Συνεντεύξεις

Facebook

Twitter

Indie Fest 3: Τα συγκροτήματα του εναλλακτικού φεστιβάλ μιλούν στο noizy

indie
 
   Αύριο Παρασκευή και μεθαύριο Σάββατο 22 Μαρτίου στο Block 33, διοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στη Θεσσαλονίκη, το Indie Fest (#if). Έχοντας πλέον καθιερωθεί ως θεσμός, φιλοξενεί και παρουσιάζει οχτώ από τα πιο ενεργά συγκροτήματα της ελληνικής εναλλακτικής σκηνής. Το noizy.gr ζήτησε την άποψή τους σε μια σειρά κοινών ερωτήσεων ενόψει του γεμάτου μουσικού διημέρου. Ιδού τι μας είπαν!
 
   1. Τι αντιπροσωπεύει για εσάς ο όρος indie;
   2. Υπάρχει κοινό στη Θεσσαλονίκη που να μπορεί να στηρίξει μία “indie σκηνή”;
   3. Η οικονομική κρίση ενισχύει την δημιουργικότητα ή πρόκειται για στερεοτυπικό μύθο;
   4. Πόσο ρεαλιστικό είναι για έναν καλλιτέχνη που δεν παίζει σκυλάδικα να αποκτήσει οικονομική αυτοτέλεια μέσω της μουσικής στην Ελλάδα του 2014;
   5. Τι σας εμπνέει περισσότερο ώστε να συνεχίζετε να είστε δημιουργικοί;
   6. Μπορεί η μουσική στην Ελλάδα του 2014 να παίξει έναν ρόλο πολιτικής και κοινωνικής αφύπνισης;
   7. Πως βλέπετε την σύγχρονη εγχώρια μουσική κατάσταση; Είστε ευχαριστημένοι από την ποικιλία και την ποιότητα των σύγχρονων ελληνικών συγκροτημάτων;
   8. Tι να περιμένουν να δουν οσοι ερθουν να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν στο indie fest;
 
 
 
polarized
Polarized
 
   1. Ίσως δεν είμαστε και οι πλέον κατάλληλοι να απαντήσουμε αυτή την ερώτηση, καθώς το είδος μας δεν είναι ακριβώς indie (κινούμαστε σε πιο alternative-progressive μουσικές) , ωστόσο θα προσπαθήσουμε να αποδώσουμε το indie όπως το αντιλαμβανόμαστε εμείς. Για εμάς ο όρος indie αντιπροσωπεύει ένα είδος ικανό να εκφράσει και να «κερδίσει» όποιον ασχοληθεί μαζί του μέσω του ρυθμού , των δυναμικών τραγουδιών και της χορευτικής διάθεσης που πολλές φορές διαθέτει η indie μουσική.
   2. Είναι γεγονός ότι η indie σκηνή τα τελευταία χρόνια έχει γίνει αρκετά δημοφιλής στην Ελλάδα και κατ’ επέκταση και στη Θεσσαλονίκη. Επομένως κατά τη γνώμη μας το κοινό υπάρχει, αυτό που ίσως λείπει είναι άλλες παρόμοιες ενέργειες με των παιδιών του indie fest για την προώθηση και του indie αλλά και την προσέγγιση νέου κοινού σε αυτό το είδος μουσικής.
   3. Είναι αλήθεια πως σε μια οικονομική κρίση δημιουργούνται πολλά δεινά όπως επίσης και η ανάγκη μα δημιουργήσεις τις ευκαιρίες ώστε να ξεφύγεις από δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις. Έτσι λοιπόν ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσεις είναι η δημιουργικότητα, οι νέες ιδέες και η σκληρή δουλειά. Επομένως κατά τη γνώμη μας δεν είναι ένας αστικός μύθος αλλά όντως μια τέτοια κρίση καθιστά τη δημιουργικότητα μονόδρομο.
   4. Στην Ελλάδα του 2014 ακόμη και ο όρος οικονομική αυτοτέλεια ακούγεται μη ρεαλιστικός ωστόσο για να απαντήσουμε στο ερώτημα θα λέγαμε ότι είναι πολύ δύσκολο έως και απίθανο να αποκτήσεις οικονομική αυτοτέλεια ως καλλιτέχνης μακριά από τα σκυλάδικα, καθώς η χώρα μας δεν έχει ούτε την οργάνωση, ούτε το κοινό και ίσως ούτε και την κουλτούρα να στηρίξει αυτού του είδους τη μουσική. Ίσως στο μέλλον να είναι περισσότερο εφικτό, πάντως αυτή τη στιγμή είναι πολύ δύσκολο.
   5. Αυτό που μας εμπνέει περισσότερο είναι η αγάπη μας για τη μουσική αλλά και η ανάγκη μας για έκφραση. Μέσω της μουσικής εκφράζουμε τις ιδέες μας, τους προβληματισμούς μας, τα συναισθήματα μας. Δεχόμενοι λοιπόν ερεθίσματα είτε από το σπίτι μας είτε από εξωτερικούς παράγοντες μας δημιουργείται η ανάγκη για αποτύπωση τους και τι καλύτερο από τη μουσική(;)… Άλλωστε όπως αναφέραμε και πριν, η δημιουργικότητα είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεχωρίσεις.
   6. Σίγουρα η μουσική είναι ένα μέσο κοινωνικής και πολιτικής αφύπνισης ιδίως στις μέρες μας όπου υπάρχει κρίση σε όλα τα επίπεδα (κοινωνικά, οικονομικά, πολιτικά). Μάλιστα κατά τη γνώμη μας η έκφραση των απόψεων και των σκέψεων μας για οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μας μέσω της μουσικής είναι από τους πιο υγιείς τρόπους έκφρασης. Εμείς σαν Polarized στα τραγούδια μας έχουμε κατά κύριο λόγο στίχο ο οποίος θίγει τέτοια ζητήματα καθώς θέλουμε κι εμείς όσο είναι εφικτό και υλοποιήσιμο να αφυπνίσουμε τον κόσμο και τις συνειδήσεις του.
   7. Στη χώρα μας υπάρχουν πολλά αξιόλογα σχήματα και καλλιτέχνες. Ωστόσο δεν λαμβάνουν την προβολή που τους αξίζει. Αντ’ αυτού προβάλλονται τα σκυλάδικα, τα εφήμερα τραγούδια που αμφιβάλλουμε αν έχουν να πουν και κάτι στον κόσμο και αυτά που θα ακούσει η μεγαλύτερη μάζα του κόσμου. Ίσως αν υπήρχε μεγαλύτερη προβολή ελληνικών συγκροτημάτων κι από όλους τους χώρους της μουσικής να είχαμε μια καλύτερη άποψη επί του θέματος. Παρόλα αυτά στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν πολλά ποιοτικά και αξιόλογα συγκροτήματα και σίγουρα και στην υπόλοιπη χώρα.
   8. Όσοι έρθουν στο Indie fest θα δουν 8 συγκροτήματα τα οποία θα προσπαθήσουν να τους ευχαριστήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα ακούσουν πολύ μουσική, θα χορέψουν, και θα γνωρίσουν την indie πλευρά της πόλης που μέχρι στιγμής είναι πιθανό να μην έχουν συναντήσει ακόμη.
 
springbok
Springbok
 
   1. Αν και δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα η εκάστοτε ταμπέλα που τοποθετείται στη μουσική, η έννοια της ανεξαρτησίας, είτε πρακτικά είτε θεωρητικά και κυρίως σε επίπεδο σύνθεσης είναι κάτι που μας εκφράζει και μας εμπνέει σαν μπάντα.
   2. Αυτή τη στιγμή το κοινό που μπορεί να στηρίξει μια Indie σκηνή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Ωστόσο, για εμάς δεν είναι τόσο το αν το κοινό μπορεί να στηρίξει μία σκηνή αλλά το πόσο μπορούμε εμείς να στηρίξουμε τον κόσμο. Αν κάνεις καλή δουλειά υπάρχει πάντα κόσμος να σε ακούσει. Φυσικά, διοργανώσεις όπως το #If μόνο σαν κάτι το θετικό μπορώ να το δω.
   3. Οποιοδήποτε φαινόμενο με κοινωνικές επεκτάσεις επηρεάζει τα βιώματα και την αντίληψη της πραγματικότητας του καθενός μας. Γιατί όχι και την δημιουργικότητα λοιπόν; Είτε στον πάτο είτε στην κορυφή δημιουργείς.
   4. Σχεδόν ακατόρθωτο… υπάρχουν υπερβολικά πολλά σχήματα που παίζουν χρόνια ολόκληρα, έχουν σταθερό και μεγάλο κοινό και αναγκάζονται να κάνουν διάφορες δουλειές για να τα φέρουν βόλτα οικονομικά. Περισσότερο βάζεις από την τσέπη σου πάρα βγάζεις κάτι. Δυστυχώς δεν είναι ευνοϊκές οι συνθήκες για όποιον μη μπουζουξή, λαϊκό, «έντεχνο».
   5. Καθημερινά πράγματα, προσωπικές εμπειρίες... η τελευταία μας έμπνευση ήρθε από ένα φυλλάδιο σουπερμάρκετ
   6. Αυτό που στην Ελλάδα είναι mainstream δεν θα μπορούσε να αφυπνίσει ούτε τους ίδιους τους μουσικούς που το παίζουν. Ό,τι μη-mainstream φτάνει στα αυτιά τόσο λίγων που δεν θα μπορούσε να οδηγήσει σε τίποτα μαζικό. Θεωρητικά η μουσική θα μπορούσε να συντελέσει στην αφύπνιση αλλά μόνο σαν εργαλείο και τίποτα άλλο.
   7. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είμαστε αρκετά ευχαριστημένοι και από την ποικιλία και από την ποιότητα των σύγχρονων ελληνικών συγκροτημάτων. Αυτό που λείπει είναι η δημιουργία καλύτερων σχέσεων ανάμεσα στις μπάντες.
   8. Δεν μπορούμε να πούμε πολλά. Πάντως είμαστε σίγουροι ότι θα περάσουμε τέλεια όλοι μας.
 
aleph
The Aleph

1. Το επίπεδο στο οποίο παράγεται μουσική πριν την διαμορφώσουν συγκεκριμένοι όροι και κανόνες
2. Ναι. Βέβαια όταν μια «indie σκηνή» στηριχθεί αρκετά μάλλον παύει να είναι και πολύ indie. Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία.
3. Η οικονομική κρίση δυσχεραίνει την επιβίωση. Επομένως γενικά όχι.
4. Ελάχιστα ρεαλιστικό ιδιαίτερα αν μιλάμε για οικονομική αυτοτέλεια μακροπρόθεσμα. Ούτε ο μέσος τίμιος σκυλάς μπορεί να ελπίζει σε κάτι τέτοιο.
5. Όχι, αλλά ούτε θα έπρεπε ή χρειάζεται.
6. Σαν μια προσπάθεια να αφομοιώσουμε το μουσικό dna που φτάνει από το εξωτερικό. Προς το παρόν κυρίως το αντιγράφουμε.
7. Υπάρχει με τα χρόνια βελτίωση σε πολλά πράγματα. Σε γενικές γραμμές ναι.
8. Δεν ξέρω αλλά ελπίζω να μην περιμένουν όλοι μεταξύ τους το ίδιο πράγμα χα χα χα (γέλια).Σίγουρα θα δουν μια τεράστια συλλογική προσπάθεια καποιων ανθρώπων ,που  με νύχια και με δόντια παλεύουν να βγάλουν στη επιφάνεια την indie σκηνή της Ελλάδος ,σε μια σκυλοκρατούμενη χώρα.
 
kidgalax
Kid Galax

   1. o όρος indie αντιπροσωπεύει τουλαχιστον για εμας 1 μουσικό ρεύμα επηρεασμένο από διάφορα είδη κιθαριστικής μουσικής.ανεξάρτητο από συγκεκριμένο ήχο και στύλ(παιχτικά)
   2. Υπάρχει 1 μικρό κοινό αλλά σιγουρα 8α μπορούσε να είναι μεγαλύτερο..
   3. Η οικονομική κρίση σίγουρα προσδιορίζει τη δημιουργικότητα  σε πιο ουσιαστικά πλαίσια και θεματολογία
   4. Ειναι σχεδόν ουτοπικό..Βέβαια υπαρχουν καποιοί που το ψιλοκαταφέρνουν
   5. Αυτό που μας εμπνέει ειναι η ανάγκη για αλήθεια,για δημιουργία και έκφραση και η έντονη επιθυμία για αισιοδοξία
   6. Το ελπίζουμε..
   7. Πολλές μπάντες,κάποιες σίγουρα καλύτερες από τις άλλες,πιο ορεξάτες,πιο ''καλλιτεχνικές'' πιο αληθινές..Μια γενικά ικανοποιητική κατάσταση
   8. Αγνό και πα8ιασμένο rock'n'roll, 1 ώρα διεξόδου από μιζέρια, θόρυβος>μελωδία>κραυγές>σπασμένες χορδές>superfun
 
mitic
Mitič Threesome
 
   1. Γενικά για εμάς όλοι αυτοί οι όροι και τα είδη μουσικής δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από απλές λέξεις που χρησιμοποιούμε για να επικοινωνούμε καλύτερα. Και αυτές οι λέξεις, δεν μπορούν ή μάλλον δεν πρέπει να κρύβουν μέσα τους τίποτα που έχει να κάνει με τρόπο ζωής. Πολύ απλά:
“-Τι μουσική παίζεις/ακούς;
-Παίζω/ακούω post rock ρεμπέτικα.”
Άρα μπορώ να καταλάβω περίπου τι μουσική παίζει/ακούει κάποιος. Αυτό και τίποτα άλλο.
   2. Σύμφωνα με την απογραφή του 2011, αν υποθέσουμε ότι Θεσσαλονικείς ανέρχονται στο 1.110.312,λίγο να στηρίξει ο ένας λίγο ο άλλος, και οι διάφορες σκηνές καλύπτουν τις στατικές προϋποθέσεις της πολεοδομίας και οι αερογέφυρες, και οι ανεμόσκαλες και ό,τι τέλος πάντων διατίθεται προς στήριξη και υποστήριξη.
   3. Ισχύει , αλλά δεν θα το διατυπώναμε με αυτό τον τρόπο. Κατά την γνώμη μας η δημιουργικότητα ενισχύεται σε ακραίες καταστάσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι συναντά κανείς τις μεγαλύτερες αλήθειες της ζωής γραμμένες πάνω σε πλακάκια δημόσιας τουαλέτας.
   4. Αδύνατο.
   5. Τα μικρά καθημερινά πράγματα, οι σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους και η Dimitra Dimitrova.
   6. Είναι λίγο δύσκολο στην Ελλάδα του 2014, γιατί είναι κομματάκι δυσεύρετα τα ραδιοξυπνητήρια.
   7. Δόξα τω θεώ...
   8. Εμάς μας υποσχέθηκαν μπαλέτα, κλόουν ,θηριοδαμαστές και εβιάν. Όσο για τους χορτοφάγους, θα υπάρχει και βήγκαν μπουφές!
 
deadbuild
Dead Buildings
 
   1. Την υπερίσχυση της πηγαίας έκφρασης και αισθητικής απέναντι στις επιβολές της μαζικής κουλτούρας
   2. Όπως και στην Αθήνα απ'όπου προερχόμαστε, το ίδιο και στη Θεσσαλονίκη, υπάρχει αρκετός κόσμος που "διψάει" για indie μουσικές και μεμονωμένα στηρίζει κάποια συγκροτήματα. Σίγουρα αυτό θα μπορεί να μεγαλώσει σε κάτι που να μπορεί να ονομαστεί "τοπική σκηνή" με δικό της κοινό, όταν με κάποιον τρόπο δοθεί ένα τέτοιο ερέθισμα που να κάνει τον κόσμο να ταυτιστεί με την αισθητική των τοπικών συγκροτημάτων και να τα ακολουθήσει μαζικά. Η καθιέρωση της διοργάνωσης του Indie Fest είναι ένα πολύ ελπιδοφόρο γεγονός για την τοπική "παραγωγή" indie μουσικής (chic!), που μπορεί να γεννήσει τέτοια ερεθίσματα.
   3. Όχι, δεν είναι μύθος, την ενισχύει. Κι αυτό γιατί καταργεί την επιπόλαια στάση των ανθρώπων απέναντι στην καθημερινότητα και επαναφέρει μια πιο ταπεινή αντιμετώπιση της ζωής, οδηγώντας και τους καλλιτέχνες σε πιο εσωτερικές αναζητήσεις και κατά συνέπεια πιο ουσιαστική έκφραση μέσω της μουσικής. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ένδοξες μουσικές "σκηνές" του παρελθόντος γεννήθηκαν σε περιόδους και τόπους με δύσκολες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες.
   4. Δεν είναι καθόλου ρεαλιστικό, είναι ουτοπικό και το γνωρίζεις όταν ξεκινάς να ασχολείσαι ενεργά με τη μουσική. Ένας λόγος είναι ότι το lifestyle του σκυλάδικου προτρέπει την επιδιώξη του κέρδους και επιβάλλει τον υπερκαταναλωτικό τρόπο ζωής. Όταν ασχολείσαι με τη μουσική ανεξάρτητα και ερασιτεχνικά, δεν ξεκινάς με γνώμονα το οικονομικό κέρδος αλλά την ανάγκη έκφρασης κάποιων εσωτερικών πραγμάτων. Αυτομάτως έχεις και άλλη αντιμετώπιση απέναντι σε αυτό που κάνεις. Στην πορεία βέβαια βλέπεις ότι θα ήταν δίκαιο να αμείβεσαι σαν σε οποιαδήποτε άλλη μορφή τέχνης ή δουλειά. Η οικονομική αυτοτέλεια θα ήταν εφικτή μόνο αν η mainstream κουλτούρα έστρεφε με κάποια αφορμή την προσοχή της στην ανεξάρτητη σκηνή και έτσι θα την "τροφοδοτούσε" και οικονομικά.
   5. Μας εμπνέει η απίστευτη εμπειρία που βιώνουμε παίζοντας live, η αλληλεπίδραση με άλλα συγκροτήματα και καλλιτέχνες και η συναναστροφή με κόσμο που ασχολείται με τη μουσική και ερχεται στις συναυλίες. Μας εμπνέει το ότι μαθαίνουμε καινούρια πράγματα, ότι όλη η διαδικασία της μουσικής είναι κάτι πολύ δύσκολο και απαιτητικό, αλλά μαζί και πολύ όμορφο. Μα πάνω απ'όλα αυτό που μας καθοδηγεί είναι η ψυχική πληρότητα που νιώθει κάποιος όταν δημιουργεί και έχει την δυνατότητα να το εκφράσει και να το μοιραστεί με κόσμο. Είναι αυτή η φωνή μέσα σου που δε σε αφήνει να ηρεμήσεις και σε κάνει να αναζητάς μέσα από τους ήχους της μουσικής την ισορροπία σου.
   6. Φυσικά και μπορεί. Αυτό θα συμβεί όταν η ηθική με την οποία δημιουργεί κάποιος μουσική εφαρμόζεται και στην καθημερινή ζωή. Κάθε μουσικός είναι ένα λιθαράκι στην κοινωνία και αν όλοι ενεργούσαμε ανιδιοτελώς, τότε με βεβαιότητα θα μπορούσαμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα απ' αυτά που συμβαίνουν και να ορίσουμε εμείς τις τύχες μας. Αλλά πρώτα απ'όλα θα πρέπει ο καθένας μας να αυτοπροσδιοριστεί και να δει ο ίδιος τι πρεσβεύει ως μουσικός και κυρίως ως άνθρωπος.
   7. Είναι ευχάριστο το ότι η νέα γενιά μουσικών λειτουργεί πιο απελευθερωμένα γιατί πλέον έχει σχεδόν ολική πρόσβαση στις διάφορες κουλτούρες του εξωτερικού και μπορεί έτσι πιο εύκολα να αποκτήσει διαφορετική αισθητική, κάτι που αυτομάτως σημαίνει και μεγαλύτερη ποικιλία. Και επίσης σημαίνει ευρύτερη μουσική αντίληψη. Υπάρχουν τόσα πολλά και καλά συγκροτήματα στην Ελλάδα πολύ πιο αξιόλογα από αυτά που μας εισάγονται και μας επιβάλλονται να ακούμε. Αυτά τα συγκροτήματα θα είχαν μεγαλύτερη απήχηση αν προωθούνταν με την ταμπέλα του "εισαγόμενου"... Ίσως θα ήταν καλή ιδέα στις συναυλίες να μιλάνε μόνο αγγλικά και να λένε ότι είναι από το εξωτερικό, θα τύγχαναν μεγαλύτερης προσοχής!
   8. Να περιμένουν να δουν την πολύ σοβαρή και επαγγελματική προσπάθεια μιας ομάδας καλλιτεχνών να διοργανώσουν ένα φεστιβάλ στις καλύτερες δυνατές συνθήκες, που θα παρουσιάζει στον κόσμο αυτό που παράγεται σήμερα πίσω από τις βαριές πόρτες των μουσικών στούντιο της Ελλάδας, σε επίπεδο ανεξάρτητης αγγλόφωνης μουσικής. Η εμπειρία ενός live festival είναι κάτι το μοναδικό, που κι εμείς ως μέρος αυτού ανυπομονούμε να βιώσουμε. Τα λέμε στη Θεσσαλονίκη λοιπόν! 
 
BNS
Background Noise Suppression
 
   1. Πλήρης καλλιτεχνική ελευθερία σε όλα τα επίπεδα δημιουργίας και τρόπου αντιμετώπισης των πραγμάτων. Και επιπροσθέτως, όσο περισσότερο DIY γίνεται...
   2. Εξ ορισμού μία indie σκηνή (όντας μη-mainstream) δε βασίζεται τόσο στον αριθμό του κοινού όσο στην "ποιότητα" (αφοσίωση και ενεργή συμμετοχή) του κοινού και αυτό υπάρχει ήδη. Αριθμητικά επίσης υπάρχει πολύ κοινό που θα μπορούσε να στηρίξει την indie σκηνή, αλλά οι κακές συναυλιακές συνθήκες (και πολλά λάθη των indie συγκροτημάτων στο χειρισμό της κατάστασης - για να μη βγάζουμε και την ουρά μας απέξω!) μέχρι στιγμής δεν έχει επιτρέψει τη συγκρότηση ενός μεγάλου fanbase.
   3. To each his own -  κάποιοι βρίσκουν ευκαιρία και εμπειρίες να ενισχύσουν τη δημιουργικότητα τους μέσω της κρίσης, άλλοι πάλι όχι...
   4. Καθόλου ρεαλιστικό, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι ούτε και με μια κλασική δουλειά πλέον δεν μπορεί κάποιος να έχει πλήρη οικονομική αυτοτέλεια εν έτει 2014... 
   5. Ακριβώς ο ίδιος ο ορισμός της μουσικής την οποία δημιουργούμε: indie - μας εμπνέει αυτή η αίσθηση ότι δημιουργούμε χωρίς νόρμες, περιορισμούς και εξωτερικούς "φωστήρες" ακριβώς αυτό που θέλουμε, οπότε το θέλουμε, όπως το θέλουμε. Να μπορούμε να κυκλοφορήσουμε το δίσκο που θα θέλαμε να ακούσουμε στο πικάπ μας (η στο cdplayer ή στο mp3player) και κανείς δεν τον έχει κυκλοφορήσει ως τώρα. Να εμπνέουμε και να εμπνεόμαστε απο φίλους, bandmembers ή άλλες κοντινές μπάντες. 
   6. Πιθανότατα... απλώς προσωπικά (Johnny) πιστεύω ότι η indie μουσική δεν (θα έπρεπε να) έχει να κάνει με οποιαδήποτε κοινωνικοπολιτική χροιά. Πιστεύω ότι η indie έχει να κάνει περισσότερο με προσωπικές καταστάσεις - αν μάσω των προσωπικών προσεγγίσεων κάποιος αφυπνιστεί και για πολιτικά και κοινωνικά θέματα, αυτό ίσως να είναι και ένα ευχάριστο "παραπροϊόν", πάντως δεν πιστεύω ότι είναι ο στόχος. Και επαναλαμβάνω ότι πρόκειται για την προσωπική μου άποψη.
   7. Η ποιότητα και η ποικιλόα των σύγχρονων ελληνικών συγκροτημάτων έχει ανέβει εξαιρετικά πολύ την τελευταία δεκαετία - και αυτό είναι ταυτόχρονα καλό και κακό, για ένα μεγάλο εύρος λόγων. Κάθε εποχή έχει τα ατού της και πάντα κάποιος μπορεί να βρει τη μπάντα που τον εκφράζει απο τη σύγχρονη εγχώρια μουσική παραγωγή. Το πραγματικό αγκάθι στην εγχώρια indie σκηνή είναι οι αυτόκλητοι "μουσικοκριτικοί" που ορμώμενοι από την απόλυτη ελευθερία του ίντερνετ, των ιντερνετικών περιοδικών και των μπλογκς δεν κάνουν πραγματική κριτική, όσο επίδειξη των μουσικών και συγγραφικών τους γνώσεων και υπονομευούν με τη στάση τους τη σκηνή. Δυστυχώς οι πελατειακές σχέσεις δεν υπάρχουν μόνο στην πολιτική...
   8. Τέσσερις μπάντες την Παρασκευή και τέσσερις το Σάββατο με πραγματικό πάθος και ενέργεια για τη μουσική τους και την indie σκηνή. Χωρίς συμβιβασμούς...
 
psychedelic
Psychedelic Trips To Death
 
   1. indie είναι οτιδήποτε λειτουργεί μεμονωμένα, ανεξάρτητα.
   2. Σίγουρα υπάρχει και έχει φανεί.
   3. Δεν υπάρχει κρίση.
   4. Μάλλον δύσκολο
   5. Δεν γίνεται να σταματήσουμε να δημιουργούμε.
   6. Σίγουρα όχι.
   7. Είμαστε ευχαριστημένοι σίγουρα.Η κατάσταση ειναι πολύ δυνατή.
   8. Θα μάθουμε μάλλον.
 
Νίκος Κασκαράς
 
Info:

Indie Fest 3

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014
21.30 : Polarized
22.15 : Springbok
23.00 : The Aleph
23.45 : Kid Galax

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014
21.30 : Mitič Threesome
22.15 : Dead Buildings
23.00 : Background Noise Suppression
23.45 : Psychedelic Trips To Death
 
Οι πόρτες ανοίγουν στις 21.00
Είσοδος: 3 ευρώ
Block 33
26ης Οκτωβρίου 33
Πληροφορίες2310533533, 6977352239

Συνεντεύξεις

Επισκέπτες

0 Μέλη και 148 Επισκέπτες Συνδεδεμένοι