Starlight

Τι μας χάρισαν και πάλι οι διακοπές…

 
Εδώ και τρεις εβδομάδες - περίπου - έχουμε επιστρέψει στα καθ' ημάς. Δουλειά, τρέξιμο, ό,τι αυτά συνεπάγονται και από δίπλα... ο επιπλέον βραχνάς των κιλών των διακοπών. Η Μαρία Σέρτσου, η γυμνάστριά μας, μας δίνει κάποιες πολύτιμες συμβουλές και μας πιάνει στο φιλότιμο. Ό,τι αποφασίσουμε!
 
kila523
 
   Οι μέρες τις ξεκούρασης πέρασαν γρήγορα. Ήλιος, θάλασσα, βόλτες! Κάπως έτσι έρχεται η ώρα που χρειάζεται να μαζέψεις τις βαλίτσες για την επιστροφή στη βάση σου. Φορτώνεις ωραίες αναμνήσεις, στιγμές ξεκούρασης και ανάπαυλας από τις καθημερινές υποχρεώσεις. Γεμάτος μπαταρίες, για να ξεχυθείς στο στίβο μάχης που σε περιμένει.
 
   Με την επιστροφή θες το χρόνο σου για όλα. Να μπεις σε ρυθμό, πρόγραμμα, τάξη… Μαζί με όλα αυτά κουβαλάς και τα κιλά των διακοπών σου. Ναι, αυτά που σου χάρισαν απλόχερα οι μπύρες και τα υπέροχα μεζεδάκια. Παρέα με τη βραδινή παρατυπία, το παραδοσιακό γλυκάκι για το καληνύχτα. Όλα επιβεβαιώνουν την ανεμελιά σου, σφραγίζοντας την ξεκούραση με τρόπο ιδιαίτερο.
 
kila522

   Έρχεσαι αντιμέτωπος με το κουμπί του τζίν που πρέπει να κλείσει. Με τις μπλούζες που όχι, δε μπήκαν στο πλύσιμο, θυμίζοντάς σου ότι πέρασες ξέγνοιαστα στις διακοπές. Οπότε το τελευταίο που χρειάζεται είναι να σε ενοχλήσουν. Εξάλλου, όπως αρκετοί λένε, αν δε πάρεις τα κιλάκια σου δεν πέρασες καλά.

   Αυτό το υπέροχο συναίσθημα ας το κρατήσουμε χωρίς τύψεις και ας μπούμε σε ρυθμό χωρίς κόπο για να διώξουμε την «παρέα» των περιττών κιλών. Χωρίς βραδινές παρατυπίες, χωρίς μπύρες και μεζεδάκια. Ξεκίνα από την επόμενη κιόλας μέρα την αποτοξίνωσή σου. Φρούτα, λαχανικά, μαγειρεμένα απλά φαγητά. Χαμηλής θερμιδικής αξίας γεύματα, αλλά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Φτιάχνουμε τα γεύματά μας. Είναι σημαντικό να καταναλώνουμε τροφές και από τις πέντε κατηγορίες τροφών.
• Κρέας
• Λαχανικά – φρούτα
• Γαλακτοκομικά
• Δημητριακά
• Λιπαρά (ελαιόλαδο στο φαγητό)
 
kila524
Όπως λέει λοιπόν η παροιμία, το πρωί τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας και το βράδυ σαν ζητιάνος.
• Πλούσιο πρωινό
• Μαγείρεψε απλά, χωρίς πολλές σάλτσες και λίγο ελαιόλαδο.
• Συνόδεψε τα γεύματά σου με σαλάτες.
• Βάλε ενδιάμεσα φρούτο για να σε κρατήσει.
• Αν λείπεις όλη μέρα, πάρε ταπεράκι.
• Το βράδυ φάε κάτι ελαφρύ.
• Μη τρως μέχρι σκασμού.
• Προτίμησε άπαχο κρέας και ψάρι.
• Προτίμησε γαλακτοκομικά μικρής περιεκτικότητας σε λιπαρά.
• Ό,τι δε ξέρεις, ρώτα.

   Ακολούθησέ το και θα δεις διαφορά στα κιλάκια του καλοκαιριού. Θα φύγουν χωρίς να το καταλάβεις. Παράλληλα μπορείς να αυξήσεις λίγο τη φυσική σου δραστηριότητα… 20 – 30 λεπτά περπάτημα, ή ό,τι άλλο σε ευχαριστεί. Μπορεί επίσης να ήρθε η στιγμή να ασχοληθείς με κάτι ποιο συστηματικά. Γυμναστήριο, τρέξιμο, κ.α., ανάλογα με τη διάθεσή σου και τις προτιμήσεις σου.

   Εσύ αποφασίζεις, εσύ καταφέρνεις ό,τι θέλεις!

Μαρία Σέρτσου
 
kila525
Η Μαρία γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981. Αποφοίτησε το 2005 από το ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής και συνέχισε τις σπουδές της στο Τμήμα Φυσικοθεραπείας του Ανώτατου ΤΕΙ Αθηνών, αποφοιτώντας το 2009, εκπληρώνοντας, έτσι, το στόχο της για αρμονικό συνδυασμό Άθλησης και Φυσικοθεραπείας. Έχει μεταπτυχιακές σπουδές στη «Δια Βίου Άσκηση» του ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής, με κατεύθυνση «Πρόληψη – Παρέμβαση – Αποκατάσταση». Έχει κατάρτιση στην κλασική φυσικοθεραπεία και τη φυσική δραστηριότητα. Γνωρίζει τεχνικές μάλαξης, βελονισμό, κινησιοθεραπεία και έχει εξειδίκευση στην υδροθεραπεία και στην εκγύμναση ειδικών πληθυσμών (π.χ. γυναίκες με οστεοπόρωση). Παρακολουθεί τις εξελίξεις στο χώρο μέσω σεμιναρίων. Διδάσκει aqua fitness, bosu, pilates και έχει την δυνατότητα να ετοιμάζει εξατομικευμένα προγράμματα εκγύμνασης για σωστή στάση σώματος, αποκατάσταση και συντήρηση. Είναι ενεργό μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών και της Ελληνικής Φυσικοθεραπευτικής Εταιρείας Αλγολογίας. Εργάζεται ως swimming trainer, personal trainer και υδροθεραπεύτρια.
 
kila526
 

Facebook Comments

Starlight