Βιβλία

loogoo

Η δίαιτα Ντουκάν 2

 
Η δίαιτα Ντουκάν 2
του Dr. Pierre Dukan
Εκδόσεις Κλειδάριθμος

   Ο Δρ. Πιερ Ντουκάν ανέπτυξε μια μέθοδο – το απαύγασμα 35 ετών κλινικής εμπειρίας – που φέρει το όνομά του. Τη δίαιτα Ντουκάν. Στη Γαλλία η «κοινότητα Ντουκάν» αριθμεί σήμερα πάνω από δέκα εκατομμύρια μέλη, ενώ η δίαιτα Ντουκάν έχει υιοθετηθεί σε περισσότερες από 50 χώρες και έχει ήδη μεταφραστεί σε 25 γλώσσες. Ο Δρ. Nτουκάν αναδείχθηκε από το γαλλικό περιοδικό Livres Hebdo «Άνδρας της χρονιάς».
 
idiaitadoukan
 
   Αυτή είναι η νέα μέθοδος, με βάση τη διατροφική κλίμακα, που είναι επίσης αποτελεσματική, αλλά απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να χάσουν βάρος με το δικό τους ρυθμό χωρίς να στερηθούν ένα ποτήρι κρασί (μπύρα για μένα) λίγο τυρί ή ακόμα και σοκολάτα (χειμώνας έρχεται, μια σοκολατίτσα θα τη «χτυπήσεις»).

   Ναι, ξέρω… το καλοκαίρι τελείωσε, οι κορμάρες σταμάτησαν να βγαίνουν στη θάλασσα αλλά, βρε παιδιά, μπυρίτσες παγωμένες δεν ήπιαμε by the sea; Παγωτά δεν καταναλώσαμε; Λουκούλλεια γεύματα δεν κάναμε μετά το κολύμπι στη θάλασσα, ε; Και τα βράδια; Όλο και κάποια κοκτέιλ θα ήπιαμε, όλο και καμία κρέπα θα φάγαμε.

   Άρα κιλάκια πήραμε! Πριν έρθουν οι επόμενες γιορτές, με τα τσουρέκια, τα σοκολατένια αυγά, τα γουρουνόπουλα, τις γαλοπούλες τις γεμιστές και όλες τις άλλες αμαρτωλές λιχουδιές που θα έχουμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά και διπλώσουν τα κιλά (όχι, Παναγία μου), ας ξεκινήσουμε τη νέα μέθοδο να χάσουμε του καλοκαιριού και μετά συνεχίζουμε από Γενάρη τα υπόλοιπα.
 
dukan
   Στην αρχή του βιβλίου ο Ντουκάν μας μυεί στον τρόπο σκέψης του και μας δίνει να καταλάβουμε τι συμβαίνει με το σώμα μας, πώς αντιλαμβάνεται τον τρόπο ζωής μας και πώς μπορούμε να ζούμε πιο σωστά διατροφικά και να έχουμε το σώμα που θέλουμε χωρίς πολλές στερήσεις. Μας βάζει σε ένα σκεπτικό που μόνο καλό μπορεί να μας κάνει. Ξεκινάμε με τα επτά σκαλοπάτια της διατροφικής κλίμακας, για να περάσουμε στη φάση σταθεροποίησης και μετά στη φάση της συντήρησης. Δεν θα μπείτε στη διαδικασία να μετράτε θερμίδες, να ψάχνετε να βρείτε πώς θα φτιάξετε το κάθε φαγητό. Έχει εύκολα μενού και τις συνταγές αυτών. Είναι εύκολο και υπόσχεται χάσιμο κιλών χωρίς να σε ζορίζει. 
 
   Ο τρόπος που τρώμε είναι σίγουρο πως πρέπει να αλλάξει και να ανανεωθεί, καθώς αυτό βοηθάει να λυθούν πολλά προβλήματα υγείας, που μπορεί να προκύπτουν στον καθένα μας. Έχει περίπου 40 συνταγές και ιδέες μενού καθώς και 16 συνταγές που είναι βασισμένες στα ελληνικά διατροφικά πρότυπα.

   Τι λέτε, ξεκινάμε;

Μαίρη Ζαρακοβίτη
 

Βιβλία

Facebook Comments