Facebook

Twitter

Άρθρα

Να Κάψουμε Το Σύστημα

   qqfuck the system by anduqΘέλω να δω κριτική! Θέλω να δω σχόλια από κάτω και ο κόσμος επιτέλους να ανοίγει τα μάτια και τα αυτιά του και να ασκεί κριτική! Βάλτε τέλος στον λήθαργο και ξεσηκωθείτε, εξαγριωθείτε και δηλώστε παρών! Θέλω να δω τον κόσμο να πηγαίνει κόντρα στο σύστημα και να το εξαναγκάζει να αλλάξει. Διότι για ποιο σύστημα μιλάμε γενικά; Για το αποτυχημένο αυτό τερατούργημα;

   Θέλω να δω κριτική! Διότι τα έχετε όλα έτοιμα και στο πιάτο. Δεν χρειάζεται να αγοράζετε δίσκους, δεν χρειάζεται να αγοράζετε περιοδικά, δεν χρειάζεται καν να κουνήσετε το πόδι σας από την καρέκλα του σπιτιού σας προκειμένου να έχετε τη μουσική που αγαπάτε και την πληροφόρηση που χρειάζεστε για να γνωρίζετε την αλήθεια. Διότι η αλήθεια είναι μόνο μία και γι’αυτό θέλω να δω κριτική! Γνωρίζετε την αλήθεια για τις αγαπημένες σας μπάντες; Για ποια αλήθεια μιλάμε; Για τη μία και πραγματική αλήθεια ή για τη δική τους «αλήθεια», που τεχνηέντως πουλάνε σε εσάς;
   qqdimmuΘέλω να διαβάζετε τα πάντα προσεκτικά και να δέχεστε πληροφορίες επιλεκτικά και αφού έχετε ελέγξει την ορθότητά τους. Θέλω να μην αποδέχεστε εύκολα τα θετικά σχόλια για δίσκους και συγκροτήματα και να σας δω να χτυπάτε δυνατά το χέρι στο τραπέζι απαιτώντας αμερόληπτη ενημέρωση και παρουσίαση. Αλλάξτε το σύστημα και φέρτε τα πάνω κάτω. Οι Dimmu Borgir του “For all tid”, μία μπάντα απλά με δυνατότητες, έδειξε τρομερή εξέλιξη στο “Stormblast” και εμπορευματοποίησε πολύ έξυπνα και στρατηγικά τον ήχο της στο “Enthrone darkness triumphant”, κατέστρεψε μουσικά ό,τι είχε μέχρι τότε χτίσει με το “Spiritual black dimensions” και έφτασε το 2010 στο “Abrahadabra” να παίζει σαν ρομπότ, με πλήρως τριγκαρισμένα τύμπανα, κομπρεσαρισμένες κιθάρες, πειραγμένα φωνητικά και ανύπαρκτες συνθέσεις. Εφόσον δεν υψωθεί ένα τείχος διαμαρτυριών, εφόσον ο κόσμος δεν αντιδράσει και απαιτήσει ποιότητα για τα χρήματα που επενδύει, το πλοίο Dimmu Borgir θα συνεχίσει να ακολουθεί λανθασμένη πορεία. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα.
 
   qqemplogo4Θέλω να δω σκληρή κριτική και να σκίζετε κώλους! Θέλω να δω την τρομοκρατία της δεκαετίας του ’80 να επιστρέφει, αν είναι έτσι να καθαρίσει η σκηνή από όλους αυτούς – με ονοματεπώνυμο και ιδιότητα – που τη λυμαίνονται τα τελευταία 20 χρόνια και την έχουν οδηγήσει στο σημείο μηδέν. Θέλω να σας δω να παίρνετε την κατάσταση στα χέρια σας και να επιβάλλετε τάξη.

   Θέλω να δω την απάντησή σας σε διάσημο, σκοτεινό μεταλοπατέρα γνωστού εντύπου, ο οποίος δήλωνε όλο υπερηφάνεια, «γράψε ότι γουστάρεις! Πρόβατα είναι! Εσένα θα ακούσουν ό,τι κι αν πεις!». Και εξαιτίας του γνωρίζετε διαστρεβλωμένα ότι ο Snorre έγραψε τα μισά riffs του “De mysteriis dom sathanas” όταν όλο τα μέρη του δίσκου είχαν στιχουργικά & συνθετικά διαμορφωθεί χρόνια πριν! Και να’ταν μόνο αυτό; Ο Mortiis από μπασίστας έγινε πληκτράς στους Emperor και είναι υπεύθυνος για τον ήχο των πλήκτρων του “Emperor” mLP! Είστε πρόβατα; Είστε πρόβατα και ακούτε ό,τι σας πούνε οι «έγκριτοι» από άμβωνος μεταλλοπατέρες; Αν ναι, πάρτε καρτελάκι και σταθείτε στη σειρά.

Εσείς είστε τα πρόβατα και αυτοί είναι οι λύκοι; Το δέχεστε αυτό; Δέχεστε να παρουσιάζεται σε γνωστό έντυπο studio report των Destruction από τον promoter της AFM Records στην Ελλάδα και συντάκτη του εντύπου αυτού; Το αποδέχεστε; Το βρίσκετε εσείς φυσιολογικό όταν οι Destruction ανήκαν την περίοδο εκείνη στην AFM Records; Είστε πρόβατα ή τυφλοί; Ή μήπως είστε βλάκες;

   qqDestruction-band78112Θέλω να δω κριτική. Διότι όταν γραπτώς έθιξα το παραπάνω ζήτημα, η γραπτή απάντηση που έλαβα ήταν «σε ότι αφορά το studio report DESTRUCTION, η AFM ζήτησε να πάει αυτός και του είχε ήδη βγάλει το εισιτήριο». Είστε πρόβατα; Γιατί μέχρι τώρα αυτό είστε. Τους πληρώνετε, αγοράζετε τα έντυπά τους, πηγαίνετε στα πάρτυ τους, επισκέπτεστε τα websites τους κι αυτοί σας λένε «καλώς τα πρόβατα». Επομένως και για να ξεκαθαρίσω το θέμα, διότι κυριολεκτικά με ηδονίζει. Η AFM Records θέλει να καλέσει συντάκτη από την Ελλάδα να καλύψει το studio report των Destruction στη Γερμανία. Στέλνει την πρόσκληση στον promoter της στην Ελλάδα, ο οποίος τυγχάνει να είναι διπλοθεσίτης/τριπλοθεσίτης και να είναι ταυτόχρονα και συντάκτης σε συγκεκριμένο έντυπο. Επομένως κρατάει τα εισιτήρια για λογαριασμό του και ανεβαίνει ο ίδιος, επαναλαμβάνω με την ιδιότητα πλέον του συντάκτη και όχι του promoter της AFM Records, να ενημερώσει εσάς τα πρόβατα για την ποιότητα του νέου δίσκου. Και τι έκανε ο αρχισυντάκτης του περιοδικού; Σήκωσε τα χέρια ψηλά! Αυτός που έχει εσάς Πελάτες, τα πρόβατα, που τον πληρώνετε κάθε μήνα άμεσα ή έμμεσα, φρόντισε για ακόμη μία φορά για την έγκυρη ενημέρωσή σας. Δείχνει πόσο σέβεται εσάς, τους χιλιάδες αναγνώστες και Πελάτες του, καθώς και τα χρήματα που του δίνετε.  

   Sites, ραδιοφωνικοί σταθμοί, περιοδικά οργανώνουν meet n' greets για τους οπαδούς ... τους μόνους αγνούς υποστηρικτές αυτής της μουσικής! Τους μόνους που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ματώνουν, ιδρώνουν και τρέχουν. Ο οπαδός περιμένει ανυπόμονα, η καρδιά του χτυπάει τρελά, αγωνιά, φέρνει πολλές φορές CDs και βινύλια και αφίσες (για υπογραφή) μαζί του, έχει έτοιμη τη φωτογραφική ... μέχρι να έρθει η στιγμή που αυτό θα ΑΚΥΡΩΘΕΙ, χωρίς σοβαρό λόγο, χωρίς επίσημη ανακοίνωση φυσικά, χωρίς τίποτα να γίνει γνωστό. "Απλά δεν κατέστη δυνατόν"!!! Αυτό αρκεί. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ!!! Απόδειξη; Ο αρχισυντάκτης του γερμανικού Rock Hard (Goetz Kuehnemund), ίσως του αρτιότερου ανεξάρτητου περιοδικού παγκοσμίως, είχε τα αρχίδια και το θάρρος της γνώμης - ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ - να αναφερθεί επίσημα στην απαράδεκτη συμπεριφορά των WASP και πιο συγκεκριμένα του Blackie Lawless στο πρόσφατο Rock Hard Festival - στο γεγονός ότι 1. δεν αποχαιρέτησαν καν το κοινό με το πέρας της εμφάνισής τους 2. ήτανε εντελώς ψυχροί και αδιάφοροι ΠΡΙΝ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ 3. ότι για το meet n' greet έκατσαν μονάχα να υπογράψουν για 10 άτομα και εξαφανίστηκαν στη συνέχεια - και να ζητήσει Ο ΙΔΙΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΑΓΑΡΟΒΛΑΧΟΥΣ WASP ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ, "στα δέκα χρόνια ιστορίας του RHF δεν υπήρξε πιο αντιπαθητικός συμμετέχοντας από τον Blackie Lawless, στον οποίο δίνω ολόψυχα το Joey DeMaio Βραβείο μας". Nαι λοιπόν, οι Γερμανοί μας βάζουν για ακόμη μία φορά τα γυαλιά ... και είναι συνεπείς. Είναι τυπικοί! Είναι απαιτητικοί! Σέβονται αυτόν που πληρώνει! Σέβονται αυτόν που τους τιμάει με το 1 ευρώ του! Σέβονται αυτόν που τους διαβάζει και αισθάνονται υποχρεωμένοι να πουν την αλήθεια και να "βγάλουν στη φόρα τα behind the scenes". ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΔΕ ΤΗ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ (για δώρα διαγωνισμών τα οποία ουδέποτε έφτασαν στον παραλήπτη - λες και δεν υπάρχει tracking number για να βρεθεί το πακέτο), ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΑΤΖΕΝΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑGERS!!!

Δείτε στο βίντεο παρακάτω τον κύριο Blackie Lawless μπροστά σε χιλιάδες κόσμου να αρνείται να δώσει ο ίδιος αυτοπροσώπως τις κιθάρες στους νικητές και να λέει στον αρχισυντάκτη του περιοδικού "no, you're doin' fine. Go ahead"!!! Και ... στο τέλος, με εντελώς περιφρονητικό ύφος, "OK, YOU CAN LEAVE NOW"!!! Ουδέν σχόλιο!!!
   qqMassHypnosisilluminatiskullsΘέλω να δω κριτική, διότι όποιος νομίζει ότι το παραπάνω παράδειγμα είναι η εξαίρεση, τότε ας αλλάξει πλευρό. Εδώ είμαστε και θα τα λέμε με πληθώρα παραδειγμάτων και γεγονότων, συνεχώς και ακατάπαυστα, μέχρι να πέσει το σύστημα και να αλλάξουν όλα. Είστε πρόβατα λοιπόν; Θέλω να δω κάποιον να αντιδράει και να αμφισβητεί τα γραφόμενα, με ονόματα και αποδείξεις. Κάποιες άλλες εποχές φίλοι μου, όταν εμείς ήμασταν παιδάκια και μας έσκιζαν τις μπλούζες στο δρόμο, μας κυνηγούσαν και μας έφτυναν διότι είχαμε ως 12χρονοι ραφτό Metallica στο μπουφάν, κάτι τέτοια άτομα θα είχανε καταλήξει με κάθε σιγουριά στο νοσοκομείο. Διότι τότε τέτοιου είδους «λάθη» δεν συγχωρούνταν. Σήμερα όμως έχουν να κάνουν με εσάς, τα πρόβατα, και έχουν στήσει ένα όμορφο παιχνίδι. Διότι είστε πρόβατα!

Κάποτε το black metal ... όταν ήταν πραγματικά black και ακουγόνταν από άντρες με παντελόνια και τιμή, ήταν πραγματική τρομοκρατία. Και πολλοί συντάκτες ή ακροατές έχουν νιώσει βαθιά στο πετσί τους τι θα σήμαινε αυτό. Θα κάνουν σίγουρα χρόνια να το ξεχάσουν και να το ξεπεράσουν.
   Θέλω να δω κριτική. Θέλω να δω το σύστημα να σπάει σε χίλια κομμάτια και να αλλάζει. Διότι αυτό είναι ελληνικό φαινόμενο φίλοι μου και όχι παγκόσμιο. Οι συντάκτες να έχουν το θράσος να παρουσιάζουν τις δουλειές των ίδιων των συγκροτημάτων που μανατζάρουν και από τα οποία πληρώνονται μηνιαίως και οι αρχισυντάκτες να σφυράνε αδιάφορα, (με απάντηση στην "παρατήρησή" μου να λαμβάνω από επίσημα και υπεύθυνα χείλη το «σε ότι αφορά τα σχήματα που μανατζάρει, πραγματικά πιστεύεις ότι μπορούν να του δώσουν πάνω από 200 ευρώ το μήνα;»), διότι έχουν εσάς τα πρόβατα ως αναγνώστες.

   Θέλω να δω κριτική!!!

Μίλτος Λυμπιτσούνης
qqimage13

Mindfield

Επισκέπτες

1 Μέλος και 136 Επισκέπτες Συνδεδεμένοι