του φόβου και της ανασφάλειας, μέσα στην οποία ζούμε… Οι άνθρωποι κάνουν θέατρο, επειδή είναι ένα «επάγγελμα» στο οποίο έχεις τρομερή ανασφάλεια, άλλοτε βρίσκεις δουλειά άλλοτε δεν βρίσκεις… εξαρτάται από παραγωγούς, από πρωταγωνιστές… Επειδή λοιπόν ζούμε σε συνθήκες μεγάλης ανασφάλειας και φόβου, αυτό καταδικάζει πολλές φορές τους ανθρώπους να μην είναι πολύ ευθείς. Υπάρχουν τα κουτσομπολιά, υπάρχουν οι δημόσιες σχέσεις, υπάρχουν τα πισώπλατα μαχαιρώματα, υπάρχει πολύ συχνά και κάποιος φθόνος… Πιστεύω ότι είμαστε ένας χώρος αξιαγάπητος, αλλά ώρες-ώρες είμαστε και λίγο θλιβεροί… Για να κάνεις θέατρο πρέπει να περάσεις από σαράντα κύματα και εκεί εξαρτάται πολύ το πώς θα στα φέρει η τύχη, για να μην κυλήσεις στην «παράπλευρη» μεριά του θεάτρου, που δεν είναι η πνευματική.
O Γιώργος Χρανιώτης δεξιώθηκε στο θέατρο Αλίκη λίγη ώρα πριν την έναρξη της παράστασης και μας ξετρέλανε με την ευγένειά του. Πέρα από την αξία του, πέρα από τους σωρούς πετυχημένα πράγματα πο...
Ένας υποδειγματικός αλλά και πολύ ενδιαφέρων μονόλογος παίζεται για τρίτη χρονιά στο θέατρο Αλκμήνη. Ο Χρήστος Λιακόπουλος υποδύεται τον Πόπλιο Αίλιο Τραϊανό Αδριανό και δίνει την ανθρώπ...
Όταν έμαθα ότι ανεβάζει την παράσταση «Πηνελόπη Δέλτα – Ίωνας Δραγούμης: Τελευταία συνάντηση», πήγα, είδα, έγραψα… Και πριν από όλο αυτό είχα ήδη μιλήσει με την πρωταγωνίστρια.
Ηθοποιός, ενδυματολόγος, σκηνογράφος, δημιουργός και αποδέκτης, μία έντονη προσωπικότητα στο χώρο του θεάτρου και ένας από τους ανθρώπους που χαίρεσαι να ακούς να μιλά για την τέχνη του, για τ...
Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης είναι ένα ηθοποιός που θαυμάζουμε χρόνια. Έχει πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, έχει ήθος, ποιότητα, έχει όλα όσα τον κάνουν μοναδικό. Έχει κάνει κινηματογράφο, τηλεόρ...
Η παράσταση στην οποία συμμετέχουν είναι εκπληκτική. Το “Beginning” έχει τον παλμό των ανθρώπων του σήμερα. Είναι μια εξαιρετική κωμωδία που χαρτογραφεί τους ανθρώπους και τις σχέσεις. Ξ...
Μια ομάδα νέων παιδιών που βάζουν την ψυχή τους στο παιδικό θέατρο. Διαβάζοντας το δελτίο τύπου, εντυπωσιάστηκα τόσο με την ιστορία που είχαν σκαρώσει, όσο και με τους ίδιους.
Οι δύο κύριοι απέναντί μας, ευγενείς, ευδιάθετοι και με όλες τις απαντήσεις ανά χείρας, μας είπαν ό,τι θέλαμε να μάθουμε για όλα αυτά τα καταπληκτικά που βλέπουμε πάνω στη σκηνή, για τη διάδρ…...
Δυο γυναίκες χορεύουν… Η παράσταση με την Άννα Βαγενά και τη Γιασεμί Κηλαηδόνη, η οποία πραγματεύεται μία πολύ ευαίσθητη κατάσταση και ένα πολύ λεπτό θέμα, αυτό του ίδιου του θανάτου, με...
Έχοντας δει την παράσταση δύο φορές, είχαμε συζητήσει το ενδεχόμενο της συνέντευξης, θέλαμε όμως το κάτι παραπάνω. Όταν το στήναμε όλο αυτό, ρωτήσαμε αν είναι εφικτό να είναι παρόντες στην κουβέντα ...
Γύρω στις τρεις και μισή το πρωί κανονίζονται και οι τελευταίες λεπτομέρειες για την ανταπόκριση και τη συνέντευξη. Επισκεπτόμαστε για μια ακόμα φορά το θέατρο Αλκμήνη, μιλάμε με δύο εκ των πρ...
Συναντήσαμε τον Αναστάση Κολοβό, μιλήσαμε μαζί του για το έργο, για τα μηνύματα που περνάει, για το ότι ο άνθρωπος τα καταφέρνει τέλεια στην τεχνολογία και την αυτοκαταστροφή. Γλυκύς, ήπιος, ε...
Βρεθήκαμε λίγο μετά την παράσταση του Σαββάτου με τους τρεις κυρίους και μιλήσαμε για τον κωμικό αυτοσχεδιασμό, για το κοινό, για το πώς η διάδραση λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά για τους επ...
Μέχρι που αποφασίζεις να πας μια βόλτα στο Κιβωτός και να τα ρωτήσεις στον ίδιο το Χριστόφορο. Εξαιρετικά ευγενής και σε ακόμα πιο εξαιρετική κατάσταση, ο Ζαραλίκος μας μίλησε για την πα...
Τη συναντάμε φέτος, μαζί με μια τρομερή ομάδα, στο «Οι Άτρωτοι», που έχει ανεβεί στο Αγγέλων Βήμα και εννοείται πως δεν αφήσαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί της για το έργο, το θίασο και το ...
Με αφορμή την παράσταση «Υπάρχει και φιλότιμο», στην οποία πρωταγωνιστεί, ανανεώσαμε το ραντεβού και μιλήσαμε για το έργο, για τις προεκτάσεις του, για τα πολιτικά πράγματα στη χ...
Συναντήσαμε τη μια από τις πρωταγωνίστριες, τη Δώρα Χρυσικού, η οποία μας μίλησε για την παράσταση, για τη μαγεία μεταξύ της Grace και της Glorie, για τη χάρη και τη δόξα, έτσι όπως αποδίδοντα...
Ο σπουδαίος ηθοποιός ξεκίνησε πριν λίγο την όγδοη σεζόν του στην απίστευτα απίστευτη παράσταση «Τα ραδίκια ανάποδα». Έχει γράψει τα κείμενα ο ίδιος, έχει εμπνευστεί τους χαρακτήρες μόνος του κ...
Το ραντεβού έκλεισε με συνοπτικές διαδικασίες και βρεθήκαμε να έχουμε απέναντί μας τις κυρίες Μαριάννα Λαγουρού και Αννίτα Κούλη, οι οποίες μίλησαν για το έργο και όχι μόνο. Μας έδωσαν με τον ...
Ο Γιάννης Βούρος είναι πλέον ένας θεατράνθρωπος τεράστιου βεληνεκούς και το καλλιτεχνικό του αποτύπωμα στην παράσταση «Σπασμένο Γυαλί» είναι ακόμα μια ανυπέρβλητη παρουσία, είναι το αέρινο, όσ...
Ήταν όλα τα παιδιά εκεί, μαζί με την αγαπημένη τους δασκάλα και κορυφαία θεατρική σκηνοθέτιδα, τη Λίλλυ Μελεμέ, η οποία ξεκίνησε να μιλά για το πώς πήρε σάρκα και οστά η προσπάθεια και στη συν...
Ο Σωτήρης Χατζάκης είναι ένας πραγματικός κολοσσός του θεάτρου. Έχει βάλει την υπογραφή του σε περισσότερες από πεντακόσιες (!!!) παραστάσεις στο Εθνικό θέατρο, το ΚΘΒΕ, το Μέγαρο Μουσικ...
Λίγο μετά τη βραδινή παράσταση του Σαββάτου μιλήσαμε με την Παναγιώτα Βλαντή για το έργο και το μέλλον, για τη Σύλβια και το πόσο εύκολο είναι να κάνει ο άνθρωπος τα πράγματα δύσκολα.
Μία από τις πιο ωραίες και συγκινητικές παραστάσεις των τελευταίων χρόνων, το έργο «Κάθε Τρίτη με τον Μόρι», ευθύνεται για το γέλιο, το δάκρυ και τις πιο αγνές εξάρσεις των συναισθημάτων μας.&...
Για μία ώρα και κάτι, ο Άγγελος Αντωνόπουλος είναι ο Μαρξ. Βλέποντας την παράσταση διαπιστώσαμε για μία ακόμα φορά το απίστευτο εύρος αυτού του μέγιστου θεατράνθρωπου, καθώς και το μοναδ...
Πέρυσι είχαμε φιλοξενήσει το Γιώργο Μιχαλακόπουλο και φέτος επανερχόμαστε με το Γεράσιμο Σκιαδαρέση, έναν άψογο ηθοποιό, ένα πρωταγωνιστή που τιμά τον εαυτό του, την παράσταση που κοινωνεί και...
Η Θέμις Μαρσέλλου έχει αναγάγει την επιτυχία σε επιστήμη, γιατί ματώνει κάθε φορά που αναλαμβάνει ένα έργο με σαράντα ηθοποιούς, ορχήστρα και ό,τι άλλο βάζει ο νους. Φέτος κυριαρχεί με το «Ματ...
Συναντήσαμε τη Δανάη στο Αγγέλων Βήμα, λίγο πριν την παράσταση και μάθαμε όσα θέλαμε να ρωτήσουμε για την παράσταση, την προετοιμασία, το αποτέλεσμα και το μέλλον.
Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη δημιουργεί τα δικά της θαυμαστά και κάνει όλους εμάς τους θεατές να φεύγουμε από το θέατρο με χαρές, με συγκίνηση και ίσως και κάποιο θέμα για κουβέντα με την παρέα μ...
Συναντήσαμε το σπουδαίο ηθοποιό στο φουαγιέ του υπέροχου αυτού χώρου και μιλήσαμε για την παράσταση, για την άλλη παράσταση (ναι, ναι, σας το έχουμε κι αυτό) και το πώς ένας ηθοποιός μπο...
Με αφορμή τις δύο πρόσφατες δημιουργίες της, «Το βαλς με τα παραμύθια» και την «Αργοναυτική Εκστρατεία», επισκεφθήκαμε το Ίδρυμα Κακογιάννη και βρεθήκαμε με την κυρία Κάρμεν Ρουγγέρη, ρωτήσαμε, μάθα...
Ο Παύλος Ευαγγελόπουλος είναι ένας ηθοποιός που θαυμάζουμε εδώ και χρόνια. Η παρουσία του, το εύρος των ερμηνευτικών ικανοτήτων του, το ήθος του και η περισσή ευγένειά του μπορούν να συγκριθού...
Συναντήσαμε το Δημήτρη και τους συντελεστές του έργου και ακούσαμε από τον ίδιο το δημιουργό να εξηγεί το πώς ήλθαν όλα αυτά και έγιναν μία υπέροχη δουλειά, η οποία μάλιστα τυγχάνει και της απ...
Η χαρισματική σκηνοθέτις μας μιλά – φυσικά – για την παράσταση, για τα παιδιά και το πόσο τη χαροποιεί να φτιάχνει πράγματα και να οραματίζεται νέες δημιουργίες.
Ήπιος, γλυκύτατος, ο μεγάλος ηθοποιός μας μίλησε για την παράσταση, το χαρακτήρα που υποδύεται, τη μοναχικότητα των ηθοποιών, τους λόγους που κάπου τους βάζουν να πορευθούν σε μια άλλη π...
Στα πλαίσια του θεατρικού έργου «Το Τάβλι», που ανεβαίνει για έξι μόνο παραστάσεις στη σκηνή του Faust, «κλέψαμε» για λίγο τους πρωταγωνιστές Φίλιππο Σοφιανό και Πέρη Μιχαηλίδη για να μάθουμε ...
Η Χάρις Μολυβιάτη έγραψε την ανταπόκριση και στη συνέχεια λειτούργησαν όλα τα γρανάζια όπως έπρεπε, η συνεννόηση με τη Βάσω Σωτηρίου (We Will) ήταν – όπως πάντα άλλωστε – άψογη και η Χάρις προ...
Ο Αλέξανδρος ούτε που γνώριζε την ύπαρξη της Νούρα. Απασχολημένος με τις σπουδές του και τις βλέψεις του… Κάτι ιστορίες του έλεγε η μητέρα του για μια ευγενέστατη μετανάστρια…
Μετά από την επιτυχημένη, πρώτη σειρά παραστάσεω, το έργο παρουσιάζεται με νέα σκηνοθετική για δεύτερη χρονιά στο Small Argo Full of Art . Μιλήσαμε με τον Κωνσταντίνο Λεβαντή, αλλά και τ...
Πέντε νέα παιδιά μπήκαν στο Άβατον, έπαιξαν, το διασκέδασαν όσο τίποτα και αυτό όλο πέρασε σε μας. «Αν αργήσω κοιμήσου+» και το έξυπνο κείμενο, σε συνδυασμό με το εξαιρετικό στήσιμο και τη δου...
Τη συναντήσαμε στην πρόβα του «Μαριχουάνα Stop», μιλήσαμε μαζί της για την παράσταση, το θέατρο γενικά, αλλά και το τραγούδι, στο οποίο επίσης κάνει πολύ όμορφα πράγματα.
Ο Σίλας Σεραφείμ, πρωτοπόρος στο stand up, εξαπολύει για μια ακόμα χρονιά το «Η ιστορία της Ελλάδας – αλλιώς» και εισαγάγει το “Dirty Comedy Nights”, στο οποίο μάλιστα θα φιλοξενούνται και άλλ...
Μετά από πενήντα ολόκληρα χρόνια, η Βroadway Show Productions ανέλαβε, με το Γιώργο Βάλαρη, υπεύθυνο για τη διασκευή και σκηνοθεσία, να ανεβάσει μια από τις πιο αγαπημένες ταινίες όλων μας.
Το έργο που ανεβάζουν, «Ο Θάνατος του Ιβάν Ιλίτς». Γνώρισα δύο ανθρώπους που σε μαγνητίζουν και πάνω και κάτω από τη σκηνή. Βίωσα τη χαρά αλλά και το άγχος τους για τη νέα αυτή παράσταση.
Φέτος βρίσκουμε το Γιώργο Δουργούτη στη σκηνοθετική καρέκλα της παιδικής παράστασης “Το ταξίδι της κόκκινης ομπρέλας” της Ελπίδας Μηναδάκη, να μεταφέρει τους χάρτινους ήρωες του ομώνυμου βιβλί...
Ο Τάσος Ιορδανίδης είναι ένας πολυτάλαντος ηθοποιός, που έχει αφήσει το στίγμα του στο χώρο είτε μέσα από τους ρόλους του, είτε μέσα από τη σκηνοθετική του ματιά. Το συναντήσαμε στο Altera Par...
Ο Θανάσης Βισκαδουράκης είναι ένας από τους πιο καλούς κωμικούς της γενιάς του. Φέτος βρίσκεται στο «Μαριχουάνα Stop» μαζί με μια μοναδική ομάδα. Τον βρήκαμε στις τελικές πρόβες πριν την...
Ο μεγάλος μας συνθέτης Μίμης Πλέσσας, ξεκινώντας τις δηλώσεις του, ζήτησε με πολύ συγκίνηση, για άλλη μία φορά συγνώμη, από το φίλο του Τόλη Βοσκόπουλο, για το ότι δεν του έδωσε π...
Με αφορμή την επερχόμενη παράσταση-υπερπαραγωγή «Μαριχουάνα Stop» συνομιλήσαμε με τον ογκόλιθο Πέτρο Ξεκούκη. Έναν άνθρωπο γεμάτο ζωντάνια και αγάπη για το θέατρο. Με τρεις δεκαετίες συν...
Πήγαμε μια βόλτα μέχρι το θέατρο OLVIO και συνομιλήσαμε με το Χριστόδουλο Στυλιανού και το Χάρη Μαυρουδή. Οι δύο πρωταγωνιστές μοιράστηκαν μαζί μας όλα όσα θέλαμε να μάθουμε για την παρά...
Ο Γιώργος Νανούρης, ο άνθρωπος που δούλεψε άπειρες ώρες για να αποδώσει, να στήσει, να στελεχώσει, μας μιλάει για την παράσταση, για το πώς δούλεψε αυτή η υπέροχη ομάδα του και για τη μαγεία π...
Είχαμε απέναντί μας ένα θρύλο του κινηματογράφου και του θεάτρου, έναν από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς που έχει βγάλει ο τόπος μας και ήταν σαν να μιλάμε με τον αγαπημένο μας φίλο, τον πολύ άνετο με...
Έχει σκηνοθετήσει αρκετές φορές και θεατρικές παραστάσεις. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπά πολύ αυτό που κάνει και όταν μιλά για το σινεμά και το θέατρο σε μαγνητίζει. Με αφορμή τη σκηνοθε...
Η θεατρική σκηνή «Ζωή Λάσκαρη» ανακαινίζεται και υπό νέα διεύθυνση συνεχίζει το έργο της με καινούριο όνομα και με παραγωγό το Στράτο Μαρκίδη. Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν ηθοποιοί από τα...
Όλοι οι ηθοποιοί και οι συντελεστές είχαν κάτι να πουν για το Σταμάτη Φασουλή. Όλοι μίλησαν γι’ αυτόν. Ο Σταμάτης Φασουλής, από τη μεριά του, θέλει ο σκελετός του έργου να περιέχει τα π...
Βρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου των παραστάσεων του studio Μαυρομιχάλη, το οποίο γιορτάζει τα δέκα χρόνια λειτουργίας του. Το θέατρο, πλήρως εναρμονισμένο με τη γειτονιά των Εξαρχεί...
Το έργο αποτελεί γέφυρα ανάμεσα στο αρχαίο δράμα και το αναγεννησιακό. Μετατρέπεται από θρησκευτικό δρώμενο σε λαϊκό, χρησιμοποιώντας μοτίβα της λαϊκής μουσικής. Γράφτηκε σε μια πε...
Ο Γιώργος Γαλίτης είναι αδιαμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους κωμικούς της γενιάς του. Με ευγένεια και ήθος, προσφέρει απλόχερα πάντα στο κοινό το γέλιο.
Ο Ζαραλίκος μας μίλησε για την παράσταση, για το stand up που το κάνει εδώ και είκοσι χρόνια, για τα ευτράπελα που του τυχαίνουν στη δουλειά, για το θέατρo...
Φιλοξενούμε το Γιώργο Βάλαρη, ο οποίος έχει διασκευάσει, σκηνοθετήσει το έργο, πρωταγωνιστεί σε αυτό και είναι ΚΑΙ ο παραγωγός (για την ακρίβεια συμπαραγωγός).
Η Αγοραστή Αρβανίτη και ο Γιώργος Βέττος και όλοι οι συντελεστές, έχουν δώσει την ψυχή τους για να μένει ο κόσμος χωρίς λόγια όταν βλέπει αυτό το μοναδικό θέαμα.
Το «Αναζητώντας τον Αττίκ» επιστρέφει. Καινούρια κείμενα και τραγούδια κι εμείς βρεθήκαμε στη συνέντευξη τύπου για να σας πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρετε...
Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης είναι υπόδειγμα εργατικού καλλιτέχνη, αφοσίωσης στο στόχο του και ένας λαμπρός ηθοποιός, ο οποίος έχει όλο το μέλλον μπροστά του.
Δυο υπέροχα παιδιά, ταλαντούχα, με ήθος. Με αγάπη για την υποκριτική. Tιμή μου που μίλησα μαζί τους. Αφορμή η παράσταση «Δείπνο Ηλιθίων» που σπάει ρεκόρ.
Περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία να βρεθούμε στο Βερολίνο του '30, στη σκιά του ναζισμού, σε ένα υπόγειο Καμπαρέ, που κινείται στους ρυθμούς της νύχτας.
Η Δήμητρα Παπαδοπούλου επανέρχεται εννέα χρόνια μετά στη θεατρική σκηνή, ως ηθοποιός, ενσαρκώνοντας το λατρεμένο σε όλους μας χαρακτήρα της μαντάμ Σουσού.
Ο Δημήτρης Αλεξανδρής είναι ένας από τους καλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του. Προσέχει τις δουλειές του, είναι ευθύς, δεν κρύβεται πίσω από το δάκτυλό του.
O Βαλτινός είναι ένας τεράστιος ηθοποιός και θεατράνθρωπος γενικά, έχει εκπληκτικό χιούμορ, είναι ευγενέστατος, γνωρίζει τέλεια το αντικείμενό του και η κουβέντα μαζί του είναι ένα ...
Συναντηθήκαμε στο θέατρο, λίγο πριν την παράσταση και με φόντο τη σκηνή, μιλήσαμε για το έργο, για τον τρόπο που δούλεψε, για το πώς επεξεργάστηκε όλο αυτό.
Η παράσταση που έριξε φως, που έλυσε αρκετές απορίες, που τολμά και μιλά για το πέος. Πόσο εύκολο ήταν να ανέβει και πώς συμπεριφέρεται ο κόσμος που τη βλέπει;
Συναντήσαμε τον Αυγουστίνο Ρεμούνδο στο "Αγγέλων Βήμα», για να μας μιλήσει για την παράσταση «Με κάρυ και κύμινο», στην οποία συμμετέχει και σκηνοθετεί.
Ο Λάμπρος Φισφής είναι καταξιωμένος στο χώρο, είναι κωμικός που χαίρει της εκτίμησης του κοινού... θα σου πει πέντε κουβέντες και θα γελάς κάνα μισάωρο.
Συναντήσαμε τον ταλαντούχο ηθοποιό Ερνέστο Βουτσίνο και μας μίλησε για τη συμμετοχή του στην παράσταση «Οι Σιδεράδες», που παίζεται στο «Αγγέλων Βήμα».
Φιλοξενούμε τον πολυπράγμονα καλλιτέχνη Γιώργο Τζαβάρα, ο οποίος μας μιλά για την εξαιρετική παράσταση «Το μαγικό βιολί» και τη μαγεία των μικρών θεατών.
Το Noizy εισέρχεται προσεκτικά στα καμαρίνια του θεάτρου και συναντιέται με την Εβελίνα Παπούλια, το Βίκτωρα και τη Βικτώρια (μαζί) του εκρηκτικού μιούζικαλ.
Ο Βαλτινός είναι εξαιρετικά ευδιάθετος, είναι εξαιρετικά ειλικρινής και όταν μιλάει, ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί ότι ο άνθρωπος ζει και αναπνέει θέατρο.
Και τότε η Κάρμεν, ο άνθρωπος που έκανε το παιδικό θέατρο να βρίσκεται εδώ και χρόνια στο υψηλότερο σημείο του, μίλησε για τις παραστάσεις και το όραμά της.
Συζητήσαμε με τον ταλαντούχο ηθοποιό Χρήστο Καπενή, για το έργο, το ρόλο του, τη συνεργασία του με τη σκηνοθέτη Λίλλυ Μελεμέ, για τα προσεχή του σχέδια.
Ο Φώτης Λαζάρου πρωταγωνιστεί στην κωμωδία του Ι.Καμπανέλλη «Τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού», που θα κάνει πρεμιέρα την 1η Δεκέμβρη στο θέατρο «Τζένη Καρέζη».
Συναντήσαμε το Νικόλα Φραγκιουδάκη και μας μίλησε για την παράσταση «Το άρωμα του έρωτα», το ρόλο του και τη συνεργασία του με το σκηνοθέτη Αλέξανδρο Πολιτάκη.
O Μιχάλης Καλαμπόκης μας μίλησε για την παράσταση «Είναι τρελοί αυτοί οι Γαλάτες;» που παίζεται στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα» από δέκα ηθοποιούς – μαθητές του.
Συναντήσαμε το Νίκο Χαλατζίδη στο φουαγέ του “Studio Κυψέλης” και μας μίλησε για τις παραστάσεις στις οποίες συμμετέχει και για τα μελλοντικά του σχέδια.
Η Ευτυχία Φαναριώτη μιλάει με χιούμορ και ενθουσιασμό για τις θεατρικές της δουλειές, την τηλεόραση, το τραγούδι, τη φιλία αλλά και τον έρωτα – πηγή ζωής.
Απέναντι από τους Γιάννη και Αντίνοο, για να μιλήσουμε για το έργο και για το αν οι άνθρωποι το έχουμε να κάνουμε ένα βηματάκι πίσω για να μην πέσουμε στο γκρεμό.
Με ειλικρινή αυθόρμητη διάθεση μας κατέθεσε την γνώμη της για πολλά θέματα όπως και για την παράσταση ''Γράμμα σε ένα παιδί'' στην οποία πρωταγωνιστεί...
Η σκηνοθέτις του έργου, Κωνσταντίνα Νικολαΐδη και ο πολύ γνωστός πρωταγωνιστής, Δημήτρης Αλεξανδρής, μοιράζονται μαζί μας όλα εκείνα που οδήγησαν στο να ανεβεί αυτό το έργο για πρώτη φορ...
Η Χάριετ εμφανίζεται ενώπιον ενός καθηγητή ιστορίας και αφηγείται… Διακόσια χρόνια του τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος, όταν υποκύπτει στην ίδια του τη μισαλλοδοξία…
...είναι μια από τις σημαντικότερες παραστάσεις που ανέβασε το θέατρο τους και πως η παραγωγή είναι εξ'ολοκλήρου από το "Αυλαία", κάτι που αποτελεί ένα δύσκολο εγχείρημα.
Το ¨Περιμένοντας τον Γκοντό¨ του Σάμιουελ Μπέκετ είναι ένα κλασσικό έργο του παγκοσμίου θεάτρου. Ο ίδιος ο συγγραφέας το χαρακτήρισε ως «ιλαροτραγωδία σε 2 πράξεις».
Στην συνέντευξη Τύπου ήταν παρών και οι συνεργοί αυτής της ‘απάτης’, ο Γιάννης Μπέζος και ο Πέτρος Φιλιππίδης, δύο αληθινοί τζέντλεμαν του θεάτρου και όχι μόνο...
Με υλικό από συνομιλίες και προσωπικές επαφές, που συνέλεξαν οι ίδιοι οι ηθοποιοί, δημιουργήθηκε ένα μωσαϊκό ανθρώπινων περιπτώσεων με αρχή το 1920 και τέλος το 2004.
Οι συντελεστές του έργου που παρουσιάζεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, μίλησαν για μια από τις μεγαλύτερες μουσικοθεατρικές παραγωγές που ανέβηκαν ποτέ στην Ελλάδα.
Το κλασικό έργο του Τζων Πρίσλεϋ, έπειτα από ένα χειμώνα συγκινητικά και απρόσμενα επιτυχημένο, παρουσιάζεται στο θέατρο Αριστοτέλειον της Θεσσαλονίκης.
Με ιδιαίτερη χαρά και απορία ίσως μας υποδέχθηκε η Κάτια Δανδουλάκη στην συνέντευξη Τύπου μιλώντας για την απολαυστική, όπως την χαρακτήρισε παράσταση.
Τον συναντήσαμε και μας χάρισε μια γεμάτη ώρα συνομιλίας κάπου μεταξύ τηλεφωνημάτων, τσιγάρων που έσβηναν μανιωδώς και σχέδια απόδρασης για το κτήμα του στα Λεχώνια Μαγνησίας.
Η σκηνοθέτις της παράστασης Λίλλυ Μελεμέ, μίλησε για ένα κείμενο εκρηκτικό, απρόβλεπτο και αδυσώπητο χαρακτηρίζοντας την παράσταση ως σύγχρονη τραγωδία.
Με αφορμή το έργο της «οι Καιόμενοι» που ανεβαίνει στο θέατρο Τέχνης «Ακτίς Αελίου», η θεατρική συγγραφέας Δέσποινα Καλαϊτζίδου δέχτηκε να μας διαθέσει λίγο απο το χρόνο της για μια συνέντευξη.
Το Noizy πήγε βόλτα μέχρι το Booze, χάζεψε την πρόβα και "τσίμπησε" την Ελένη Φίλιππα για μια κουβέντα που έχει να κάνει με ρούχα, ρόλους, θέατρο και μαθηματικά.
Έχει πολλούς κλασικούς ώς αγαπημένους θεατρικούς συγγραφείς, και έχει παρουσιάσει πολλές και καλές δουλειές με έργα τους. Αλλά δε φοβάται και να ρισκάρει...
Τα είπαμε λοιπόν για λίγο με τα παιδιά της μπάντας, ρωτήσαμε τι σημαίνει αυτό το περίφημο “Rock The Show” και πάμε να δούμε τώρα τι πράμα είναι αυτό το Southern Groove Metal.
Μαθαίνω ότι ο δημιουργός του «Κόντρα στη Δημοκρατία», ο Καταλανός συγγραφέας Esteve Soler, έρχεται στην Αθήνα για να δει την παράσταση. Τι, θα τον αφήσω να έλθει και να φύγει έτσι;
Φιλοξενούμε στο Noizy έναν καλλιτέχνη που ψάχνει «μονοπάτια δύσβατα, ώστε να αρχίσει το ταξίδι να είναι καλοδεχούμενο». Δική του η ατάκα, δική του και η διήγηση.
Από τη Θεσσαλονίκη, και μάλιστα από το Θέατρο Αυλαία, θα ξεκινήσουν στις 22 Νοεμβρίου οι παραστάσεις της κωμωδίας “Η Ρομαντική μου ιστορία” του Daniel C. Jackson.
Ήλθαμε σε επαφή με τα δύο νέα παιδιά και τα ρωτήσαμε για την παράσταση και για το τι σημαίνει να πατάς σε ένα κείμενο που δεν το ‘χει σε τίποτα να σε μουρλάνει.
Το ζευγάρι του έργου λοιπόν, η Αννίτα Καπουσίζη και ο Βασίλης Ζαϊφίδης δηλαδή, καθώς και η σκηνοθέτις της παράστασης, Ζωή Ξανθοπούλου, φιλοξενούνται στο Noizy.gr ...
Η σκηνοθέτις της παράστασης «Με Χτύπησε Στις 2:45» Ελένη Ευθυμίου, με αφορμή το άγριο θέμα του κειμένου, μας μίλησε για την κακοποίηση των ανθρώπων αλλά και ...
Το παρτάλι είναι ένας ήρωας, που υποχρεώθηκε από τη μητέρα του να ντύνεται και να μεγαλώνει σαν κορίτσι, για να γλιτώσει από τη μανία της βουλγάρικης κατοχής.
Ένα θέμα που μας επιτρέπει, «να μπούμε μέσα σ’ αυτό το σπίτι με το κόκκινο φως, που πάντα μας γοητεύει και μας κινεί την περιέργεια, αλλά ποτέ δεν μπαίνουμε».
Σκοπός της παράστασης είναι η δημιουργία ενός έργου, όπου μέσω της μεταβλητής σχέσης ανάμεσα σε θεραπευτή και θεραπευόμενο αποκαλύπτεται η ανάγκη για ...
Ένα από τα ιδρυτικά μέλη του «contACT art club» μας ξεναγεί στη φετινή διοργάνωση που θα πραγματοποιηθεί 14-16 Σεπτεμβρίου στις νέες εγκαταστάσεις του οργανισμού.
Bολταρίσαμε μέχρι την Αθήνα και συναντήσαμε από κοντά τη Βάσια. Η δημιουργός, η συγγραφέας και ενορχηστρωτής της ιστορίας μας, μας μίλησε για το έργο, για τα παιδιά, για τη Γη, για την όλη προσπάθει...
Γεννημένη και μεγαλωμένη στη Θεσσαλονίκη, ένιωσε ότι εκτινάχθηκε σε νεαρή ηλικία στο ολοκαίνουργιο σύμπαν της Αμερικής, όπου έζησε τη ζωηρή δεκαετία του ’80 ...
Βρισκόμαστε στο αρχαίο θέατρο του Δίον, λίγο πριν την έναρξη της παράστασης oπότε και έχουμε την τιμή να πάρουμε μία συνέντευξη από τους πρωταγωνιστές.
Το Δημοτικό περιφερειακό Θέατρο Κρήτης παρουσιάζει στις 30 και 31 Ιουλίου, στο θέατρο Δάσους στη Θεσσαλονίκη, την κωμωδία του Αριστοφάνη, “οι Όρνιθες”.
Η Μαρκέλλα Καζαμία, υπεύθυνη για την προώθηση της παράστασης, μας έφερε σε επαφή με τη Δανάη Καλαχώρα, τη μία από τους ηθοποιούς που κάνουν πραγματικότητα το πλάνο ...
Συναντήσαμε τον Γιώργο παπαγεωργίου και τον Αντίνοο Αλμπάνη, τους δύο αυτούς πολλά υποσχόμενους ηθοποιούς, λίγο πριν την έναρξη της παράστασής τους "I will survive".
Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε “Aναζητώντας τον Αττίκ” και μαζί με μια μεγάλη ομάδα αξιόλογων καλλιτεχνών παρακίνησε το κοινό της πόλης να τον αναζητήσει μαζί τους.
Στη Θεσσαλονίκη και στο δημοτικό θέατρο Καλαμαριάς «Μελίνα Μερκούρη» ανεβαίνει για λίγες παραστάσεις το έργο «περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμουελ Μπέκετ.
Η Βαρβάρα Δουμανίδου μας ξεναγεί στις σκοτεινές σκέψεις του Ε.Α.Poe και σε μια παράσταση που πραγματεύεται τον θάνατο, με μια πολύ πρωτότυπη σκηνοθετική ματιά.
Δίνει συνεντεύξεις σπάνια καθώς προτιμάει να μιλάει μέσα από τη δουλειά του. Όταν όμως αποφασίζει να το κάνει τότε διαπιστώνεις πως αυτός ο άνθωπος έχει πράγματι κάτι να σου πει.
Φιλικός και ευγενικός, μας μίλησε για την ιστορία πίσω από την παράσταση «Θα’ ρθεις;», τονίζοντας την ευγνωμοσύνη του, απέναντι στους ανθρώπους που τον αγκάλιασαν.
Τις παραγωγές που προγραμματίζει το ΚΘΒΕ για τη θεατρική θεατρική περίοδο 2011-2012 παρουσίασαν στο νέο Υπερώο της Εταιρίας Μακεδονικών Σπουδών οι συντελεστές των παραστάσεων.
Σε σκόρπιες σκέψεις του περί θεάτρου, τάσσεται υπέρ της υποκριτικής και κατά της υποκρισίας, πιστεύει ότι το θέατρο ως τέχνη απαιτεί εκγύμναση και ψάχνει το νόημα της «επί γης» εξορίας του.
"Το θέαμα μπήκε στη ζωή μου από πολύ νεαρή ηλικία, η ενασχόληση όμως με το θεάτρο προέκυψε από την ειλικρινή ανάγκη για έκφραση και καλλιτεχνική δημιουργία".
Με το τέλος της παράστασης και την παύση των δυνατών χειροκροτημάτων, η ταλαντούχα ηθοποιός μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις της, για την ιστορία που πρωταγωνιστεί, το θέατρο και τη ζωή ....
...
Μου λέει: “Αυτή, κυρία Βαλάση, είναι μια λαϊκή γυναίκα ενώ εσείς έχετε μια φινέτσα. Θα παίξετε αυτό το ρόλο;”, μα της λέω “Έχω παίξει στο θέατρο μέχρι και πόρνη ...”
Οι δύο ηθοποιοί υπόσχονται να εκτινάξουν το ενδιαφέρον του κοινού με την παράσταση που ανεβάζουν στο θέατρο Αυλαία από τις 15 Μαρτίου μέχρι τη 1 Απριλίου.
Η Ζέτα Δούκα στέλνει “Γράμμα σ’ ένα παιδί” περιγράφοντάς του όσα πρόκειται να αντιμετωπίσει όταν τελικά έρθει στον κόσμο. Διαβάστε τι μας είπε η γοητευτική ηθοποιός.
Η Κατερίνα Βρανά είναι Ελληνίδα, αλλά δεν μένει στην Ελλάδα. Είναι ηθοποιός, αλλά κάνει και stand-up comedy. Γράφει κείμενα, αλλά αυτοσχεδιάζει κιόλας ...
"Ήμουν συνέχεια αφοσιωμένη στη δουλειά μου, ωστόσο από μικρή έλεγα ότι ήθελα να κάνω οικογένεια και παιδιά". Το Noizy συναντάει τη γοητευτική ηθοποιό στο καμαρίνι της και πατάει το rec ...
Ο Θάνος Βάγιος του Noizy πηγαίνοντας να συναντήσει τον πρωταγωνιστή μας, πίστευε ότι θα επρόκειτο για μία απλή συζήτηση. Έλα που δεν όμως ... διαπιστώστε ιδίοις όμμασι τι έγινε!!!
15 + 1 ερωτήσεις στον αγαπημένο ηθοποιό Βλαδίμηρο Κυριακίδη. "«Είναι η μοίρα των καιρών να οδηγούν τρελοί τυφλούς». Με μία φράση ο Σαίξπηρ μου έμαθε να αγαπάω κάθε ανθρώπινη αδυναμία".
"Η καθημερινότητα είναι μια εσωτερική πάλη. Μια διαμάχη με τον ίδιο μας τον εαυτό. Καθημερινά τη βιώνω μέσα μου οπότε αν κάποιος αυτό το εκλαμβάνεις ως γαλήνη, είναι κάτι οξύμωρο που έχει ενδιαφέρον...
"Ανήκει σ’ εκείνους, τους λίγους καλλιτέχνες, που χαίρουν απόλυτης σχεδόν αποδοχής από το κοινό και αποθεώνεται σε κάθε παράσταση που πρωταγωνιστεί". Mια από τις σημαντικότερες Ελληνίδες ηθοποιούς σ...
Ανήκει σ’ εκείνους, τους λίγους καλλιτέχνες, που χαίρουν απόλυτης σχεδόν αποδοχής από το κοινό και αποθεώνεται σε κάθε παράσταση που πρωταγωνιστεί. Ο Θάνος Βάγιος μιλάει μαζί της ...