Συνεντεύξεις

Facebook

Twitter

Slash (Αποκλειστική Συνέντευξη)

 
Αποκλειστική Συνέντευξη
 

slashbanner

 

slashimages
   Πρέπει να ήταν Σεπτέμβριος του 1989! Θυμάμαι την ημέρα, σαν να είναι σήμερα. Είχα λάβει κάτι κασσέτες και τις έπαιζα στο walkman μου, παιδάκι ακόμη, χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα από μουσική μέχρι εκείνη τη στιγμή. Η μία περιελάμβανε ολόκληρο το “Bad” του Michael Jackson. Δεν μου είχε κάνει κάποια ιδιαίτερη εντύπωση. Η δεύτερη, θυμάμαι, είχε στην Α’ πλευρά το “The Final Countdown” των Europe (μου είχε αρέσει) και στην Β’ πλευρά το “New Jersey” των Bon Jovi. Είχα βρει το δεύτερο εντυπωσιακότερο! Η τρίτη και τελευταία έγραφε Scorpions & Guns N’ Roses στην άκρη και τίποτα άλλο. Δεν υπήρχαν ούτε τίτλοι τραγουδιών, ούτε κάποια αναφορά για ποια άλμπουμς πρόκειται. Την Α’ πλευρά (κάποιο από τα χιλιάδες best of των Γερμανών), τη βρήκα υποτονική ... η Β’ πλευρά όμως, συμπεριελάμβανε το “Appetite For Destruction” και, μου άλλαξε για πάντα τη ζωή.
 
   Γράφω τις γραμμές αυτές και σκέφτομαι τον Duff McKagan, ίσως τον πιο φιλικό και προσιτό από όλους τους Gunners να δηλώνει, «το θέμα με το “Sweet Child O’Mine” είναι πως γράφτηκε μέσα σε 5 λεπτά. Ήταν ένα από αυτά τα κομμάτια, με τρία ακκόρντα. Θυμάσαι το χαρακτηριστικό lick του Slash στην αρχή;;; Ξεκίνησε ως αστείο βασικά. Νομίζω ότι απλά έκανε εξάσκηση. Όταν μας το παρουσίασε, όλοι μας σκεφτήκαμε : «τι είναι αυτό το κομμάτι; Ένα τίποτα! Θα είναι το filler του δίσκου». Εκτός βέβαια φίλε μου από τις απίστευτες φωνητικές του Axl Rose, οι οποίες ήρθαν αργότερα να συμπληρώσουν την ιδέα του Slash. Είναι κάτι πολύ γλυκό και ειλικρινές ... ο Slash απλά έπαιζε για την πλάκα του όταν συνέθεσε το συγκεκριμένο lick και έγραψε ιστορία», κι αυτή είναι ακριβώς η πραγματικότητα. Ένα τραγούδι, ένας δίσκος, ένα συγκρότημα ... ένα όνομα και ένας θρύλος, που άλλαξε τη ζωή εκατομμυρίων μουσικόφιλων κι όχι μόνο. Ποιος θα το πίστευε; Ορισμένοι νεαροί, που απλά έκαναν την τρέλα τους, θα άλλαζαν την ιστορία της μουσικής.
 
slashbanahz   Τα πράγματα μερικές φορές είναι αρκετά πιο απλά και εύκολα απ' ότι θεωρεί ο καθένας από εμάς. Μεγάλοι, διάσημοι stars και καλλιτέχνες, είναι ευκολότερα προσβάσιμοι και πιο προσιτοί, καλοσυνάτοι ως χαρακτήρες και εγκάρδιοι από συναδέλφους τους, οι οποίοι ακόμη παλεύουν να καταξιωθούν. Οι πρώτοι δεν έχουν να αποδείξουν τίποτα και σε κανέναν. Οι δεύτεροι, ζούνε σε ένα δικό τους, κλειστό και ιδεατό κόσμο. Όταν ήρθε η επιβεβαίωση να γίνει μία συνομιλία των 5 (αυστηρά) λεπτών με τον κύριο Saul Hudson, τότε δεν υπάρχει περίπτωση οπισθοχώρησης, δειλίας ή να πει κάποιος, «θα το σκεφτώ». Ο πολυαγαπημένος γητευτής της εξάχορδης βρίσκεται στο στούντιο, τελειώνοντας τη νέα του δουλειά και παρά την πολύ καλή διάθεση, δεν υπήρχε καθόλου χρόνος για πολλές κουβέντες. Το ένα τηλέφωνο λοιπόν χτύπησε, για να ακολουθήσει αναμονή και σύνδεση με δεύτερη γραμμή και στη συνέχεια με τρίτη ... θόρυβος στη γραμμή, βουητό και μετά τη σιγή ... μια βαριά ανάσα και μία μπαρουτοκαπνισμένη, διάσημη χροιά. «Έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει τις ηχογραφήσεις του νέου δίσκου. Ο Myles ηχογραφεί σήμερα κιόλας ορισμένες λεπτομέρειες της τελευταίας στιγμής και μετά μιξάρουμε. Το πλάνο μιλάει για κυκλοφορία του CD μέσα στον Απρίλιο. Για να είμαι ειλικρινής, ο καιρός πέρασε γρήγορα και δεν κατάλαβα τίποτα. Ίσως να στεναχωριέμαι και λίγο, αφού περάσαμε υπέροχα και όλα δείχνουν ότι πλησιάζουμε το τέλος μίας πολύ ευχάριστης διαδικασίας».
 
 Slash Epiphone Goldtop  Ο ελάχιστος χρόνος δε δίνει περιθώρια για ερωτήσεις και απορίες, οπότε απλά ακούω τον Slash να μιλάει. «Τα πάντα ηχογραφηθήκαν ζωντανά, σαν να βρισκόμασταν επάνω στη σκηνή. Παίζαμε μαζί, στον ίδιο χώρο, και ο Eric Valentine μας ηχογραφούσε ταυτόχρονα όλους ... ακόμη και τα λάθη μας, τα οποία προσπαθήσαμε να διορθώσουμε αργότερα. Η απόφασή μας αυτή σήμαινε βέβαια, πως οφείλαμε να γνωρίζουμε τα κομμάτια άριστα – όλοι ανεξαιρέτως – και να είμαστε σχεδόν αλάνθαστοι. Ηχογραφήσαμε demos, προβάραμε ακατάπαυστα, βελτιώσαμε πολλά μέρη και παίζαμε καθημερινά για ώρες, ακόμη κι όταν ο Myles ήτανε στην Ευρώπη με τους Alter Bridge. Στη συνέχεια έγραψα τα solos, τα οποία όμως ήταν επίσης τα περισσότερα one take και ο Myles όπως προανέφερα τελείωσε σχεδόν με τα φωνητικά». Η οποία μπάντα διέμενε κιόλας στο σπίτι του Slash, οπότε περνούσαν ολόκληρη την ημέρα μαζί και είχανε τη δυνατότητα να συζητάνε για τις νέες συνθέσεις. «Ναι, έχεις δίκιο σ’αυτό. Πού το γνωρίζεις όμως;». Μάλλον ξεχνάει ο ομιλιτικότατος, σγουρομάλλης κιθαρίστας, πως ο ίδιος το πόσταρε στο λογαριασμό του στο twitter ("Back in the studio today. Getting some really cool tones. Myles in later. Whole band's crashing at my house. Good times. IiiiI;"), 14.01.2012) και πως υπάρχουν ακροατές, που ακολουθούν πιστά κάθε κίνησή του.
 
   «Ο νέος μου δίσκος θα ικανοποιήσει τον κόσμο, που γουστάρει το rock και γενικότερα τη μουσική μου. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια και ποτέ δεν έχω πει κάτι ιδιαίτερο ... απλά αισθάνομαι καλά και αυτό μετράει». Αυτές ήταν και οι τελευταίες του κουβέντες, αφήνοντάς μας με την απορία του ποιο μπορεί να είναι το αποτέλεσμα της νέας συνθετικής συνεργασίας Slash & Myles Kennedy!
 
   Πριν από μερικές ημέρες βγήκε στα περίπτερα το Total Guitar, στο εξώφυλλο του οποίου φιγουράρει ο Slash και στη συνέντευξη, που τους παραχώρησε, δηλώνει ξεκάθαρα πως αισθάνεται περίφημα με την πορεία, που έχει πάρει η σόλο καριέρα του. «Ζω τις καλύτερες ημέρες της καριέρας μου. Κάνω αυτό που μου αρέσει, παίζω τη μουσική που θέλω, έχω ανθρώπους γύρω μου που εμπιστεύομαι και όλα κυλάνε καλύτερα απ΄ότι θα φανταζόμουν ποτέ. Θεωρώ ότι αυτό αποτυπώνεται και στη μουσική», κάτι που συμβαίνει σε κάθε περίπτωση, όπως άλλωστε και στις πωλήσεις τόσο του “Slash” όσο πολύ περισσότερο του “Made in Stoke 24/7/11”, για το οποίο δεν ήταν λίγοι αυτοί που είπαν, πως ήταν αυτό που έλειπε από την πλούσια δισκογραφία του Slash = ένα σπουδαίο ζωντανό άλμπουμ.
 
slashmoremore   Στο Total Guitar γίνεται επίσης αναφορά σε ορισμένα κομμάτια : το “Bad Rain”, το οποίο περιγράφεται ως μία mid-tempo, πολύ βαριά και σκοτεινή σύνθεση, με χαμηλό κούρδισμα στις κιθάρες. Ο Slash αναφέρει χαρακτηριστικά, πως το σόλο του είναι γεμάτο χρωματισμούς και το σημείο αυτό δίνει έναν διαφορετικό τόνο στο τραγούδι. Υπάρχει το “Halo”, το οποίο χαρακτηρίζεται ως αρκετά up-tempo, με ένα ωραίο βασικό riff. Το τρίτο, για το οποίο μιλήσανε – και ειδικά ο Myles Kennedy χρησιμοποίησε εγκωμιαστικά σχόλια – είναι το “Standing In The Rain” ... αρκετά μελωδικό όπως λέγεται, μία καθαρή rock n’ roll σύνθεση. Ο Slash δηλώνει στο περιοδικό, πως αισθάνεται τρομερά ενθουσιασμένος για όλο το υλικό και ιδιαίτερα για ένα σπουδαίο, δίλεπτο, πολύ γρήγορο, straight ahead rock κομμάτι, κάτι που δεν έχει δοκιμάσει εδώ και πολλά χρόνια. Ταυτόχρονα όμως οι ακροατές του οφείλουν να περιμένουν και αρκετά επικά, μεγαλύτερα σε διάρκεια και σχετικά πολύπλοκα, δραματικά κομμάτια, κάτι που επίσης, όπως αναφέρει, δεν έχει ηχογραφήσει εδώ και αρκετό καιρό. Ένας άλλος τίτλος είναι το “Far And Away”, αν και όλοι οι τίτλοι ενδέχεται να αλλάξουν με το που ολοκληρωθεί το μιξάρισμα και αρχίζουν να μιλάνε για τα εξώφυλλα, το τελικό tracklist και τα σχετικά όπως μου εκμυστηρεύτηκε στη σύντομη επαφή. Το μόνο σίγουρο είναι πως το σχήμα ηχογράφησε 17 τραγούδια στο σύνολο, πολλά από τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για τις διάφορες ειδικές εκδόσεις, που έχει ήδη σχεδιάσει η δισκογραφική του εταιρεία. Ο κόσμος οφείλει να περιμένει να ακούσει τον Myles Kennedy σε πολλές από τις ρυθμικές κιθάρες.
 
   Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο άλμπουμ του κιθαρίστα των Guns N’ Roses & Velvet Revolver μόλις αυτές ανακοινωθούν. «Κλείνουμε» με oρισμένα χαρακτηριστικά μηνύματα από το twitter των κυρίων Saul Hudson & Μyles Kennedy.
 
Μyles Kennedy
"Only a few things in my life are as frustrating as a song that eludes me. Once captured...it's the most gratifying feeling in the world". (13.01.2012)
"Tracked a vocal for one of our favorite tunes tonight. Feeling good right now". (14.01.2012)
 
Slash
"Myles is in the studio tomorrow. We're at the tail end of the recording process, hard to imagine, time has really flown by. IiiI; )" (23.01.2012)
"Left Myles in the studio. He did an incredible job last night. Can't wait to hear what he lays down tonight. iiiI; )" (24.01.2012)
 
Mίλτος Λυμπιτσούνης
YΓ. Vielen Dank fuer alles zu dem Typ, der aus der Dunkelheit kommt. Der weiss warum!

 

slashfacebookbannerslashfinalend

Συνεντεύξεις

Επισκέπτες

0 Μέλη και 316 Επισκέπτες Συνδεδεμένοι