Starlight

Mitsubishi Lancer Evolution : Ανδρική Φαντασίωση

 EKSOFILO

   Τι είναι αυτό που ανέκαθεν ποθούσε ένας συνειδητοποιημένος άνδρας; Πολλά θα μου πείτε.. Λάθος θα σας απαντήσω!! Δυο φαντασιώσεις χαϊδεύουν απαλά τις ευαίσθητες χορδές του…
 
   monica-bellucciΤο πρώτο είναι μια καυτή βραδιά με ένα σουπερ μοντέλο ή μια hot ηθοποιό (προσωπικά ψηφίζω Monica Bellucci). Το δεύτερο είναι να αποκτήσει ή απλά να οδηγήσει ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Μιας και τα σούπερ αυτοκίνητα Ferrari, Lamborghini φαντάζουν μακρινά άπιαστα όνειρα, στρέφονται στην αρρενωπή γοητεία του Mitsubishi EVO. Ένα καθαρόαιμο αρσενικό μηχάνημα, σύμβολο υπεροχής και δύναμης. Δεν του αντιστέκεσαι, δεν μπορείς! Η μηχανή παίρνει μπρος και εκείνος ο οξύς ήχος της εξάτμισης μπορεί να ερεθίσει κάθε άνδρα που σέβεται τα παντελόνια που φορά. Κάθεσαι μέσα του και μπορείς να νιώσεις την δύναμη των 280 ίππων στα χέρια σου. Όταν πατάς το γκάζι και το σαλεμένο τέρας ξεκινά να τρέχει, νιώθεις παντοδύναμος Θεός που ο κόσμος όλος σου ανήκει. Καμιά εμπειρία δεν συγκρίνεται με την μαγεία του EVO. Κυρίες μου λυπάμαι, ο άντρας σας σας απατά. Η αντίζηλος σας δεν είναι μια όμορφη ξανθιά γυναίκα με καμπύλες, δεν είναι καν θηλυκό... Προς Θεού μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό. Έχει άγριο βλέμμα, δυναμισμό, ξέρει να ανάβει τον άντρα και διαθέτει 280 έως και 400 άλογα. Το προτιμούν σε κόκκινο χρώμα και γουστάρουν να αγγίζουν το λεβιέ του με πάθος. Ναι.. είναι ένα αυτοκίνητο.. και τι αυτοκίνητο..!!

Λίγα λόγια για την Mitsubishi ...
   evo9driftΟ Yataro Iwaasaki γεννημένος σε οικογένεια σαμουράι, δεν φοβήθηκε ποτέ του να ρισκάρει, να νιώσει τι θα πει αποτυχία. Έτσι λοιπόν το 1870 πήρε το ρίσκο και ίδρυσε την δική του εταιρεία. Την ονόμασε "Tsukumo" και για αρχή είχε στην διάθεση του 3 ατμόπλοια. Ωστόσο οι σημαίες στα πλοία του έφεραν το διάσημο σήμα με τα τρία ενωμένα διαμάντια, υιοθετώντας τελικά το 1874 την ονομασία Mitsubishi (που θα πει τρία διαμάντια). Βασιζόμενο στο έμβλημα με τα τρία φύλλα της φυλής Tosa. Με την πάροδο του χρόνου, η Mitsubishi έγινε μια σπουδαία εταιρεία που ανακατεύτηκε με πολλές δραστηριότητες. Στην αρχή κύριο μέλημα της ήταν η κατασκευή αεροσκαφών, χωρίς όμως να χάνει ποτέ το ενδιαφέρον της για τον τομέα των μεταφορικών. Παρουσίασε τον πρώτο ιαπωνικό diesel κινητήρα ("450AD) για χρήση σε οχήματα. Τις δεκαετίες 50-60 η χώρα είχε μεγάλη οικονομική ανάπτυξη, αναγκάζοντας την Mitsubishi να επιταχύνει την δραστηριοποίηση της στον τομέα αυτοκίνησης. Έτσι λοιπόν το 1960 κυκλοφόρησε το μοντέλο "500", ένα μικρό αυτοκίνητο κατάλληλο τόσο για την πόλη όσο και για πίστες, καταφέρνοντας να χαρίσει την πρώτη της νίκη στο Macau Grand Prix το 1962. Την ίδια χρονιά πρωτοεμφανίστηκε το "Colt 600". Σήμερα πια η Mitsubishi Motors είναι μια κορυφαία εταιρεία με όνομα και κύρος.

   Mitsubishi EVO X 28To Mitsubishi Lancer Evolution με το μάγκικο παρατσούκλι EVO, εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1992 και προορίζονταν αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας. Η μεγάλη ζήτηση του όμως, έκανε την Mitsubishi να λανσάρει το 1998 στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην υπόλοιπη Ευρώπη το μεγαθήριο της με καμάρι. Λίγα χρόνια αργότερα για να ανταγωνιστεί το Subaru Impreza αποφάσισε να το εξαπολύσει και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησε ο αιώνιος πόλεμος μεταξύ των δυο κορυφαίων υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητων. Προσωπικά τάσσομαι υπέρ του EVO. Το EVO βασίζεται στο Lancer compact sedan, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που έβγαλε ασπροπρόσωπη την μαμά Mitsubishi. Τα δυο μοντέλα μοιάζουν μόνο στο αμάξωμα, το σασί και το εσωτερικό design. Η πρώτη γενιά EVO λανσαρίστηκε το 1992 και διήρκησε ένα χρόνο. Η δεύτερη 1994-1995, τρίτη 1995-1996, τέταρτη 1996-1998, πέμπτη 1998, έκτη 1999-2001, έβδομη 2001-2003, όγδοη 2003-2005, ένατη (και πιο λατρεμένη) 2005-2007 και τέλος η δέκατη που από το 2007 συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Φήμες θέλουν το νέο (γενιά ενδέκατη) υβριδικό αυτοκίνητο να είναι έτοιμο το 2014.
 
   Mitsubishi EVO X 32Πριν το Evo, η Mitsubishi μετρούσε λίγες και ανούσιες νίκες στο WRC. Την δεκαετία του '80 είχε την γρήγορη σπορ έκδοση των Galant. Πολύ καλά αυτοκίνητα, που όμως ήταν αρκετά βαριά στερώντας την χαρά της νίκης. Έτσι λοιπόν το 1992 αντικαταστήθηκαν από την έκδοση Evolution (Εξέλιξη) του μικρότερου αδελφού Lancer. Το δίλιτρο EVO απέδιδε 250 άλογα και ήταν τετρακίνητο. Το 1995 η τεχνική ομάδα του κορυφαίου αυτοκινήτου, κατάφερε να δυναμώσει τον κινητήρα του, φτάνοντας τον στα 270 άλογα. Από το 1996 και έπειτα τα Lancer δρόμου διαθέτουν το ίδιο αεροδυναμικό με τα αντίστοιχα αγωνιστικά. Το Evo V είναι μέχρι και σήμερα το πιο επιτυχημένο σε πωλήσεις από τα υπόλοιπα της σειράς. Όταν βγήκε το VI υπεύθυνοι της Mitsubishi motors έσπευσαν να κάνουν υπερβολικές και άκυρες δηλώσεις τύπου : Το EVO VI θα είναι το τελευταίο της σειράς. Το 2001 παρουσίασαν με καμάρι το VII, ενισχυμένο με κινητήρα 280 ίππων κατέκτησε τους δρόμους. Η ευφυέστατη ομάδα του επικού EVO συνεχώς βελτίωνε το μοντέλο φτάνοντας το όλο και πιο κοντά στο τέλειο. Για εμένα το EVO IX παραμένει το καλύτερο. Ας του ρίξουμε μια πιο αναλυτική ματιά :
(Lancer Evolution IX)
Μετάδοση : Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
Σύστημα μετάδοσης κίνησης : Μόνιμη τετρακίνηση με ενεργό κεντρικό διαφορικό
Συνολικό μήκος : 4.490 mm
Συνολικό πλάτος : 1.770 mm
Συνολικό ύψος : 1.450mm
Βάρος : 1.885 kg
Μέγιστη ταχύτητα : 250 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση (0-100 χλμ/ώρα) : 5,7 sec
Κυβισμός : 1,997 cc
Κινητήρας, Τύπος : 2-λιτρος 16-βάλβιδος DOHC MIVEC με turbocharger & intercooler (4G63)
Μέγιστη ιπποδύναμη : 206 (280)/6,500 kW(PS)
Τιμή (σε ευρώ) : 48.500
 
John Emmans
tumblr mbdg4bZb1D1qzfu0uo1 1280

Starlight

Facebook Comments