Άρθρα & Συνεντεύξεις

Lamborghini! Το χλιδάτο κόσμημα των αντρών!

   Θυμάμαι από πολύ μικρός ότι είχα δυο μεγάλες αγάπες. Τη σύνθεση μουσικής και τα αυτοκίνητα. Η ταχύτητα και η μυρωδιά του καμένου από την άσφαλτο λάστιχου με γοήτευαν όσο τίποτα. Τρία μοναδικά αυτοκίνητα είναι για εμένα όνειρο ζωής, τα αγαπημένα μου. Το αρσενικό Mitsubishi Lancer Evolution, η βασίλισσα Bugatti Veyron και η αστραφτερή Lamborghini Murcielago. Οδήγησα το Evo, οδήγησα και τη  Murcielago (στα όνειρα μου οδήγησα και τη Bugatti). Πώς να περιγράψεις με απλά ανθρώπινα λόγια το συναίσθημα και την εμπειρία που αποκτάς όταν μπεις μέσα σε μια Lamborghini; Δεν μπορείς. Ξεχάστε την κόκκινη φλώρικη Ferrari, με τις θηλυκές καμπύλες. Πάρτε τον εαυτό σας στα σοβαρά και χαρίστε του μια μοναδική εμπειρία (έστω και αν πρόκειται απλά για ένα άπιαστο όνειρο). Το απόλυτο αντρικό κόσμημα, με το θυμωμένο βλέμμα του μανιασμένου ταύρου, ανοίγει τις πόρτες του με ξεχωριστή μαγκιά προς τα επάνω (όχι προς τα έξω, όπως τα κοινά θνητά αυτοκινητάκια) και ντυμένο στα κίτρινα σας καλεί για μια βόλτα στην καυτή άσφαλτο. Όταν το επικό τέρας πάρει εμπρός και ξεκινήσει να τρέχει, το κοντέρ πιάνει τα 300 χιλιόμετρα με ευκολία. Καλό θα ήταν να κάνεις στην άκρη γιατί όλα μα όλα εκείνη τη στιγμή του μοιάζουν κόκκινα ελκυστικά πανιά και, όσο τίποτα, θέλει να τα ξεσκίσει. 
 
lamborghinigallardo
  
   Η Lamborghini αρχικά κατασκεύαζε τρακτέρ, κάνοντας χαρούμενο και δυνατό επιχειρηματία τον ιδιοκτήτη της  Ferrucio Lamborghini. Ο Lamborghini λάτρευε την ταχύτητα και τα σπορ αυτοκίνητα. Σύντομα η χλιδάτη Ferrari του έβγαλε πρόβλημα στον συμπλέκτη και πήγε θυμωμένος να διαμαρτυρηθεί στον ίδιο τον Enzo Ferrari. Ο ιδιοκτήτης της κόκκινης ντίβας όμως τον ειρωνεύτηκε και του είπε με θράσος «Να πας να ασχοληθείς με τα τρακτέρ σου καλύτερα». Κοινώς «Κάνε μας την χάρη, ρε φίλε, θα μας πεις και πώς να κάνουμε την δουλειά μας»; Ο θυμωμένος άντρας, για να πάρει το αίμα του πίσω, αποφάσισε να κατασκευάσει ο ίδιος σπορ αυτοκίνητα με σκοπό να ανταγωνιστεί την Ferrari (εξού και η κλασική κόντρα των δυο κολοσσών). Άλογο σαν σύμβολο η Ferrari, μανιασμένο ταύρο εμείς. Έτσι λοιπόν η πρώτη Lamborghini κατασκευάστηκε το 1964 και δεν ήταν άλλη από την 350 GTV. Στην συνέχεια θρυλικά μοντέλα έκαναν την εμφάνιση τους, όπως η 400 GTV. Σημαντικές όμως πωλήσεις και έσοδα έφεραν η μοναδική Miura και η αντικαταστάτριά της, Countach. Μετά το 1970 η εταιρία άλλαξε διάφορους ιδιοκτήτες. Το 1997 η Audi (η οποία ανήκει στον όμιλο Volkswagen) αγόρασε τη Lamborghini και το μανιασμένο ταύρο της. Μέχρι και σήμερα όλα τα μοντέλα κατασκευάζονται στην περιοχή Sant'Agata Bolognese της Ιταλίας.
 
lamborghinigallardo2012
 
   Με πάνω από 13.000 πωλήσεις, η Gallardo είναι αναμφίβολα το πιο επιτυχημένο εμπορικά μοντέλο στην ιστορία της Lamborghini. Όχι άδικα, καθώς πρόκειται για ένα πανέμορφο υπέρ-αυτοκίνητο, με φινέτσα και δυναμισμό. Η παραγωγή της Gallardo ξεκίνησε το 2003 και συνεχίζει έως και σήμερα. Στα 5.000 Κυβικά (cc) με κινητήρα V 10, 520 άλογα και μέγιστη ταχύτητα 315 km/h. 
 
lamborghinigallardonera
  
   Πολλά και σπουδαία μοντέλα στην ιστορία της Lamborghini, με την Diablo να ξεχωρίζει. Η παραγωγή της ξεκίνησε το 1990 και αφού πούλησε τρελά σταμάτησε το 2001. Με κινητήρα 5.7 L V12 αλλά και 6.0 L V12, ήταν η πρώτη  Lamborghini που κατάφερε να ανακτήσει ταχύτητα πάνω από  200 μίλια ανά ώρα (320 χλμ). Αντικαταστάθηκε από την υπέροχη Lamborghini Murcielago, που είναι και η αγαπημένη μου. Εκπληκτικό αποτέλεσμα από ένα αυτοκίνητο που πραγματικά σε μαγεύει. Εξ αρχής παρουσιάστηκε η coupe έκδοσή του και το 2004 η roadster version (κάμπριο). Δίθυρο, με κινητήρες 6.5 L V12 (630 HP) και 6.2 L V12 (572 HP). Διατίθεται με ταχύτητες και ημιαυτόματο. Το 2009, στο Geneva Motor Show, η Lamborghini παρουσίασε με καμάρι (και κόντεψα να τρελαθώ) την απόλυτη έκδοση της  Murcielago LP 670-4 SuperVeloce. Δεν υπάρχουν λόγια γι' αυτό το ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ! Απλά το χαζεύεις και νιώθεις τόσο φτωχός, τόσο λίγος μπροστά στο χλιδάτο θέαμα. Με τρελές τελικές, πορτοκαλί χρώμα και μια σουπερ αεροτομή, ο αγριεμένος ταύρος παρέσυρε στο πέρασμα του χιλιάδες κόσμο, που προσπαθούσε να συνειδητοποιήσει τι ήταν αυτό που τόσο γρήγορα πέρασε από μπροστά του. Η παραγωγή της λατρεμένης Murcielago σταμάτησε το 2010 πουλώντας συνολικά 4100 κομμάτια. Όμως η  Lamborghini σκόπευε να μας αποτελειώσει δημιουργώντας ύπουλα την αντικαταστάτρια της  Murcielago.
 
 lamborghiniaventador Το 2011 ένα μοντέλο ήρθε από το πουθενά και μας ξάφνιασε τόσο με τις επιδόσεις του, όσο και με το όμορφο design του. Lamborghini Aventador LP700-4! Αμέσως έγινε sold out (για μεγάλο χρονικό διάστημα), παρά την τσουχτερή τιμή του και τα 700 άλογα! Στο πίσω μέρος  του αυτοκινήτου βρίσκεται ο επικός κινητήρας V12 των 6,5 λίτρων. Διαθέτει ένα νέο σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων (& Start/Stop), για καλύτερη οικονομία και χαμηλότερες εκπομπές CO2, που συνδυάζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Για την επιτάχυνση των 0-100 απαιτούνται μόλις ΤΡΙΑ δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ/ώρα. Απίστευτα νούμερα για το μανιασμένο ταύρο που φαίνεται πως συντροφεύει το πιο γρήγορο υπέρ-αυτοκίνητο στην ιστορία της Lamborghini. Με μοναδική γεωμετρική σχεδίαση, η Aventador δεν περνά απαρατήρητη. Οι μεγάλες λείες επιφάνειες και οι τριγωνικοί σχηματισμοί κυριαρχούν (κυρίως στη  roadster version), κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.  
 
lamborghinimurcielago
   Είχα την τύχη να οδηγήσω για αρκετά χιλιόμετρα την κίτρινη Lamb ενός φίλου μου. Με διαφορά ξεπερνά κάθε τι που νόμιζα ότι ήταν μοναδικό στη ζωή μου. Εκείνη τη στιγμή όλα τα αυτοκίνητα έμοιαζαν παιχνιδάκια κι εγώ πλούσιος μεγιστάνας. Όσο έδινα γκάζι (εθνική Θεσ/νίκη - Αθήνα) ο κάτοχος της αστραφτερής ντίβας με μάλωνε «John, ήρεμα, κόψε λίγο». «Άσε με, ρε Paul, να γουστάρω λίγο. Δεν έχεις την τύχη να το κάνεις κάθε μέρα αυτό». Όσο και να μην το θέλεις, η απόλαυση και η ηδονή σε παρασύρουν, σε βγάζουν εκτός ελέγχου και χρειάζεσαι κάποιον προσγειωμένο να σε επαναφέρει στην πραγματικότητα. Όταν βγήκα έξω και πάτησα στη γη, τα πόδια μου έτρεμαν και η καρδιά χτυπούσε σαν τρελή. Τότε συνειδητοποίησα πραγματικά τι είχε συμβεί και παρακαλούσα για ακόμα μια βόλτα, αλλά ας μην είμαστε αχάριστοι. Με Ιταλική τρέλα και μια δυνατή ομάδα, η Lamborghini θα συνεχίσει και στο μέλλον την καλή δουλειά. Μέχρι το επόμενο μοντέλο σας αφήνω με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ολοκαίνουργιας Aventador.
 
Κινητήρας: «L539» V12 60o
Βάρος κινητήρα: 235 κιλά
Κυβισμός: 6.498 κυβικά εκατοστά
Σχέση συμπίεσης: 11.8:1
Ισχύς: 700 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ.
Ροπή: 70,3 χλγμ. στις 5.500 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: ISR 7 σχέσεων ημιαυτόματο
Μετάδοση κίνησης: σε όλους τους τροχούς
Ανώτατη ταχύτητα: 350 χλμ/ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 2,9 δλ.
Μήκος: 4.780 χλστ.
Πλάτος: 2.030 χλστ.
Ύψος: 1.360 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.700 χλστ.
Βάρος: 1.575 κιλά
 
John Emmans
 

Άρθρα & Συνεντεύξεις

Facebook Comments