«Σε Βλέπω»: Ποτέ άλλοτε αυτή η φράση δεν θα είχε το ίδιο αποτέλεσμα στην ψυχοσωματική μου υπόσταση, μέχρι την προβολής της ομώνυμης ταινίας. Το μαγνητόφωνο απέκτησε άλλη «φήμη» στο μυαλό μου, καθώς και μερικές συνήθεις αχάριστες τάσεις της ανθρώπινης φύσης: Life Evaluation, Carpe Diem, ελληνιστί Ζήσε – αγάπα τη ζωή – παύσε τη δεδομενοποίηση. Επτά ταινίες, βασισμένες σε ένα γερά δεμένο σκελετό: Το SAW και όλα τα σίκουέλ του δεν αποτελούν απλά ένα κράμα τεράστιας θριλερικής επιτυχίας. Ο λόγος που έκανε πάταγο το σύνολο των παραγωγών έγκειται στην ιδέα του σεναρίου, τόσο ωμή και αυθεντική που τραντάζει χρόνιες ιδεολογίες περί ζωής και συμπεριφοράς.
Η φιγούρα του Jigsaw ακροβατεί μεταξύ του αδυσώπητου τιμωρού και του εξ’ουρανού λυτρωτή – δύσκολα παίρνει κανείς θέση, ακόμα και μετά τη θέαση σκηνών για γερά στομάχια. Σκηνογραφία, χρώματα, υποκριτική, soundtrack, όλα ανεβαίνουν ένα σκαλί παραπάνω σε κάθε επόμενο σίκουελ, πολλαπλασιάζοντας το fan club των SAW ταινιών ανά τον κόσμο. Για τους θαυμαστές του είδους, για τους λάτρεις της πρωτοτυπίας, για τους εραστές του αυθεντικού, ιδού ένα αφιερώμα στην ιδέα που κατέκτησε ολοδικό της σταθμό στην πορεία του σύγχρονου κινηματογράφου.
Κοπιάστε στα μονοπάτια του Jigsaw!
Δύο άντρες βρίσκονται αλυσοδεμένοι σε ένα βρωμερό μπάνιο. Ανάμεσά τους λερώνει το πάτωμα με το αίμα του ένας νεκρός, που κρατά ένα μαγνητόφωνο. Στις τσέπες τους βρίσκουν μια κασέτα ο καθένας. Τις αναπαράγουν και πληροφορούνται πως για να ελευθερωθούν θα πρέπει να σκοτωθεί ένας από τους δύο μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο. Είναι θύματα του Jigsaw και σιγά σιγά θα ανακαλύψουν για ποιο λόγο διάλεξε αυτούς και όχι κάποιους άλλους στη θέση τους. Το μυστήριο ξεκινά, μαζί με αυτό το διόλου διασκεδαστικό παιχνίδι ζωής και θανάτου.
• Το SAW έχει πολλές αναφορές στα θρίλερς του Dario Argento. Συγκεκριμένα, η κούκλα του Jigsaw παραπέμπει στην ταινία τρόμου του Argento «Deep Red», καθώς και τα μαύρα γάντια, τα οποία κυριαρχούν σχεδόν σε όλα τα έργα του Ιταλού σκηνοθέτη.
• Η κινηματογράφηση ολοκληρώθηκε σε δεκαοκτώ μέρες.
• Πολλές από τις σκηνές φρίκης, αποτελούσαν εφιάλτες των σεναριογράφων James Wan και Leigh Whannell, όταν ήταν παιδιά.
• Οι ηθοποιοί δεν πρόβαραν καθόλου τις σκηνές. Η «πρόβα» της κάθε σκηνής αποτελεί το τελικό υλικό του έργου.
• Η ατζέντης για το κάστ του SAW, Amy Lippens είχε ρωτήσει το σκηνοθέτη James Wan ποια ηθοποιός θα ήθελε να υποδυθεί την Αμάντα. Ο Wan πρότεινε την Shawnee Smith, με την οποία ήταν ερωτευμένος από τα δέκα του χρόνια. Προς μεγάλη του έκπληξη, μετά από λίγες μέρες η Lippens τον ενημέρωσε πως είχε «κλείσει» την Smith για το ρόλο.
• Στο έργο αναφέρεται μια οδός Stygian. «Stygian» τιτλοφορείται η πρώτη ταινία του σκηνοθέτη James Wan, στην οποία πρωταγωνίστησε και ο συν-σεναριογράφος και πρωταγωνιστής του SAW, Leigh Whannell.
• Το πράσινο φως για την παραγωγή του σίκουελ «SAW II», δόθηκε αμέσως μετά το πρώτο σαββατοκύριακο κυκλοφορίας του SAW.
• Η κούκλα jigsaw δεν είναι αποτέλεσμα τροποποίησης αγορασμένου μοντέλου, αλλά κατασκευάστηκε κομμάτι κομμάτι από τους σεναριογράφους.
• Όλες οι σκηνές στο μπάνιο γυρίστηκαν με χρονολογική σειρά, προκειμένου να βιώσουν οι ηθοποιοί καλύτερα όσα συνέβαιναν στους χαρακτήρες που υποδύονταν.
• Στη σκηνή που η Amanda μαχαιρώνει το συγκρατούμενό της στο κελί και ψάχνει στα εντόσθιά του το κλειδί της απελευθέρωσής της, τα έντερα αποτελούν αληθινά σωματικά όργανα γουρουνιού.
• Για να προωθήσει καλύτερα το σενάριο, ο Leigh Whannell γύρισε μια σκηνή στην οποία παγιδεύεται σε παγίδα για αρκούδες. Δεν χρησιμοποιήθηκαν ειδικά εφέ, απλά τοποθέτησε στην πραγματικότητα τη σκουριασμένη παγίδα στο στόμα του, για να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικό το αποτέλεσμα.
• Η ατζέντης Amy Lippens διάλεξε για το ρόλο του Mark που καίγεται ζωντανός, τον πρώην σύζυγό της.
• Ο James Wan ήθελε μέσω των κινηματογραφικών λήψεων να φανερώνει την ψυχολογία των χαρακτήρων. Για το λόγο αυτό κινηματογραφούσε τον Dr. Gordon με σταθερή κάμερα, ενώ τον Adam με χειροκίνητη.
• Τα δύο σιδεροπρίονα που χρησιμοποιούνται στο έργο είχαν υποστεί φθορά από τη χρόνια σκουριά, με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να σπάσουν. Για αυτό το λόγο οι ηθοποιοί τα χειρίστηκαν με ιδιαίτερη προσοχή.
• Η Shawnee Smith γύρισε όλες τις σκηνές της σε μία μόνο μέρα. Να σημειωθεί ότι ήταν άρρωστη με γρίπη και πολύ υψηλό πυρετό.
• Ο μανδύας του Jigsaw είναι φορεμένος ανάποδα.
• Ο Leigh Whannel κατά λάθος γρονθοκόπησε τον Michael Emerson στην τελευταία σκηνή μάχης.
• Όταν ο Adam τσακίζει το κεφάλι του Zepp με ένα κομμάτι λεκάνης, στην ουσία ο Leigh Whannell χτυπάει μια σκουπιδοσακούλα γεμάτη από ένα υγρό απομίμησης αίματος.
• Σε συνέντευξη που έδωσε ο Leigh Whannell, αποκάλυψε ότι οι Adam και Lawrence αρχικά ήταν να εγκλωβιστούν σε ανελκυστήρα.
Tagline: Every piece has a puzzle.
Ατάκα: Adam: Help! Someone help me! Is someone there? Hey! Oh shit, I'm probably dead.
Όταν ο Ντεντέκτιβ Eric Matthews καλείται σε τόπο εγκλήματος από το δολοφόνο Jigsaw, ανακαλύπτει την κρυψώνα του. Όμως μαζί με αυτή την ανακάλυψη, μαθαίνει πως ο γιος του είναι φυλακισμένος μαζί με εφτά ακόμα άτομα, σε ένα σπίτι – παγίδα, όπου διαρρέει δηλητηριώδες αέριο. Ο χρόνος μετράει αντίστροφά για όλους, καθώς ο Ντεντέκτιβ προσπαθεί με κάθε τρόπο να πείσει το Jigsaw για την απελευθέρωση και τη σωτηρία του παιδιού του.
• Η ταινία προήλθε από το σενάριο του σκηνοθέτη Darren Lynn Bousman, που λεγόταν «Απελπισμένος». Όταν πήρε μορφή, πολλοί του τόνιζαν επανειλημμένα πως πρόκειται για ένα πολύ βίαιο αποτέλεσμα (μάλιστα το είχαν χαρακτηρίσει ως "too Saw-ish"). Μια εταιρεία που είχε μυριστεί την τεράστια επιτυχία και ζήτηση του SAW, τον προσέγγισε ζητώντας του να προσαρμοστεί το σενάριο αναλόγως ώστε να γίνει το SAW II. Έτσι κι έγινε!
• Για τη σκηνή της λακούβας με τις σύριγγες, χρειάστηκαν 120,000 από αυτές. Όταν ο Danny βγάζει τις σύριγγες από το χέρι της Amanda, στην πραγματικότητα τις αφαιρεί από ένα ρομποτικό ομοίωμα χεριού. Συνολικά χρειάστηκαν τέσσερις μέρες για τέσσερις ανθρώπους για να αντικαταστήσουν τις βελόνες των συρίγγων με πλαστικές άκρες.
• Η Shawnee Smith (Amanda) ήταν έγγυος κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, αλλά το κράτησε μυστικό από όλους, ακόμα και από το σκηνοθέτη και τους παραγωγούς.
• Οι περισσότεροι από τους ηθοποιούς δεν είχαν στα χέρια τους τις τελευταίες 25 σελίδες του σεναρίου, για να μην αποκαλύψουν το τέλος του έργου.
• Όλη η ταινία γυρίστηκε σε ένα κτίριο.
• Η κούκλα του Jigsaw αρχικά κινούταν με πετονιά. Στο δεύτερο SAW όμως, λόγω μεγαλύτερου budget, το επιτελείο αποφάσισε να την ξανακατασκευάσει, αυτή τη φορά με ειδικό μηχανισμό κίνησης.
• Όπως και στο SAW, έτσι και στο SAW II η λύση για το γρίφο κρυβόταν στο πρώτο δωμάτιο της δοκιμασίας.
• Όταν ο Jigsaw δίνει οδηγίες στον Ντεντέκτιβ Matthews για την κρυψώνα του, λέει ότι είναι το τελευταίο σπίτι στα αριστερά. Αυτή είναι μια αναφορά στην ταινία «The Last House on the Left», στην οποία οι γονείς ενός δολοφονημένου παιδιού βασανίζουν και σκοτώνουν τους δολοφόνους του – σεναριακή ομοιότητα γι’αυτό και η παραπομπή!
Tagline: Oh, yes. There will be blood.
Aτάκα: Amanda: If it's stuck, it's a trap. Xavier: Lady, this whole house is a trap.
Ο Jeff είναι ένας άνδρας που θρηνεί για το χαμό του μικρού του γιού από αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Ξυπνάει και κοιμάται με τη σκέψη της εκδίκησης του δολοφόνου του παιδιού του, που εγκατέλειψε το χτυπημένο του σώμα στη μέση του δρόμου κι έφυγε. Η εμμονή του τον φέρνει στο «στόχαστρο» του Jigsaw που τον θέτει αντιμέτωπο με ακραίες δοκιμασίες. Εντωμεταξύ, η Dr. Lynn Denlon, μια έμπειρη γιατρός, απαγάγεται από τη μαθητευόμενη του δολοφόνου, Amanda, και της αναθέτει μια επικίνδυνη αποστολή: να βελτιώσει την κατάσταση της υγείας του ετοιμοθάνατου από καρκίνο Jigsaw, αλλιώς θα πεθάνει με φρικτό τρόπο. Το παιχνίδι ξεκινά.
• Οι παραγωγοί του SAW ΙΙΙ ζήτησαν από τους παραγωγούς του «Scary Movie 4» την άδεια για να χρησιμοποιήσουν το σκηνικό του μπάνιου, καθώς είναι γνήσια ρέπλικα των σκηνικών που χρησιμοποιήθηκαν στο SAW και στο SAW II.
• Πρόκειται για το πρώτο σίκουελ του Saw που περιέχει γυμνό σώμα.
• 1000 ειδικά πόστερς κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν προς $20 έκαστο για την υποστήριξη του Saw III και του Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού. Ο Tobin Bell (Jigsaw), δώρισε 2 φιάλες με δικό του αίμα, για να ποτιστεί μέσα στην κόκκινη μελάνη – με αυτό το μίγμα τυπώθηκαν τα 1000 πόστερς. Τα έσοδα από την πώλησή τους δόθηκαν στον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό.
• Οι ηθοποιοί Tobin Bell (Jigsaw) και Shawnee Smith (Amanda) πέρασαν πολλές εβδομάδες παρέα στον προσωπικό τους χρόνο, προκειμένου να καλλιεργηθεί η απαραίτητη οικειότητα και να φαίνεται φυσική η επαφή τους στο κινηματογραφικό αποτέλεσμα.
• Ο ίδιος ο σεναριογράφος (Leigh Whannell) δήλωσε «φρικαρισμένος» μετά την προβολή ορισμένων βίαιων σκηνών του έργου.
• Η Amanda (Shawnee Smith) δεν ήταν σεναριακά καθηδηγούμενη να αρπάξει τη γιατρό Lynn (Bahar Soomekh) από το λαιμό και να την απειλήσει πετώντας την στον τοίχο. Ήταν δική της αυθόρμητη πρωτοβουλία. Αυτό εξηγεί και την έκδηλη έκπληξη της ηθοποιού Bahar Soomekh και τη φράση "you f.....g freak" που της χάρισε επίσης αυθόρμητα (ούτε αυτή ήταν γραμμένη στο σενάριο)!
• Κατά τη διάρκεια της σκηνής του χειρουργείου του εγκεφάλου του Jigsaw, συντελεστής του επιτελείου κρατούσε ακίνητο το χέρι της ηθοποιού Bahar Soomekh, καθώς ήταν ανήμπορη να συγκρατήσει τον εαυτό της χωρίς τρέμουλο.
Tagline: Legends never die
Ατάκα: Jigsaw: Put his left leg in the shackle!
Οι Jigsaw και Amanda είναι νεκροί. Μετά την είδηση της δολοφονίας του Ντεντέκτιβ Kerry, δύο αξιόλογοι πράκτορες του FBI, οι Strahm και Perez, σπεύδουν να βοηθήσουν τον βετεράνο Ντεντέκτιβ Hoffman στην επίλυση των ματωμένων γρίφων. Ο εφιάλτης ξεκινά μαζί με την ενενηντάλεπτη δοκιμασία του αρχηγού της ομάδας SWAT, Rigg, ο οποίος πρέπει να πάρει ορισμένες θανατηφόρες αποφάσεις.
• Το Saw IV είχε πάρει το πράσινο φως της παραγωγής του, πρίν κάνει βγει στις αίθουσες το SAW III.
• Είναι το πρώτο σίκουελ που δεν γράφτηκε από το συνδημιουργό του SAW, Leigh Whannell.
• Ο Darren Lynn Bousman αρχικά δεν ενδιαφερόταν να σκηνοθετήσει το τέταρτο SAW. Μετά από πίεση όμως των παραγωγών αφιέρωσε χρόνο και διάβασε το σενάριο. Τελικά άλλαξε παντελώς γνώμη χάρη σε μια εκπληκτική ανατροπή στην ιστορία, που τον έπεισε να αναλάβει τα σκηνοθετικά σκήπτρα ξανά. Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι μετά από τρία χρόνια συμμετοχής στις παραγωγές του SAW, δεν μπορούσε με τίποτα να προβλέψει την αλλαγή στην πλοκή που λαμβάνει χώρα στο SAW IV.
• Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, το επιτελείο δοκιμάζει και «παιδεύει» με μια έννοια τους ηθοποιούς: Σε ανύποπτη στιγμή προκαλεί περίεργους ήχους που παραπέμπουν σε σωματικές «απελευθερώσεις» - έτσι τεστάρουν πόση ώρα (μάλλον δευτερόλεπτα) μπορούν να παραμείνουν σοβαροί οι ηθοποιοί πρίν ξεσπάσουν σε γέλια! Ευχάριστα διαλείμματα αν σκεφτεί κανείς το είδος των σκηνών που πρέπει να ολοκληρώσουν.
• Ο παραγωγός Mark Burg έχει δηλώσει πως το SAW IV είναι το αγαπημένο του.
• Σε αυτή την ταινία ακούμε για πρώτη φορά τον Jigsaw να βρίζει.
• Επίσης είναι η πρώτη φορά που δεν ανοίγει το έργο με κάποιο θύμα σε παγίδα.
• Δεύτερη φορά στα σίκουελ του SAW που κάποιος άλλος (εκτός του Jigsaw) λέει το χαρακτηριστικό "Game Over" – στην προκειμένη περίπτωση ο Hoffman.
Tagline: You think it is over...but the games have just begun.
Ατάκα: Pathologist: Subject's name is John Kramer. 52 year old male; Caucasian. He's seen better days.
Πέντε υποτιθέμενοι άγνωστοι είναι εγκλωβισμένοι σε ένα κτίριο με φριχτές παγίδες. Οι οδηγίες τους είναι να μην ακολουθήσουν τα ένστικτά τους, όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό. Παράλληλα ο πράκτορας Strahm υποψιάζεται πως ο Hoffman είναι συνεργός του Jigsaw. Θα καταφέρει να το αποδείξει;
• Η παγίδα του Seth αποτελεί έμπνευση του διηγήματος του Edgar Allan Poe με τίτλο "The Pit and the Pendulum".
• Στην τελευταία παγίδα χρησιμοποιήθηκε πραγματικό αίμα ζώων. Ο σκηνοθέτης μαρτυρά πως εάν ήξεραν πόσο άσχημα θα μύριζε, θα έκαναν μια άλλη επιλογή.
• Οι λεπίδες της γκιλοτίνας στην πρώτη παγίδα σχηματίζουν το γράμμα V – παραπέμπει στο λατινικό πέντε (Saw V).
• Οι σεναριογράφοι Marcus Dunstan και Patrick Melton κάνουν την εμφάνισή τους σαν κομπάρσοι, μέσα στον ανελκυστήρα όταν ο Hoffman συναντά για πρώτη φορά τον Jigsaw.
• Πρώτο σίκουελ που ο σκηνοθέτης δεν είναι ο Darren Lynn Bousman.
• Ο ρόλος του Dan Erickson είχε γραφτεί αρχικά για τον William Forsythe, ο οποίος όμως τον αρνήθηκε λόγω άλλων υποχρεώσεων – εκείνος έχασε!
• Πρώτη φορά η κούκλα του Jigsaw (με το όνομα Billy the muppet) δεν εμφανίζεται «αυτοπροσώπως».
• Πρώτο σίκουελ του SAW που δεν τελειώνει με τη φράση «Game over».
Tagline: You won't believe how it ends.
Aτάκα: Jigsaw: If you’ re good at anticipating the human mind, It leaves nothing to chance.
Ο πράκτορας Strahm προστέθηκε στην παρέα των νεκρών. Ο Ντεντέκτιβ Hoffman έχει καταφέρει να συνεχίσει εφιαλτικά επιτυχημένα το έργο του Jigsaw. Όταν το FBI όμως βρίσκεται απειλητικά κοντά του, στήνει ένα παιχνίδι που μυρίζει θάνατο. Η λογική των φόνων του Jigsaw αποκαλύπτεται επιτέλους, στην προτελευταία ταινία των σειρών SAW.
• Η Tanedra Howard πήρε το ρόλο της Simone, μετά από τη νίκη της στο reality show του VH1 «Scream Queens» .
• Το έκτο σίκουελ του SAW αρχικά χαρακτηρίστηκε ως 'X movie' εξαιτίας της εκρηκτικής βιαιότητας των σκηνών του. Έτσι μπορούσε να προβληθεί μόνο σε συγκεκριμένες κινηματογραφικές αίθουσες. Αποσύρθηκε λοιπόν και δόθηκε πάλι σε κυκλοφορία μετά απο έναν ολόκληρο χρόνο μοντάζ και αφαίρεσης πλάνων, ως cut version του αρχικού SAW VI.
• Ο ηθοποιός Costas Mandylor (Hoffman) δεν είχε ιδέα για το αν ο χαρακτήρας του θα ζούσε ή θα πέθαινε τελικά, λόγω των εναλλακτικών σκηνών τέλους – το έμαθε τελικά με την κυκλοφορία του έργου στις αίθουσες.
• Πρώτο σίκουελ που χρησιμοποιεί ψηφιακό χρονόμετρο και όχι αναλογικό στις παγίδες του Jigsaw.
• To SAW VI αποτελεί την τελευταία κινηματογραφική επιμέλεια του SAW για τον David A. Armstrong.
• Πρώτη φορά που βλέπουμε τον Jigsaw να δίνει τις οδηγίες για το παιχνίδι / παγίδα μέσω προ-μαγνητοσκοπημένου βίντεο.
• Επίσης πρώτη φορά βλέπουμε την κούκλα του Jigsaw να παραδίδει μόνη της τη λίστα με τις οδηγίες του παιχνιδιού – συνήθως αυτό το έκανε ο ίδιος ο Jigsaw και η κούκλα έδινε ένα μήνυμα προειδοποίησης ή συγχαρητηρίων.
• Το μοναδικό σίκουελ του SAW με τόσο χαμηλά κέρδη. Όλες οι υπόλοιπες συνέχειες, κερδίσαν πάνω από 100 εκατομμύρια δολλάρια στο παγκόσμιο box office.
• Το τρέμουλο της Shawnee Smith (Amanda) στη σκηνή με τον Cecil (Billy Otis) είναι πραγματικό, λόγω των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών του Toronto κατά τη διάρκεια των εξωτερικών γυρισμάτων.
Tagline: The Game Comes Full Circle
Aτάκα: Jigsaw: You think it's the living that will have ultimate judgment over you, because the dead will have no claim over your soul. But you may be mistaken.
Ο Ντεντέκτιβ Matt Gibson κυνηγάει τον ψυχωτικό Mark Hoffman, ενώ η χήρα του Jigsaw, Jill Tuck, προσπαθεί να σκοτώσει τον τελευταίο, καθώς της το είχε ζητήσει ο άντρας της. Ένα κυνηγητό ανάμεσα σε αυτούς τους τρείς δίνει στην τελευταία ταινία φρενήρεις ρυθμούς. Το τελευταίο εξιλαστήριο θύμα, ο Bobby Dagen, υποχρεώνεται να παίξει ένα ύστατο παιχνίδι για να διεκδικήσει τη ζωή του και την επιβίωση των αγαπημένων του.
• Στις αρχές του 2009, οι παραγωγοί είδαν το SAW σε τρισδιάστατη έκδοση. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο εντυπωσιακό που αποφάσισαν να το εφαρμόσουν στην έβδομη και τελευταία συνέχεια του έργου.
• Πρώτη φορά στην ιστορία του SAW, το επιτελείο γύρισε εξωτερική σκηνή με παγίδα. Την Κυριακή 28 Μαρτίου 2010 ολοκληρώθηκε η λήψη της ανατριχιαστικού παιχνιδιού, σε εξωτερικό περιβάλλον, μέρα μεσημέρι.
• Εξαιτίας της ειδικής επεξεργασίας για την τρισδιάστατη εκδοχή, το SAW 3d ολοκληρώθηκε σε εννέα ολόκληρες εβδομάδες (όλα τα προηγούμενα ήταν έτοιμα μέσα σε 6 εβδομάδες).
• Η παγίδα που λαμβάνει χώρα στο γκαράζ ήταν προορισμένη να «παίξει» σε νωρίτερο σίκουελ, όμως οι παραγωγοί την είχαν βρει υπέρ το δέον «ενοχλητική» για το κοινό. Φυλάξαν το κερασάκι για την τελευταία τούρτα!
• Στο έργο εμφανίζεται και ο Chester Bennington (lead singο τραγουδιστής των Linkin Park).
• Το μοναδικό σίκουελ του SAW (μετά την πρώτη ταινία) που δεν συνοδεύεται από κάποιο λατινικό αριθμό.
• Αρχικά οι σεναριογράφοι ήθελαν να σπάσουν την έβδομη ταινία σε δύο μέρη - Saw: The Final Chapter: Parts 1 & 2. Μετά τα χαμηλά νούμερα όμως του προηγούμενου σίκουελ, αποφάσισαν να μην κουράσουν το κοινό με υποενότητες κι έτσι έφτιαξαν το SAW 3d.
• Πρόκειται για τη μοναδική SAW ταινία με τόσες πολλές παγίδες – συνολικά 11!
• 27 ανθρώπινα μέλη συνολικά στο έργο (τα περισσότερα από όλες τις προηγούμενες συνέχειες).
• Η ανάποδη παγίδα της αρκούδας έχει εμφανιστεί σε αρκετά σίκουελ του SAW. Είναι όμως αυτή, η πρώτη φορά που τελικά σκοτώνει κάποιο θύμα.
• Η τελευταία ταινία του SAW τελειώνει ακριβώς οπώς και η πρώτη – μόνο που εδώ αντί να κλειδώνεται ο Dr. Gordon, είναι εκείνος που κλειδώνει τον Hoffman με την τελική ατάκα "Game Over".
Tagline: The Traps Come Alive
Ατάκα: Hoffman: You wanna know the only thing that's wrong with killing you, Jill? I can only do it once.
Βλέποντας τους δύο πρωταγωνιστές να μιλάνε για τη σειρά “Cobra Kai” στο youtube, συγκινήθηκα πολύ. Οι δυο τους έγιναν φίλοι στα γυρίσματα, έκαναν παρέα, κράτησαν την επαφή και βρέθηκαν ξανά στο στού...
Σήμερα θα προσπαθήσουμε να καταγράψουμε μια νέα πραγματικότητα στο χώρο του θεάματος, η οποία και είναι η παρακολούθησή τους μόνο εξ αποστάσεως, δίχως την παρουσία κόσμου. Η ειδοποιός διαφορά έχει ν...
Τώρα σε αυτή τη δύσκολη στιγμή χώνεψης, με τα λίτρα σόδας, καθισμένος στον καναπέ, αφού δε μπορείς να πας γυμναστήριο, σου έχω λίστα με δέκα ΚΑΛΕΣ ταινίες. Της αρεσκείας μου πάντα, γιατί δεν ε...
Αν είσαι από αυτούς που ξέρουν όμως τους παραπάνω ηθοποιούς, τότε καταλαβαίνεις για τη μαγεία που μιλάω. Την έχεις ζήσει, οπότε ποιος σε εμποδίζει να τη ξαναζήσεις; Λοιπόν; Είσαι έτοιμος για “Καζα...
O Tom Cruise είναι ο μεγαλύτερος σταρ στην εποχή που ζούμε. Είναι ο σούπερ σταρ των σούπερ σταρ. Δεν είναι μόνο το πορτφόλιο ή μόνο οι αμοιβές, δεν είναι η δημοσιότητα ή όλα αυτά που βγήκαν προς τα ...
Μέσα σε ένα πλαίσιο απογοήτευσης μετά την ολοκλήρωση του Game Of Thrones, το Netflix άδραξε την ευκαιρία να γεμίσει το δυσαναπλήρωτο για πολλούς κενό της πιο επιτυχημένης fantasy σειράς στην τηλεοπτ...
Και οι θύμησες βγαίνουν από τα τρίσβαθα του νου. Όπως θα περιμέναμε άλλωστε. Αυτό είναι το μοτίβο και αυτός είναι ο άνθρωπος και όσοι/όσες το έχετε ζήσει αυτό, δεν μπορεί παρά να συμφωνείτε. Και να ...
Για μένα, αναμφίβολα ναι. Παίρνοντας ως μέτρο σύγκρισης άλλες ταινίες με σούπερ ήρωες, που άλλαξαν ηθοποιό ή προσπάθησαν να το δουν με διαφορετική ματιά, ξανά-εξιστορώντας τις περιπέτειές τους, τολμ...
Δέκα σπουδαίες ταινίες που αφηγούνται ιστοριές γύρω από το βασιλιά των σπορ, το ποδόσφαιρο. Τώρα με το Euro στις οθόνες... να κάτι για να βλέπετε "ενδιάμεσα"...
Έπειτα από 32 χρόνια, ο Γιάννης Βούρος επιστρέφει στη σκηνή του θεάτρου Αυλαία και με παρέα το Θεσσαλονικιό Αλέκο Συσσοβίτη, παρουσιάζουν ένα ελπιδοφόρο έργο με πινελιές χιούμορ...
Στο δεύτερο αυτό μέρος, θα διαβάσετε για πέντε από τις σημαντικότερες ταινίες του διεθνές κινηματογράφου, που κάθε σινεφίλ οφείλει (στον εαυτό του) να δει.
Με αφορμή την 85η απονομή των Όσκαρ, επιχειρείται μια αναδρομή στις ξενόγλωσσες ταινίες που είχαν την τύχη, αλλά κυρίως την αξία, να κερδίσουν το χρυσό αγαλματίδιο.
Τον Απρίλη του 2011 ξεκίνησε η προβολή του πρώτου κύκλου της σειράς που τιτλοφορήθηκε Game of Thrones, η οποία έχει κλείσει ήδη δύο κύκλους τηλεοπτικής προβολής ...
Δεν είναι οι 50 καλύτερες όλων των εποχών ... σίγουρα όμως οι περισσότερες έχουν βραβευτεί, έχουν αγαπηθεί, αγγίζουν πολλά γούστα και όπως και να το κάνουμε είναι... ξεχωριστές και ιδιαίτερες.
Είναι η επίσημη πρόταση της Χιλής για να φετινά Όσκαρ Ξενόγλωσσης ταινίας. Κέρδισε το βραβείο Art Cinema στις Κάννες, ενώ ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ το βραβείο στο Αμπού Ντάμπι.
Το «Δεν Είμαι Χίπστερ» είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του αμερικανού Ντέστιν Ντάνιελ Κρέτον και προβλήθηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Σάντανς το 2012.
Η ταινία τοποθετείται στη δεκαετία του '50 στην Ελβετία και βασίζεται σε πάνω από 100.000 πραγματικά περιστατικά που συνέβησαν σε θετά παιδιά από το 1850 έως το 1950.
Η ταινία αποτελεί ελεύθερη μεταφορά του ομώνυμου έργου του Ντοστογιέβσκι μέσα στα πλαίσια της φινλανδικής κοινωνίας. Μας δείχνει περίτρανα πόσο τέρας ...
Ο Μίκκελ είναι μάγειρας στο πλοίο Ρόζεν που κατευθύνεται προς την Ινδία. Επιθυμεί διακαώς να γυρίσει πίσω στη Δανία για να βρεθεί δίπλα στη γυναίκα και την κορούλα του.
Βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Rachel Seiffert. Απέσπασε βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ, ενώ αποτελεί πρόταση της Αυστραλίας για το Όσκαρ Ξενόγλωσσης ταινίας ...
Εξαιρετική η Marija Pikić στο ρόλο της Ραχίμα, που της απέφερε βραβείο στο Φεστιβάλ του Σεράγεβο, ενώ η σκηνοθέτις απέσπασε ειδικό βραβείο στις Κάννες.
Aρκετό καιρό πριν, σε μια χώρα πολύ πολύ μακριά, δυο άνδρες περίπου στα τριάντα, ξαπλωμένοι στο γρασίδι, χάζευαν το νυχτερινό ουρανό το καλοκαίρι του 1975.
Μια ιδιαίτερη παράσταση, τόσο εννοιολογικά όσο και προς την σύλληψη της, ανεβαίνει για δυο μόνο παραστάσεις στο θέατρο Κήπου, στο πλαίσιο των Γιορτών Ανοιχτού Θεάτρου.
Ορίστε μια λίστα κινηματογραφικών επιτυχιών του 2011, κατηγοριοποιημένες βάσει περιεχομένου, που μπορείτε να απολαύσετε από τον καναπέ του σπιτιού σας!
Η Σοφία Μαρτιγοπούλου καταθέτει το δικό της φόρο τιμής στον ιδιόμορφο σκηνοθέτη/καλλιτέχνη. Ένα αφιέρωμα γεμάτο αίμα, δάκρυα και ιδρώτα. Μη χαμηλώσετε την ένταση!
Ένα άρθρο για την παράξενη και ακραία, αλλά τόσο αγαπητή στο ευρύ κοινό, ηρωίδα του Stieg Larsson, Lisbeth Salander και πώς ακριβώς προσέγγισαν το ρόλο οι Naomi Rapace & Rooney Mara.